Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 15501 til 15520 af 158923
-
Sammenhæng mellem fordoblingskonstant pg fremskrivningsfaktor (a)
ForumindlægHej. Er i gang med en afl. og ville høre om dette er korrekt forstået ift. sammenhængen mellem en graf fordoblingskonstant og fremskrvsningsfaktoren: Fordoblingskonstanten i bakterievæksten refererer til den tid det tager for antallet af bakterier at fordoble sig - den angiver hastigheden af ba... -
Nogen, der kender en engelsk hjemmeside a la Studi?
ForumindlægEr der nogen, der kender en side på engelsk der er ligesom Studi? På alle de sider jeg har besøgt koster det penge at downloade en opgave. Nogen der kender en engelsk gratis side? -
a) Opstil ulighederne, der beskriver betingelserne af ølproduktionen.
ForumindlægHar siddet fast med denne opgave i alt for lang tid. Ville bare lige høre om jeg ikke kunne få hjælp til at finde ulighederne -
MAT A -Eksamen 6. dec 2013 HJÆLP
ForumindlægHalløj Jeg har lidt problemer med nogle opgave, som jeg håber nogen vil belyse... opgaverne findes på følgende link: http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.uvm.dk%2F~%2Fmedia%2FUVM%2FFiler%2FUdd%2FGym%2FPDF13%... -
Bestem koordinatsættet til hvert af punkterne A og B.
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at finde hvilken formel jeg skal bruge til at udregne denne opgave? -
tips til mundt. eksamen i matematik b-niveau
ForumindlægHej alle derude. nogle som ligger inde med nogle guldkorn af nogle tips til matematik b-niveau mundtlig eksamen/henrettelsen anno 2007? ville bliver super lykkelig -
Hjælp til Matematik eksamen 2008 12 december på b niveau
ForumindlægHej Er der nogle som har lavet opgaverne fra den 12/12 2008 på B fra STX i matematik Så kunne jeg virkelig godt bruge noget hjælp. håber at høre fra jer Knus Sofie -
Matematik eksamen HH 2 år.
ForumindlægNogen der har noget at sige til matematik eksamen? Er det kun mig der synes at der var en del halvsvære opgaver?!? -
Matematik B HF maj 2008
Forumindlæghej nogen der har facitliste til Matematik B HF maj 2008 kan ikke rigtig finde den. mvh Søren -
Matematik b-niveau omkring holbæk
ForumindlægSøger en hjælpelærer i matematik på b-niveau i holbæk området nogle timer om ugen Skriv til mig her, på mail signenoes@hotmail.com eller på mobil 31102905 ;) -
FSA matematik maj-juni 2005
ForumindlægEr der ikke nogen der kan skaffe FSA matematik maj-juni 2005 tegningen over det der studie? Ville være taknemlig hvis der var nogen der kunne. :-) -
Matematik B august 2008 hhx
ForumindlægHej - Er der nogen af jer der har opgaverne til matematik b august 2008? I er meget velkomne til at skrive til min mail jonasolesen23@hotmail.com hvis i har. Tak på forhånd hilsen jonas -
Matematik skriftelig eksamen 2010 stx
ForumindlægHej. :-) Er der en der ligger inde med svarene til den skriftlige eksamen fra 2010 til matematik b niveau? Jeg vedhæfter opgaven. -
forberedelsesmateriale 2009
Forumindlæghej er der nogen der ligger inde med resultaterne for forberedelsesmateriale til matematik A for htx maj 2009? På forhånd tak !! -
Eksamenopgaver !!!! Meget vigtigt
ForumindlægHej ! Det kunne være godt, hvis i kunne ligge opgave besvarelserne til opgavesættet fra 2009, 2008 eller 2007 ??? Til HTX Matematik A-niveau... På forhånd tak :) -
Fysik A Skriftlig Eksamen 19. maj
ForumindlægHej alle. Denne tråd kan benyttes til spørgsmål til dagens eksamen. Jeg har lige selv nogle få spørgsmål til dagens fysik eksamen. Radioaktivt stof. En patient får indsprøjtet en væske, der indeholder Rb-82 med aktiviteten 1,48 GBq ved tidspunktet for indsprøjtningen. b) Hvor mange henfald af Rb-... -
Eksponentiel vækst / funktion bestemmelse af a og b
ForumindlægHej, jeg har bare et spørgsmål omkring bestemmelsen af a og b i en eksponentiel funktion. Har jeg ikke ret i, at hvis man får udleveret en tabel med flere x og y koordinater, kan man ikke bare tage udgangspunkt i to sæt. Altså at man er nødt til at regner med hele tabellen og derfor udregne det p... -
Stx eller Hhx
ForumindlægHej alle sammen jeg står med et stort dilemma som gælder min fremtid. Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge Stx eller Hhx. Jeg vil hellere have Stx men så skal jeg have matematik på A jeg vil hellere have det på B og jeq er ikke så god til Kemi og Fysik som jeg også ska have på B Vil gerne læse vider... -
Regression: Kender to relative tilvækster, find a.
ForumindlægHej med jer, Sidder med en opgave her, og er kørt lidt fast. Jeg har fået oplyst to relative tilvækster, lad os bare sige 20% på x-aksen, og 27% op y-aksen. Opgaven lyder, at jeg herefter skal finde hældningskoeffecienten for den funktionstype (potens) den danner. Nu er jeg kørt lidt fa... -
Hjælp til opgave 16 stx mat A 2009
ForumindlægHej jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med denne opgave. Det forvirrer mig at t skal være udtrykt ved p. Opgaven lyder: Ved en bestemt sygdom tilføres en patient medicin intravenøst over en femtimers periode. Medicinen tilføres kontinuerligt med en bestemt mængde p(målt i μg) pr. tim...
