Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 15541 til 15560 af 34078
-
Mat 8 Test
ForumindlægHej jeg skal op til en mat 8 test imorgen.Er der har været op til før. Vil gerne gerne være klar til testen imorgen -
Stress
ForumindlægJeg ville høre om der er nogen som kan give nogle gode guldkorn til følgende spørgsmål: Hvordan kan stress forklares set ud fra det senmoderne samfund? ALT modtages med kyshånd! Tak. -
Die schlaufe
ForumindlægNogen der har arbejdet med Die schlaufe??? Teksten stammer fra HANS PETER RICTER: DAMALS WAR ES FRIEDRICH. -
Bagtale?
ForumindlægSnakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder? -
Es ist 15 uhr, Christa Moog
Forumindlæghej allesammen jeg har her i da trukket teksten es ist 15 uhr af Christa moog og ville spørger om der var en af jer som havde en oversættelse på dansk af den evt. en analyse. håber i kan hjælpe :) hilsen Anna -
trigonometriske funktioner
ForumindlægHej allesammen :D hvordan differentierer man de trigonometriske funktioner? håber i kan hjælpe :D -
Længden af en stående bølge
ForumindlægL=n(λ/2) n=1,2,3... Jeg forstår formelen til en grad, men jeg forstår ikke hvad er n, hvorfor det kan starte med at være 1? -
Fortæl om jeres studie
ForumindlægHej Til d af jer, som studerer på en videregående uddannelse i Odense: Har i tid og lyst til at fortælle og reklamere lidt for jeres studie? Jeg overvejer at droppe ud og søge noget andet end d. 5. juli. Jeg har overvejet at søge ind på Matematik, men er stadig usikker.. På forhånd tak! -
årsprøve
Forumindlæghej hvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve.. -
Smidt ud i slutningen af 2g
ForumindlægHej, jeg har lige fået et brev om, at jeg er blevet smidt ud af mit gymnasie p.g.a en lave karakter i 2g, men så tænkte jeg på om, jeg ikke bare kan tage det andet år på HF, og stadig blive student næste år bare som en fra HF? For har jo afsluttet alle mine C fag, så er det muligt? Mange tak på f... -
BUDSKAB
ForumindlægHvordan finder man budskabet i en tekst? -
Vurdering af Engelsk Essay please:)
ForumindlægKunne seriøst godt tænke mig at få lidt feedback af andre angående mit engelsk essay. gode/dårlige ting og hvis nogen kunne komme med et bud på en karakter ville det være perfekt. I behøver som sådan ikke slå ned på hvor der konkret er grammatiske fejl, men bare kommentere om der mange/få fejl ... -
Adgangskrav
ForumindlægHvorfor kan man ikke gå om i de fag, man ikke har fået gode nok karakterer i til at få sit ønskestudie? På denne måde kunne man prøve igen og fordybe sig i fagene for så at score en bedre karakter næste gang. Det er fucking irriterende, at man ikke kan og det letter bare presset i nakken ydderlig... -
hjælp til rettelse i stil
Forumindlægsøger en venlig sjæl, som måske vil være sød at rette min stil med eventuelt sproget, grammatikken og komma mm.? skal være inden i morgen for får karakter på den. -
Varmeenergi
ForumindlægJeg har en 24-eksamen idag og har trukket Varmeenergi, hvor jeg skal komme ind over Energiformer E =mc/\T specifik varmekapacitet Effekt Nyttevirkning nogen der kan hjælpe?? -
Dumpet :(
ForumindlægHej alle sammen jeg var i dag oppe til mundtlig engelsk. Her fik jeg 00. Mit sprøgsmål er nu: har jeg bestået faget? jeg fik nemlig 4 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. -
Læse Jura i udlandet?
ForumindlægG'dag folkens, har lige et par spørgsmål ang. Jurastudiet. Sagen er den, at jeg har tænkt mig at læse Jura her til sommer på Århus Universitet. Jeg ved, at det er muligt at studere et enkelt år, eller semester udenlands. Men mit spørgsmål er således, om det er muligt at studere et år/semeste... -
Skattereformen(!)(!)(!)
ForumindlægHej alle sammen! Til jer der nok følger med I hvad der egentlig sker derude, ved I jo at der er en masse snak om det med skattereformen. Men er det ikke nogle søde sjæle derude, som rent faktisk vil forklare mig hvad det hele går ud på? Jeg har kigget rundt omkring på nettet og læst diverse... -
Antal eksamener efter 2.g (ny ordning)
ForumindlægJeg er snart færdig med 2.g og er helt vild efter at vide, om der nogen der mon ved, hvor mange eksamener man SKAL have haft efter 2.g? Har hørt både 2 og 3 eksamener?! M -
Udførlige noter Romerriget?
ForumindlægHej alle! Er der nogen der ligger inde med nogle så udførlige notater at jeg slipper for at læse op på emnet. Har selv bogen Romerriget af Knud Helles, men hvis noterne dækker fra start til slut, er det ligemeget hvilken det er fra. Det skal siges, jeg kender intet til Romerriget!:/ Please email ...
