Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15561 til 15580 af 45492
  • Den yndigste rose

    Forumindlæg
    Ved i hvorfor hvorfor jesus kaldes for en pode ( en lille dreng) i denne salme, den yndigste rose?? og´?? Hvad rosen er symbol for? Tak..
  • Mærkelig tysk ? nogen der kan oversætte?

    Forumindlæg
    Hej Det vil være super, hvis jeg fik de 3 første strofe ord for ord, men resten må godt en lille resume. på for hånd tak
  • matematik hjælp !

    Forumindlæg
    Godt så..Jeg er igang med at lave matematik, et godt fag, men besværligt, og opgaven lyder på denne måde..Du har en trekant, som ikke er en retvinkel trekant.Det eneste jeg får af vide er at det tre sider er følgende : lille c=5, lille a= 8 og lille b=9. Skal man ikke bruge sinus.. får opgaven gå...
  • Hjælp til dannelsen af himalaya

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en lille video om himalayas dannelse, men jeg er helt blank og ved ikke hvordan min historie omkring dannelsen skal starte . Håber i vil hjælpe :)
  • Flyvemaskinen

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde, der kan give mig et lille hint til hvordan man fortolker "Flyvemaskinen"? Der ligger godt nok en opgave herinde, men synes ikke fortolkningen er alt for god...
  • Fysik spørgsmål

    Forumindlæg
    Har en lille fysikopgave, som jeg ville høre om I kunne forklare den. Det drejer sig kun om spørgsmål C:http://www.clickweb.dk/fysik.jpg
  • religion....!!!

    Forumindlæg
    Hejsa...har et lille problem, skal tænke over teodiceproblmet i religion, men er lidt på bar bund.. Er der nogen, som evt kan hjælpe.
  • Matematik - Andengradsligning

    Forumindlæg
    Jeg sidder med et lille problem, jeg har denne andengrads ligning jeg gerne vil have hjælp til.7x^2-5x-2/x-1Hvordan gør jeg det?På forhånd tak
  • Nogen der vil rette lidt fransk??

    Forumindlæg
    Hey med jer :)Jeg har lavet en lille oversættelse i fransk og ville gerne hvis der var nogen der gad og rette lidt i den ??På forhånd tak =):) Trine
  • Jødedommen

    Forumindlæg
    Jeg har en lille opgave om Jødedommen... Og jeg tænkte om nogen af jer ved om hvad det vigtigste spørgsmål i Jødedommen er.
  • Jødedommen

    Forumindlæg
    Jeg har en lille opgave om Jødedommen... Og jeg tænkte om nogen af jer ved om hvad det vigtigste spørgsmål i Jødedommen er.
  • Variabelsammenhænge & funktioner

    Forumindlæg
    heeej, jeg har dette lille problem; a = 4 kvadratrod 13/3. svaret er 1,44 men hvordan udregner man det? jeg kan bare ikke.. :( tak på forhånd.
  • Puffer

    Forumindlæg
    Heysa:DJeg har en lige et lille spørgsmål...Altså hvis der fremstilles en puffer med pH= 7,5 ud fra NaH2PO4H2O og K2HPO4.. Hvordan kan man gøre dette?Hilsen Camilla
  • Bogens symbolik...

    Forumindlæg
    Jeg har et billede malet af hockney... Men der ligger en bog på et lille bord ved siden af en vase med liljer i... Men hvad symbolisere en bog egentligt...?
  • Fedtopløselig?

    Forumindlæg
    Er vi enige om, at hvis et stof ikke er vand opløseligt, eller kun i en vis lille grad, så er stoffet fedtopløseligt?
  • Tvillingparadokset

    Forumindlæg
    Hej :) JEg har et lille spørgsmål til jer der kender tvillingeparadokset i den specielle relativitetsteori... Hvordan kan man egentlig løse tvillingeparadokset inden for den specielle relativitetsteori? Er du muligt?
  • hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hej. Lille spOrgsmaal, hvor meget svare 1 halv liter i dl. og hvad er 1 tredje del af 12 liter i liter.
  • GODT NYTÅR ALLE SAMMEN!

    Forumindlæg
    Bare en lille nytårshilsen inden det for alvor går igang :) Godt nytår! Smil Marie/Book'
  • matricer...

    Forumindlæg
    jeg vedhæfter dette spørgsmål og håber der er nogle der kan hjælpe :)? og en lille forklaring til hvorfor man sætter kryds, der hvor man gør?
  • Regneregler.

    Forumindlæg
    Hvad er 6-(-2)=Lommeregneren siger 8 mit lille hovede siger 4.Hvad er rigtigt!?Mvh /V