Søgning på: spansk noter. Resultater: 15581 til 15600 af 20423
-
udregning af spredning og middelværdi
ForumindlægHej sidder her med en matematikopgave jeg skal ´lave uden noter, og jeg kan ikke huske hvordan jeg regner det. Jeg har følgende tabel som viser aldersforskellen for fødende danske kvinder: Alder: -19, 20-24, 25-29, 30-34, 35-39, 40- Frekvens, %: 1,9. 16,2. 37,7. 32,2. 10,5. 1,6. Ud fra det skal j... -
Forklaring
ForumindlægHej, jeg sidder og læser til eksamen. Og der er noget jeg ikke helt forstår. Kan nogen hjælpe mig? ''The phosphatebonds of ATP are not unusually strong bnds, as ''high-energy'' may imply; rather, the reactants (ATP and water) themseles have high energy relative to... -
Statistik hypotesetest..
ForumindlægHej Jeg mangler desperat en der bare har styr på det der med statistik ! Jeg har lavede noget data indsamling. Jeg har "målt" hvor mange gymnaster der lander deres spring. Jeg har over 5 træninger noteret hvor mange landinger der er "godkendt". til hver træning er der sprun... -
Gennemsnitsfart
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af opgaven. Jeg har virkelig prøvet at læse mine noter osv., men ved ikke hvordan jeg skal starte. En partikel bevæger sig, så den tilbagelagte vej s meter efter t sekunder kan beskrives som s(t) = 3t2 , t ≥ 0, Bestem gennemsnitsfarten i tidsrummet 1) [3;4] 2) [3;3½... -
Fedt i chips
ForumindlægHej, jeg har lavet en forsøg i kemi, hvor vi skulle måle fedt i chips men ved ikke hvad jeg skal skrive i min teori. formål: Bestemme fedstindholdet ved en adskillelse af stofferne og derved kontrollere varedeklarationen Jeg skal bl.a. fortælle hvad pentan er, om stofferne er polære eller ... -
Haster :En lille Analysis
ForumindlægHar brug for en til at læse min Analyse på under 1,5 sider . Hvis du er den rette person så sig hellere til :). Jeg har virkeligt svært ved engelsk skrifteligt. Så derfor vil jeg gerne hører om i måske har tid til at noter mine fejl eller bare makere. Det ville være så sødt af jer ... -
SI-enheder
ForumindlægHej SP Jeg har brug for hjælp til en fysik opgave, som jeg ikke helt forstår. Opgaven lyder: ''En cyklist holder på toppen af en 15 meter høj bakke. Bakkens længde er 0,200 kilometer og den samlede masse af cykel og cyklist er 85,0 kg. Cyklisten kører nu ned af bakken og opnår e... -
HJÆLP OM EMNET TERMISK ENERGI - eksamen
ForumindlægHej. Jeg er i gang med besvarelserne til min eksame, men jeg er gået i stå med den første emne "termisk energi" - jeg er forvirret, hvad jeg skal skrive og er der en sød sjæl som kan hjælpe mig eller om i har noter/besvarelserne til emnet og de andre emner også. 1. Termisk energi st... -
hjælp rettelser haster plzz!
Forumindlæg”why honey” Why honey is a short story written by Raymond carver Summary: The story is about a mother who wrote a letter about her son to a man she didn’t know. The man who write to her asked to his son and she can´t understand that her son do these good things now. In the lette... -
Dracula
Forumindlæghej jeg har 10 opgaver om dracula og jeg kan bare ikke finde ud af de her opgaver One of the women says," He is young and strong; there are kisses for us all". What is she talking about? How does a vampire make love? Give an account of Count Dracula´s struggle with the women. Why are th... -
stil
Forumindlægjeg vil en hjælp mig med skriftlig engelsk. jeg vil gerne kunne bestå i skriftligt. det er nogen steder, som min lærer synes er forvirrende og forstå hvad jeg mener. jeg kommer med eksempel jeg håber i kunne forså det og kom med en god råd , og være ærlig og sige hvad er det i ikke forstår. we ar... -
Hjælp til Nachts joseph von eichendorff HASTER!
ForumindlægHej kloge hoveder :) Jeg skal analysere dette digt: http://www.versalia.de/archiv/von_Eichendorff/Nachts.54.html og opgaven lyder på: Analysen skal indeholde en gennemgang af de typisk romantiske træk i digtet - samt en besvarelse af spørgsmålene: Hvad handler digtet om? Hvor befinder det lyriske... -
HJÆLP kort rettelse, er meeget i tvivl. :S
ForumindlægHej derude. ER meget dårlig til engelsk, håber der er en der vil rette, kun ca 200 ord! If you give a murder death penalty, because he killed another person, should you have death penalty yourself? If Denmark got any kind of death penalty, I would be sitting on the first flight out of the country... -
HASTER, Hjælp med rettelse:O
ForumindlægHej er der nogle der vil rette lidt, har virkelig brug for hjælp. If you give a murder death penalty, because he killed another person, should you have death penalty yourself? If Denmark got any kind of death penalty, I would be sitting on the first flight out of the country. Denmark is a country... -
Analyse af reklametekst
ForumindlægJeg har brug for hjælp med denne reklame af Bianco Footwear. http://www.bianco.com/uploads/pg_content/405_image_3576_1.jpg Teksten: Ran out on me... scared him I guess... maybe I should talk more about soccer and cars and stuff... when I get out of these handcuffs, I'm gonna get him back, ... -
præpositioner
ForumindlægI testen "oversæt udtrykket 3" er det i spørgsmål 14 angivet at løsningen "happy with " er forkert. Det er der ingen grund til at angive. Det vil være udmærket engelsk når f.eks. en lærer siger til en elev; "I am not happy with the quality of your work these last few m... -
Oversættelse fra dansk til engelsk. 3 sætn.
Forumindlæg1. Han elskede ikke sin kone mere. He did not love his wife any more 2. Det lykkedes ham at blive lykkelig i slutningen af sit liv 3. Den unge mands drøm var at blive en fotograf The young man's dream was to become a photographer På forhånd tak mvh Mads -
Stedsadverbier
Forumindlæg1. Han kom ikke langt 2. vi rejser ofte til udlandet 3. vi tager i morgen tidlig kl. 8 toget til Frankrig 4. hvor er børnene? de leger udenfor. 1. He did not much. 2. We often travel abroad. 3. At 8 O’clock Tomorrow morning we take the Train to France. 4. Where are the children? They were ... -
Nietzsche(lykke)
ForumindlægSkal have skabt nogle noter om, hvad Nietzsche mente var lykke. Altså et lykkeligt liv. Mit bud: Han mente at lykken først og fremmest lå i at være et individ. Et individ som på alle måder forholdte sig til det konkrete(fænomernes verden) og som selv skabte sin egen tilværelse, værdier. Generelt ... -
Udregning af energi for opvarmning af damp
ForumindlægHej alle Jeg har et spørgsmål som jeg leder efter et let svar på... Jeg har viden til at løse problemet, men det er lang tid siden, og da jeg ikke er særlig god til at tage noter så har jeg lidt svært ved at huske hvordan man gør :) Spørgsmålet lyder således: "Hvor meget energi kræver det,...
