Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 15601 til 15620 af 52987
  • Færdighedsregning- brøker

    Forumindlæg
    Hej har virkelig brug for hjælp haster Har brug for hjælp til brøkerne 8 * 3 1/5. 14* 7 5/6. 16 - 4 1/8 På forhånd tak for hjælp
  • Metode i biologi

    Forumindlæg
    Hej Hvilken metode bliver brugt i denne artikkel? http://videnskab.dk/krop-sundhed/er-lidt-fedt-virkelig-en-fordel
  • Kombinatorik og sandsynligheder.

    Forumindlæg
    Hej SP Sandsynligheder og kombinatorik er virkelig ikke min stærke side.. Er der nogen der kan forklare mig, hvordan jeg regner denne opgave ud?
  • differentielregning KRITISK HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder virkelig fast i denne opgave, og har ingen ide om hvordan jeg skal gøre Er der en som kan både hjælp og forklarer mig det grundigt? Mange tak på forhånd opgaven er vedhæftet
  • Hjælp til at finde reklame

    Forumindlæg
    Hej, jeg har virkelig travlt! en der kan hjælpe med at finde et billede/reklame der er amerikansk, og viser nogle amerikanske værdier om frihed osv
  • Ferdinand von Schirach: "Kinder"

    Forumindlæg
    Hejsa! Der er vel ikke nogen af jer der har lavet en analyse af Ferdinand von Schirachs "Kinder"? Jeg kunne nemlig virkelig godt bruge noget hjælp! Danke!
  • Afstand fra punkt til linje

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har virkelig brug for hjælp til vedhæftede opgaver mht, hvordan jeg skal tackle dem og hvordan jeg skal regne mig frem til svaret.
  • Shagpiben berettermodellen

    Forumindlæg
    Ville høre om der er nogle der har lavet berettermodellen, på shagpiben af H.C Branner? Har virkelig brug for hjælp, skal op til eksamen om et par dage. Tak på forhånd. :)
  • Livet og kærligheden perspektivering

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg skal til eksamen imorgen og kan stadig ikke perspektiver til noget.. HJÆLP
  • hjææællllppp jeg har kun 24 timer!!!!!!

    Forumindlæg
    jeg har virkelig brug for hjælp til denne tekst ... jeg skal eksamen i morgen og det er vigtigt at jeg forstå den !!!!!!
  • miljøvurdering?

    Forumindlæg
    Hejsa, er der en der er villig til at kigge min miljøvurdering igennem? Det vil betyde virkelig meget, da jeg skal til eksamen i teknologi. Håber nogen kan hjælpe!!
  • Stemmegaffel

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet forsøg med stemmegaffler, der måske kan fortælle mig hvad der sker med en stemmegaffel i en resonanskasse og hvis man tager en stemmegaffel mod hovedet? Det ville være en virkelig stor hjælp! :)
  • Salte og molekyler - forskellige smelte- og kogepunkter

    Forumindlæg
    Hvorfor har salte og molekyler har forskellige smelte- og kogepunkter? og Hvorfor er det at kogepunktet afhænger af hvilken intermolekylær kraft som virker i væsken? Tak på forhånd! :-)
  • Analyse af Agnete og Havmanden

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet en analyse af denne folkevise eller har arbejdet med den? Hvis i har lavet en analyse af den kunne jeg virkelig gode bruge noget hjælp! Tak på forhånd :)
  • Drivhuseffekten

    Forumindlæg
    Hvilken atmosfære omkring jorden virker lidt på samme måde, som glasset i et drivhus ? Der forekommer så vanddamp (H2O), Kuldioxid (CO2), Methan og lattergas
  • AT - metoder

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal analysere en film i faget dansk i AT, men problemet er hvilken metode skal jeg bruge? Jeg ved det virkelig ikke... Håber der er nogen der vil hjælpe mig!!
  • FYSIK tyngdekræft!!!

    Forumindlæg
    Hej Kan ikke rigtig finde ud af sammenhængen mellem tyngdekraft, gravitation og massetiltrækning? Skal til mundtlig fysik eksamen i morgen, så har virkelig brug for hjælp tak:)
  • Personkarakteristik

    Forumindlæg
    Mangler virkelig hjælp til en personkarakteristik ved denne reklame https://www.youtube.com/watch?v=erxcSVfNJmU Nogen, som kan hjælpe?
  • Akut! En funktion af to variable

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig svært ved nedenstående opgave, kan heller ikke finde noget online eller i formelsamlingen over hvordan den kan løses.
  • Veterinærmedicin kvote 2

    Forumindlæg
    hej er der nogle der har tips til kvote 2 interview til veterinærmedicin og hvad der er godt at forberede sig på eller hvad de lægger vægt på, vil virklig være en stor hjælp :)