Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 15641 til 15660 af 52987
-
Statestik og Styrkelære..
ForumindlægJeg har tegnet de kræfter der virker på en radiator i paint. Jeg har regnet V.b til at være 500, hvordan regner jeg de lodrettekræfter H.b og H.a? -
elektrolyse?
Forumindlægnogen der kan fortælle om hvordan man laver et elektrolyse af salt, jeg har virkelig svært ved at forstå. -
Alfastrålinger
ForumindlægHej:) Jeg har en fremlæggelse om alfastrålinger og jeg kunne virkelig ikke finde noget om hvor man brugte alfastrålinger henne. Jge håber i kan hjælpe mig med d...? -
Sukker og gær som variabel
ForumindlægHar brug for hjælp, hvad sker der i en gæringsproces, hvis man tilsætter det dobbelte gær, eller sukker? Ved det virkelig ikke, så hpber på lidt hjælp. Det er en del af mit ølbrygningsprojekt, i naturvidenskabeligt grundforløb. -
analyse af synsvinkel rettelse
Forumindlæghej, jeg håber i vil gøre mig en tjeneste, jeg har virkelige brug får hjælp til at rette et dansk tekst -
HJÆLP!! rettelse kronik
ForumindlægVigtig kronik redegørelse aflevering til i morgen! Har virkelig brug for hjælp! Sender den over beskeder, hvis der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig :) Tak på forhånd! -
Integrere
ForumindlægHvordan integrere man såden en her? x/(x2-2) Jeg har substitueret, men det virker ikke rigtigt Hvordan integrere man en brøk, nogle kloge hoveder?? -
Hjælp til Kemi - Brintpiller - partialtryk
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til denne opgave. Ved ikke hvordan jeg kommer videre og om det jeg har lavet overhovedet er rigtigt? Se vedhæftede billede. TAK TAK! -
Den danske velfærdsstat
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har lige brug for hjælp! Ved i hvilken centrale problemstillinger truer den danske velfærdsstat?? Har virkelig brug for hjælpen! Tak på forhånd. -
Søger nogen der har brugt spillet "Truth Hunters"
ForumindlægJeg er ved at skrive en opgave om spillet, og mangler virkelig at høre hvad folk syntes om det i undervisningen :) -
sænkning af SU
ForumindlægJeg skal skrive en opgave om, hvorfor SU ikke skal sænkes, så jeg kunne virkelig godt bruge nogle argumenter for, hvorfor den ikke skal sænkes. -
Hvordan siger man det på tysk?
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål Hvordan siger man "man kan bruge det til at drikke, spise med mere". Har virkelig brug for hjælp. Tak på forhånd. :) -
Differentialligninger
Forumindlæghej :) Kan nogle hjælpe med denne opgave, har prøvet forskelige metoder, men jeg kan virkelig ikke gennemskue den. Tak på forhånd -
mangler hjælp til opg 2 I matematik
ForumindlægEr der en klog en der kan lave påg 2 for mig, forstår den virkelig ikke og det haster. det ville være fantastisk hvis en gad at lave den håber på hurtigt svar -
spektrofotometri og enzymaktivitet
ForumindlægJeg har fået at vide at man på en eller anden måde kan måle en enzymaktivitet ved hjælp spektrofotometri. Er der nogen som kan forklare hvordan det virker? -
Reaktions kinetik.... igen :(
ForumindlægHej, kan nogen af jer hjælpe mig med at løse opgave c og d... jeg kan virkelig ikke finde ud af det... Opgaven er vedhæftet Tusind tak -
Taylor polynomium
ForumindlægEr der en rar sjæl som kan vise hvordan denne opgave skal beregnes uden brug af Cas-værktøj, det ville virkelig være en stor hjælp. Opgaven er vedhæftet word filen -
Artikel
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp. jeg skal lave en artikel og segmentet er violet er der nogle gode forslag ? -
Fluid in motion
Forumindlæghar nu siddet i 2 timer, forgæves. Ved virkelig ikke hvor jeg skal starte fra, nogle der kan hjælpe? se vedhæftet fil :) -
Divider med minus tal??? HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg skal have regnet dette stykke ud, og jeg har virkelig ingen idé om hvordan man gør. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak. (-56) : 8 = ?
