Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15661 til 15680 af 65601
-
Samfundsfag eksamen velfærdsstaten
ForumindlægHej jeg har netop lige trukket min 24 timers eksamen. jeg trak velfærdsstaten under forandring. jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, er der ikke nogle af jer søde mennesker derude der har nogle idéer? -
Jura - skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg sad og tænkte lidt på sværhedsgraden mht. de skriftlige prøver på jura studiet. Hvor svært er det at bestå en prøve/eksamen? Og nu, hvor vi allerede er i gang, hvor svært er det, at toppe et fint 12 tal? På forhånd, tak. -
Hjælp til Lineær Algebra Eksamen
ForumindlægHej jeg er igang med at læse op til lineær algebra eksamen, og har lidt svært ved at løse de 2 vedhæftede opgaver. Hvis der er en sød sjæl der kunne være venlig at forklare mig hvordan de laves kunne der være nice :) -
God matematik bog
ForumindlægHej.. Jeg tænkte på om nogle derude kunne anbefale en god matematikbog til måske at blive bedre til de fleste ting i matematik. Går på HTX og vores matematikbog der er "Teknisk matematik", og kunne godt tænke mig at blive god til de mere basiske ting før man går mere teknisk ind i de... -
Hjælp til matematik opgave (trekanter)
ForumindlægHej har fået en matematik opgave som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal lave. Jeg får oplyst: I en trekant ABC gælder at |BC| = 2 |AB| og |AC| = 5/2 |AB|. a) Bestem cos(C) b) Bestem arealet af trekant ABC udtryk ved c = |AB| Det ville virkelig hjælpe bare at få en forståelse for hvordan jeg skal... -
GSK matematik c-b
ForumindlægHej Jeg er meget i tvivl med hensyn til hvilket studie jeg skal vælge.. Jeg har kun matematik på c-niveau, på mit eksamensbevis, og vil derfor gerne højne det til B. Jeg er SLET ikke noget matematisk geni, men kan se at det er matematik på B jeg skal bruge, for at komme ind på de fleste udda... -
Privatlærer - HHX Matematik C
ForumindlægHej alle sammen! Jeg går i 1.g på HHX, på en studieretning med matematik c. Matematik har bestemt aldrig været min stærke side, og jeg synes det er svært. Jeg kunne godt bruge noget hjælp til emneopgaver, forberedelser til prøver, enkelte lektier og mest af alt en dybegående og mere fyldestgø... -
Lektiehjælp i matematik tilbydes, Århus
ForumindlægJeg tilbyder lektiehjælp i matematik på gymnasieniveau. Lektiehjælpen tilbydes i Århusområdet. Jeg er 27 år og idræt- og matematikstuderende på Århus Universitet. Jeg har halvandet års erfaring med lektiehjælp i matematik. Prisen vil være 150-200 kr. i timen alt efter om jeg skal komme til dig/je... -
dansk eksamen 2004
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der ved nogen af titlerne på de tekster man kunne få til studentereksamen 2004. -
Fysik eksamen i morgen
ForumindlægJeg har lidt problemer med mit forsøg, lyset fart i vand. Jeg forstår godt formlen, men det om lyset i vandet er en forskel. Det kan jeg ikke forstå. formlen hedder f= c/lambda=v1/lambda1. Hvis jeg kunne få lidt hjælp, ville det være fantastidk :) -
Spansk A skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg var oppe i skriftlig spansk i dag, og trods jeg normalt får karakterer i den højere ende i skalaen, er jeg lidt nysgerrig til hvilken karakter min besvarelse ligger på. Er der nogen, som kan tjekke den igennem? :-) -
SRP i Leukæmi og matematik
ForumindlægHej. jeg skal snart skrive en SRP i opgave og jeg vil skrive i biotek A og Matematik A. Jeg overvejer at skrive i emnet Leukæmi med fokus på CML. Ville høre hvad I synes om den ide, og om I evt har nogle andre og bedre ideer. Udover det vil jeg spørge om der er nogle mulige forsøg jeg kan lave... -
Matematik studiet SDU
ForumindlægHej alle 1. Har i nogen gode råd til hvordan man forbereder sig på matematik studiet ? Har du erfaringer med oplevelser noget i dur med "oh, det skulle jeg have gjort mere ud af inden jeg startede, så jeg ikke skal sidde med det nu" ? Det ville være rigtig dejligt hvis matematikerne vi... -
brug for hjælp til AT-eksamen?
ForumindlægHej, Har lige været til AT-eksamen; og ville høre om nogen har brug for råd inden de skulle op? ;) Skriv bare over sp ;) -
Eksamen spørgsmål (Polynomier)
ForumindlægGør rede for andengradspolynomiet og andengradsligningen. Jeg har brug for hjælp. Jeg kan ikke hukse særligt meget om andengradspolynomiet. Tak på forhånd :-) -
Skal man egenlig bestå eksamen?
ForumindlægHep hey!Ganske hurtigt og enkelt spørgsmål; skal man egenlig have et gennemsnit på over 6 i sine eksamener?? Eller må det godt ligge på 5 fx. og så bare ha et snit i løbet af året på 8 eller sådan noget og så stadig bestå Gym?? :)(Det er en diskution vi har haft kørende noget tid i klassen :p) -
Gude ord/sætninger til eksamen
ForumindlægEr der nogle der har nogle engelske ord- og/eller sætninger, som vil få cencor til at sidde og rage på sig selv? ^_^ -
Hjælp til Fysik/kemi eksamen imorgen
ForumindlægJeg skal ti leksamen imorgen i fysik/kemi og vil godt spørge om nogen kan give mig nogle gode forsøg jeg kan lave, og link så jeg kan tjekke det ud :D mine emner: Salt, syrer og baser Atmosfærens luftarter magnetisme, elektromagnetisme og samfundets el Energi og energi omdannelse Nogle der ka... -
Angående notater til mdt. eksamen
Forumindlæggælder det at man må tage sine hjemmelavede notater med ind under selve eksaminationen også for en 2.g'er? jeg skal nemlig op i geografi -
Tysk A - skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har lige været oppe i tysk skriftlig på A-niveau og ville se, om der var et tysk geni eller to, der gad læse min besvarelse igennem og vurdere den på baggrund af det sproglige - grammatiske? Jeg følte mig meget i tidsnød da jeg brugte aaaalt for lang tid på oversættelsen, hvil...
