Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 15781 til 15800 af 26355
-
Difference between of/from
ForumindlægHej, Hvordan forklarer man forskellen mellem of og from?? Altså hvordan kan man forklare at det er "of us" istedet for "from us" ?? Hjælp!! -
Oversættelse på MEGET kort tekst.
ForumindlægHej gutter, og gutinder! Sidder lige med en spansk opgave, og har givet mit bud på en lille oversættelse af et stykke tekst, i historien om El Mariachi. Jeg er dog ikke sikker på at mit bud, er korrekt, og vil derfor gerne have lidt hjælp! Sætningen ser ud som følgende på dansk: I det nordlige M... -
DERIVE 6.
ForumindlægHeej... Nogen som har en vejledning til programmet Derive 6, på dansk?? På forhånd Tak :) -
Fejlsætninger!
ForumindlægHej folkens! Nogle der kan se fejlen i den her sætning, og forklarer hvad fejlen er: Even though it's summer, I'm looking forward to the Christmas. Jeg tænkte det var "the Christmas" .. men har ingen anelse .. -
accused of or by
ForumindlægHey. Do you call it: The student was accused by/of the murder of to children? what is right/wrong, and i would prefer an explanation :-) Thank you -
Privat lærer til mundtlig dansk søges
ForumindlægHej, jeg er en unge (25) pige der bor I København (Vanløse). Jeg har boet in Danmark i 3,5 år. Jeg vil forbedre mit Dansk, derfor søger jeg en Dansker til at tale sammen om forskellige emner. Vi kan møde hos mig, eller ud i byen med en kop kaffe. Jeg håber at finde nogen snart. Hvis du er int... -
Fransk i HTX
ForumindlægJeg vil gerne spørge jer noget vdr. frans i HTX, da jeg skal efter sommerferie skal starte på gymnasium. Er der mange elever som vælger frans i HTX? Hvis man gerne ønsker at have fransk, skal man så har det i 3 år eller bestemmer man selv, hvor langt tid man vil have det? Er det vigtigt at have f... -
Skinheads ??
ForumindlægHey. Er der nogen som ved noget om skinhead i 80´erne. -
Syrer, baser, amfolytter og syre-basereaktioner
ForumindlægNogen der har noter til: Syrer, baser, amfolytter og syre-basereaktioner? Tak på forhånd! -
AT - Selviscenesættelse og Facebook
ForumindlægHej alle. Som overskriften fortæller, er mit AT emne: Selviscenesættelse og Facebook. Mine fag er Samfundsfag (A-niveau) og Dansk. Mit problem er at jeg har svært ved af finde en god "case/sag", hvor mine problemstillinger bliver for "svage". Mine tanker har produceret følgen... -
Jura
ForumindlægHej alle, Hvilke andre steder end KU kan man læse Jura? og hvad er adgangskravet? mvh Mia -
Tysk udtræk FSA 2011
ForumindlægEr der nogen hvis lære har fortalt om der er udtrukket skriftlig eller mundtlig tysk til FSA prøven i maj? Min lærer har fortalt mig at det allerede nu vides, men at hun ikke må fortælle. -
hvad betyder uni-multipolaritet?
ForumindlægJeg er med på begreberne unipolaritet, bipolaritet og multipolaritet, men hvad betyder uni-multipolaritet? på forhånd tak :-) -
an- styrer det dativ??
ForumindlægHej. Har et spørgsmål til nedenstående sætning. Es wird ein grosses Lânderspiel, an dem viele Nationen teilnehmen. Relative pronominer: HVORDAN kan det være "dem" når det i virkeligheden skal være akkusativ. Jeg ville sige det bare skulle være "das" fordi det er neutrum og a... -
Sekanthældning bevis
ForumindlægJeg mener det her er beviset for sekanthældningen . Jeg har vedhæftet billedet. Jeg fatter jo selvfølgelig ikke reduceringsdelen -
SRP
ForumindlægHej, Hvad er forskellen på abstract og indledning? Kan I evt. komme med et eksempel for jeg kan ikke se forskellen :S -
Energi
ForumindlægHej, jeg har en aflevering i naturfag om energi, og jeg har så 2 spørgsmål som jeg ikke rigtig kan svare på. Det første spørgsmål er om hvad solceller er, hvordan det virker osv. Og det andet er om hvilket land er den bedste til at producer bæredygtig energi? Jeg kan ikke rigtig finde meget ... -
SRP om holocaust
ForumindlægHej alle Jeg skal snart aflevere mine første tanker angående SRP'en Jeg kunne godt tænke mig at skrive enten om Holocaust, 9/11 eller tragedien på Utøya, én af disse tre, er dog stadig meget i tvivl hvor meget jeg kan fylde ud på det enkelte emne. Er der nogen som har forslag i forhold til... -
SE SU kurven - kontraktiv finanspolitik
ForumindlægHej Jeg sidder lidt i fast i SE SU modellen (Keynes modellen) Jeg skal vise et kontraktivt finanspolitisk indgreb. Og jeg er med på, at SE-kurven rykker til højre på kort sigt, men hvad sker der med SU kurven på lang sigt. Og hvori består crowding-in effekten? Håber der er nogen der kan hjælp... -
Gøre det noget hvis jeg dumper!?
ForumindlægHeej allesammen.. Jeg er blevet optaget på et gymnasium, men på onsdag skal jeg op i fysik/kemi og de andre fag senere... Mit spørgsmål er: Gøre det noget hvis jeg får dårlige resultater til eksamen? Jeg er jo blevet optaget... Eller gør det noget hvis jeg f.eks. får 00 i fysik/kemi? (Jeg stinke...
