Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15781 til 15800 af 45492
-
Oxidationsreaktion? - SRP
ForumindlægEt lille hurtigt spørgsmål, hvorfor virker oxidationsmidlet kaliumdichromat bedre i en sur opløsning? Vh. Rasmus -
Cylinder
ForumindlægHar et lille regnestykke som jeg er gået i stå med. en cylinder med 1Liter vol. højde og diameter er det samme beregn højden og diameteren. Tak på forhånd! -
et spørgsmål? rigtigt eller forkert?
ForumindlægDer kleine König, der ein Kind kriegen musste = Den lille konge, som måtte få et barn? -
gramma
ForumindlægHej, jeg har lavet en lille delprøve på 1 time, og vil høre om der er nogen der lige vil skimme den igennem for eventuelle fejl? -
dansk-->engelsk (rettelse)5 linjer
ForumindlægHi everyone:D er der en der kan rette min lille oversættelse? den er kun på 5 linjer.. Bare sig til, så sender jeg den:) Tak på forhånd -
Redegørelse af to funktioner
ForumindlægHejssa... Jeg har brug for en lille redegørelse for opstillingen af de to funktioner, længde (x) og pris(x)! Alt hjælp er velkommen! På forhånd tak! -
Metoder?
ForumindlægHej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe? -
Nogen herinde der er super gode til spansk?
Forumindlæg.. og vil hjælpe mig med at rette en lille simpel tekst igennem på ca. 14 linjer, det ville være fantastisk!! :-) Pleeassee.. Hvis du har lyst, så skriv din msn ;) -
Eksponentionel ligning
ForumindlægHejsa (: lige en lille ligning til de kloge .. mangler lidt hjælp. hvilken metode osv? 30 * 1,5^x = 6 * 1,2^x Hvordan gøres dette og hvad giver den? -
Ligninger driver en til vanvid!
ForumindlægHej, jeg har et lille problem med opgaven... Hvordan får i denne her ligning til 44? 5x + 3 - 2x + 5 Tusind tak:) -
HJÆÆLP!! HURTIG OG MEGET VIGTIG SPØRGSMÅL.
ForumindlægHej.. Er der nogen der ved hvad der sker, hvis man hælder kalkvand i en pose hvor alt ilten er opbrugt?? Det er et lille spørgsmål, men YDERST vigtigt!!!! -
HJÆLP
ForumindlægHej jeg har en lille problem med den her, har glemt formlen kunne jeg ikke få lidt hjælp. I en klasse er der 5 piger og 20 drenge. Hvor mange procent af klassen er drenge? TAK -
SSO pi
ForumindlægHey.. er igang med min SSO om pi, og er stødt på et lille problem med grærkernes brug af pi, nogen som kan hjælpe?? -
meiose
ForumindlægHej alle derude :) Jeg har et lille spørgsmål omhandlende de fire datterceller der kommer fra modercellen under meiosen, om de er identiske eller forskellige? På forhånd tak. -
Efter kommunalreformen er der sket noget?
ForumindlægJeg mangler lige et lille hjælpe til min opgave. Efter kommunalreformen er der sket ændringer med bl.a. Domstolen, hvilke?? -
Reformation
ForumindlægHej jeg skal lave et lille brev til Paven om hvordan han skal bibeholde hans plads som pave, og hvad skal han gøre med Luther? hjælp -
Logistisk vækst
ForumindlægHej folkens, Jeg har bare et lille spørgsmål :) Jeg skal "bare" gør rede for for logistisk vækst Jeg har nogenlunde styr på det, men ville lige høre ad. -
Stadseligt
ForumindlægHej jeg har bare et lille problem med dette siden vi skal sige hvad det Betyder da vi læser HungerBarnet. Men ved i hvad Stadseligt Betyder Tak:) -
rettelse af kort opgave
Forumindlæghej :) jeg vil høre om nogen ville kigge min engelsk opgave igennem og rette lidt i den? det er en lille oversættelse.. -
Meget brug for hjælp
ForumindlægHej har meget svært ved tysk er der en der gider se min lille stil igennem, fylder ca en a 4 side hvis ikke mindre ? :) kunne være en meget stor hjælp
