Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15801 til 15820 af 65601
-
Klage over eksamen - Ansøgning til studie?
ForumindlægJeg har en eksamen i dansk skriftlig jeg gerne vil klage over. Samtidig søger jeg ind på et studie nu her, men spørgsmålet er så, kan dette lade sig gøre? Altså jeg har fået mit eksamensbevis osv, som jeg uploader, men den nye karakter jeg kommer til at få vil den få indflydelse på mit endelige s... -
Undlade eksamen og søge ind på HF?
ForumindlægHej studieportalen. sorry for overskriften, men det nok en nødvendighed :(. Går pt i 3.g, og har et snit på 6.2, vil gerne ind og læse jura. Hvilket krævere et højere : 8.3 2010. Har hørt om gymnasie supplering, i form af hf enkel fag. Altså undlade at tage en eksamen (måske AT, da det ikke... -
24 timers eksamen - hjælp
ForumindlægJeg har min tysk eksames start i morgen, hvilket vil sige at jeg trækker en tekst i morgen og har 24 timer (ca) til at lave et oplæg, som jeg så skal op og fremlægge den 16. Jeg ville høre om jeg måtte bede om din assistance, da det jo er nu det gælder. Jeg har formegentlig mit oplæg færdigt i m... -
Matematik aflevering Hasterr!!
Forumindlægd) man vælger at forlænge en skinnestrækning fra x=26 til x=30, så den slutter i y=17 og der skal være en glat overgang i x=26. Kom med et forslag til en funktion der beskriver det sidste stykke. e) ved positionen -2 går en transportvogn i stå. den rummer en last på 120 kg. beregn de to kræfter... -
FSA Matematik - December 2013... HJÆLP!!
ForumindlægEr der nogen der kan give mig et link (der virker) til problemregningen for december 2013? Jeg skal bruge det hurtigt... :) Mvh Rose -
2 matematik opgave
Forumindlægjeg har fået lavet begge to af opgaverne men vil være 100 % sikker på om det er rigtig. opgave 1 ) I år 2000 var der 7600 danskere med en årlig indkomst på mindst 1 million kr. I de følgende år voksede antallet af danskere, der havde en årlig indkomst på mindst 1 million kr., med god tilnærmelse ... -
Matematik aflevering til imorgen 14/12-2015
ForumindlægHej allesammen, har virkelig brug for jeres hjælp! Har en aflevering jeg simepelthen ikke kan finde ud af.. Please hjælp! -
Matematik-klog-hoveder
ForumindlægHej kloge matematikhoveder er der nogen der gider hjælpe mig med den her opgave. Forstår den ikke rigtigt :/ Betragt funtionerne f og g med forskrifter f( x) = x^2+x + 1 og g( x) = 2x^2 + 5x + 4 Der findes en værdi af x0 så tangenterne i (x0,f(x0)) og (x0,g(x0)) til graferne for de to funktioner ... -
Matematik opgave vektorregning
ForumindlægDer står at man skal bestemme koordinaterne til C for at arealet af trekant ABC er 30. Egentlig har jeg beregnet A og B's koordinater til at være A(-4,-6) og B(-1,0). Men hvad er det egentlig man skal gøre? -
Matematik Niveau f
Forumindlæghjælp jeg er gået i stå :/ jeg har nogle f niveau opgaver som skal afleveres imorgen håber i kan hjælpe mig: Beregn stigningstallet for følgende 3 linjer, som er bestemt af følgende punkter: P1 (4,8) og P2 (-2,-6) P3 (7,-5) og p4 (-6,10) p5 (8,4) og p6 (-2,-6) Tak på forhånd Hjælp mig pleaseee... -
MATEMATIK - ITALIENSKE LIRE!
ForumindlægHej - en indskrivningsopgave - problemregning i Excel. Opgave 1) Når kursen på italienske Lire er 0,65, hvad koster så: a) 300 Lire b) 5500 Lire c) 300.000 Lire Hvor mange Lire kan fås for 1300 kr. ? På forhånd tak! :-) -
matematik program, please hjælp!
ForumindlægJeg står virkelig og har brug for et matematikprogram, der er kan en hel masse. Er der nogen derude, der har kendskab til et program, hvori man kan tegne vektorer, kugler, tangentplaner ovs. Det mest egnede jeg har fundet indtil videre er "auto graph" Det er dog væsentlige mangler i d... -
Matematik differential regning
ForumindlægHvordan udfører jeg Differentiation af f(x)=x^2 ? Jeg har ingen idé, helst meget pædagogisk :D -
1 NEMT MATEMATIK SPØRGSMÅL
ForumindlægHvordan regner man ud hvor mange % 15 er af 25? :-) -
Hjælp til matematik i maple (lidt hurtigt)
ForumindlægSe billede Hej alle sammen, please hjælp mig med denne opgave, jeg forstår overhovedet ikke hvordan jeg skal stille det op i maple. Kan godt se hvordan det fungerer men ikke hvordan det skal stilles op i maple. -
Matematik, m/cm?
ForumindlægHejsa. Jeg sidder med et stykke, og da jeg ikke ved hvilken af tingene jeg skal gøre, ville det være dejligt hvis i kunne hjælpe mig. Jeg har et regnestykke hvor jeg skal finde rumfanget af en kasse. Målene på kassen er: 1 m, 1,2 m og 1,6 m. Hvis jeg ganger de tre tal, bliver det: 1,92 m³... -
fsa matematik 2013
Forumindlægjeg tænkte på vis nogle af jer havde et link til færdigheds regning og problemløsning, -
FSA MATEMATIK FÆRDIGHED
ForumindlægHvad målte i ved opgaven. der stod mål linjestykket, A til C tror jeg? -
Matematik har brug for hjælp til en mærkelig opgave
ForumindlægHej jeg står og mangler hjælp til denne opgave, er der en der er sød og regne den for mig: PCB koncentrationer i ørrederPCB er et giftstof, der engang blev sprøjtet ud for at bekæmpe myg. Det ophobes i organismernes fedtvæv, som f.eks. hjerne, nerver, depoter og modermælk. Halveringstiden er 50-1... -
Matematik A-niveau
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med en løsning på opgave 3.069 i bogen "Eksamensopgaver i matematik", en opgave med vektor-regning..Tak på forhånd!!??
