Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 15901 til 15920 af 158923
-
Matematik temaopgave omkring - "vækst i nationens tjeneste"
ForumindlægHejsa, mig og et par piger sidder med en temaopgave i matematik og undre os over hvad vi skal svare i opgave 2. Temaopgaven er baseret på en artikel som er vedhæftet. Det vile være super dejligt at få noget hjælp til dette da den er meget forvirrende for os piger. Tak for det :) -
Ny start (gym.)
ForumindlægHej allesammen, så har jeg (sikkert også andre) ferie (: (i princippet, mangler translokation). Og jeg tænkte lidt på, hvordan i havde det, da i begyndte på en ungdomsuddannelse. Var det meget nyt? Jeg er nemlig typen, der er mindre snaksalig i starten og har svært ved at vænne mig til, at al tin... -
Søges: Matematik B hhx - papirsbøger fra systime købes
ForumindlægKære alle tidligere hhx studerende eller lærere. Da jeg skal til eksamen om knap 14 dage, søger jeg med lys og lygte efter de seneste udgaver af matematil b hhx og matematik c hhx. Jeg vil så mægtig gerne købe et brugt eksemplar af hver, da jeg finder det meget svært ikke at have en rigtig bog i... -
Matematisk modellering i AT i matematik/ fysik
ForumindlægHej jeg skal snart aflevere min AT eksamen i fysik og matematik. Jeg skal beskrive hvordan metoden matematisk modellering anvendes i forskellige sammenhænge, hvilket jeg har meget svært ved. Jeg håber inderligt, at der er en som kan hjælpe mig. Min AT går ud på, at jeg skal forklare det skrå kas... -
Matematik af Jordvarme, Solenergi, Elpærer,Vindmøller og Papirfoldning.
ForumindlægHej mennesker ! Ville lige høre om der var nogle der har lavet afleveringen af de 5 emner jeg har skrevet i overskriften? Hvis en af jer menesker har lavet den ville jeg høre om i ikke ville være søde at slå den op? Mange tak på forhånd ! :) -
funktion, ka ikk hit u a'
ForumindlægEn funktion f for reelle tal x bestemt ved f(x) = +^3 - 1,5x^2 - 6x + qhvor q er et reelt tal.Bestem q således at tallet 2 er nulpunkt for f, og undersøg, om den herved bestemte funktion har andre nulpunkter.jeg er HELT på bar bund...hvis i kan finde ud af den vil i så ikk forklare det hele vejen... -
Rim model - aa,Aa,A osv.?
ForumindlægSå tag mit hjerte Så tag mit hjerte i dine hænder men tag det varsomt og tag det blidt det røde hjerte - nu er det dit. Det slår så roligt det slår så dæmpet for det har elsket og det har lidt nu er det stille - nu er det dit. Og det kan såres og det kan segne og det kan glemme og glemme tit men ... -
Identitetsdannelse - roman til SRP - Eng A, psyk B.
ForumindlægHej folkens. :) Den store studieretningsopgave står for døren, og jeg har endnu ikke fundet en roman. Mit hovedmne er "Identitetsdannelse", som er veldig bredt! Inden for kategorien har jeg tænkt mig at se på et emne som fx: "De narcissitiske unge", som har været en del oppe ... -
SRP - Psykologi B, Engelsk A - Hooliganisme
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart til at gå i gang med SRP, om hooliganisme i England. Jeg har valgt at bruge filmen Greenstreet Hooligans, som dækker lidt af det engelske. I psykologi, har jeg tænkt mig at bruge social+gruppe psykologi. Har du gode idéer eller input, så er jeg meget interes... -
Mundingsfart for hagl og pistol Fysik A forsøg - Hjælp!
ForumindlægBeregn mundingsfart for hvert enkelt hagl når de afskydes og betsem den gennemsnitlige mundsingsfart for haglpistolen. VI foretog et forsøg med en vogn på en glidebane. På vognen var en klump ler som vi skød på med en haglpistol. En censor målte farten. Jeg er lidt i tvivl om hvilke formler j... -
The Life & Loves Of A She Devil
ForumindlægHey...Er der ikke nogen som har nogen gode notater til ovennævnte bog (snakker om den i emnet) ??Den er skrevet af Fay weldon, og det er jeg søger en form for analyse, samt nogen person karakteristikker..Hilsen Rasmus -
Notat om forbedring af integration (Samf A eksamen 2014)
ForumindlægJeg sidder lige nu med eksamensættet fra den skriftlige samfundsfagseksamen i 2014. I opgaven skal jeg skrive et notat, hvor jeg kommer med en strategi for, hvordan man kan forbedre integration mellem indvandrere og danskere - Jeg føler mig dog lidt lost, så hvis der er nogen af jer der har lidt ... -
Bestem 2. ordens viralkoefficienten a' for gassen
ForumindlægHej Har denne universitetesopgave som jeg håber i kan hjælpe mig med. Filen er vedhæftet. -
Teori i kemi - a'hva for en fisk?? HJÆLP!
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive en AT-synopsis. Jeg er lidt i tvivl angående metode afsnitet. Jeg har om CO2 kvotehandel .. Med bla. kemi. Mine indtil videre problemstilinger er således: Hvad er drivhus effekten? Hvad er en drivhusgas? Hvordan påvirker CO2 drivhuseffekten? Hvad menes der med ozonlagr... -
Modeller i VØ og Afsætning, Pandora A/S
ForumindlægHey folkens Jeg er ved at forberede mig lidt på den SRP, jeg skal skrive til december, hvor i jeg vil skrive om Pandora. I den forbindelse kigger jeg på, hvilke modeller jeg kan anvende i opgaven. I min opgave vil jeg ikke kigge på konkurrencesituationen, da denne er meget svær at analysere fo... -
Problemformulering SSO ENG A- BK b
ForumindlægDet er om den spanske borgerkrig. Kom gerne med idder Med udgangspunkt i analyse og fortolning af (...) ønskes der en bestemmelse af hvorfor de frivillige meldte sig ind i den internationale brigade, med henblik på de frivilliges betydning for den spanske borgerkrig, Endlig vil jeg analyser b... -
Vurdering af Engelsk A-niveau skriftlig eksame
ForumindlægHej. Som mange andre herinde, vil jeg også gerne have vurderet min engelsk skriftlige eksamen. Hvis nogen skulle have lyst ville det væe rigtig dejligt - Tusind tak :) Hilsen Anne. -
Reaktionskinetik - Hvor lang tid er der gået når [A]=0,12 mM?
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med opgave 11 i dokumentet? På forhånd, tak -
Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX)
Forumindlæger der nogen der har svar til denne? :) -
Samf. A eksamen: Det internationale system og dansk udenrigspolitik
ForumindlægHej. Jeg sidder alene og har trukket "Det internationale system og dansk udenrigspolitik" Jeg kunne rigtig godt brug nogle råd til hvorledes jeg skal gribe dette an os respons på min problemformulering og problemstillinger. Mine bilag omhandler at Dk's udenrigspolitik har ændret sig...
