Søgning på: tysk disposition. Resultater: 15901 til 15920 af 18462
-
Goodbye Lenin!
Forumindlæghejsa alle..nu er der ikke længe til, at vi på det gymnasium jeg går på, skal til at skrive 3.g opgave.. Jeg har valgt at skrive i tysk, og bogen/filmen "Goodbye Lenin", så tænkte jeg, om der var nogen som havde nogle gode ideer til min opgave, eller endnu bedre en opgave om det?Alle fo... -
Office 2011 til Mac - ændring af produktnøgle
ForumindlægHej allesammen.. Jeg sidder her med en ny indkøbt mac, som jeg installerede en falsk office-pakke på. Jeg fandt efter lidt tid ud af, at stavekontrollen på tysk ikke er god/inaktiv. Derfor har jeg været ude at investere i en original udgave af Office 2011 til Mac. Mit problem er, at jeg ikke... -
SSO Ang. Kommandosystem under 2. verdenskrig
ForumindlægHey...jeg har som opgave i min sso at skulle overveje forholdne mellem det tyske kommandosystem og de alliredes kommandosystem...spørgsmålet lyder følgende: overvej om de to modstanderes forskellige kommandosystemer påvirkede resultatet.. Nogen der evt har skrevbet om det eller kender en god bog ... -
Noget hjælp til en sætning?
ForumindlægYO wad up deutsch people. Tænkte bare lige hvordan man korrekt skal oversætte denne sætning til tysk: Han er begyndt at jogge i sin fritid og familiens mad er blevet sundere og med grøntsager, som giver Robert ekstra energi. Mit bud er: Er ist zu joggen begonnen und das Essen der Famili... -
AT: Mangler historisk kilde - Enigma
ForumindlægHej SP. Jeg laver AT med emnet kommunikation. Jeg har valgt at skrive i mat A og his A, og min opgave omhandler Enigma. Jeg mangler en historisk kilde, som viser at tyskerne rent faktisk har brugt maskinen til at kommunikere med! Hvis i har nogle andre kilder omkring dette emne, ville de ogs... -
FÅ sætninger, rettelse!!
ForumindlægHeey allesammen, nogen der kan rette de få tyske sætninger? Kirsten regner med at modtage brevet i morgen. - Kirsten regnet damit, morgen den brief zu erhalten. Kirsten regner med at hun modtager brevet imorgen. - Kirsten regnet damit, morgen sie den brief zu erhalten. Har du noget imod, a... -
Fakta om flygtninge
ForumindlægJeg skal til eksamen i tysk meget snart og jeg skal skrive en opgave om flygtninge, men jeg kan ikke rigtig finde svar på mine spørgsmål i min synopse. Så jeg håber at i kan hjælpe mig :) Hvilke levevilkår har de? Arbejder de? Hvilken slags arbejde har de? Hvad laver deres familie imens? Hvad s... -
Analysetegn i WORD?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, om man kan sætte analysetegn i WORD? Jeg har tysk på A-niveau, og jeg skriver altid på computer. Hvilket er træls, da vores lærer kræver, at vi sætter analysetegn. Jeg plejer at lave oversættelserne/opgaverne på computeren, og derefter printe dem ud og så sætte an... -
Oversættelse af 2 sætninger
ForumindlægHej, jeg sidder fast med to sætninger jeg skal ha' oversat fra dansk til tysk: 1. Måske er han blevet et bedre menneske - Vielleicht ist er ein besserer Mensch geworden 2. Vi er dem, vi er – og vi kan ikke ændre os - Wir sind wer wir sind – und wir können uns nicht v... -
Vil du rette min SSO?
ForumindlægHejsa, Jeg søger en venlig sjæl der for et symbolk beløb vil rette min SSO i morgen eller senest mandag, da den skal afleveres tirsdag formiddag. Jeg skriver om Tysklands udvikling gennem 1918-1933 med fokus på den økonomiske, politiske og sociale del. Endvidere har jeg en tekst der skal anal... -
Hjælp..
ForumindlægHej jeg har følgende problemformulering Medudgangspunkt i en kort redegørelse for situationen i Tyskland op til murens fald i 1989 ønskes en undersøgelse af integrationen mellem de to tidligere Tyskland. Giv en analyse og fortolkning af selvvalgt materiale og af litterære passager af Ingo... -
To små sætninger
ForumindlægHej!Ville bare lige høre om der var en der ville være sød at rette disse små sætninger -tysk er ikke lige min stærke side! :(Jeg sagde jo, at du ikke skulle have spist den ekstra is:Ich sagte doch, dass du nicht solltest das extra Eis gegessen.Gud, er det ikke din bror? Jeg synes bestemt at det e... -
Meine Eltern 2004 kurzfilm
ForumindlægHej studieportalen! Jeg står og skal til tysk mundtlig eksamen imorgen, og har i dag trukket mit materiale og har nu 24 timer til at forberede en præsentation. Jeg har trukket filmen "Meine Eltern" af Maggie Peren fra 2004. Da alle hjælpemidler er tilladte, ville jeg høre, om der er ... -
Grammatik
ForumindlægJeg har en sætning som lyder Klaus hat beschlossen, dass er nach Soul gefahren will, um seine Eltern zu finden. jeg ved der er noget galt med Gefahren wil men ved ikke hvordan jeg skal takle den? Et andet spørgsmål hvordan jeg oversætter følgende sætning til tysk: ? Han har tilmeldt sig... -
Tysk"skema" (At være)
ForumindlægJeg har et lille problem med mit tysk. Til imorgen skal jeg kunne et bestemt grammatisk kendt "konflik" uden ad.Denne gang er det om ord(et) at "være".Jeg kan nogen af dem, og kunne godt bruge lidt venlig hjælp til de sidste, og evt. rettelser. :); Nutid - DatidIch;... -
Hjælp til SWOT over Ritter Sport
ForumindlægIndtil videre har jeg: Stärken: Hohe Qualität Qualifizierte und engagierte Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter Wachstum von 14 % und einem Umsatz von 293 Mio. € in 2004 Schwächen: Das Konzept Chancen: Gefahren: Verteuerung der Rohstoffe Lebensstil - Så hvis li i ka komme med en svag side og to chanc... -
Hjælp til SWOT over Ritter Sport
ForumindlægIndtil videre har jeg: Stärken: Hohe Qualität Qualifizierte und engagierte Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter Wachstum von 14 % und einem Umsatz von 293 Mio. € in 2004 Schwächen: Das Konzept Chancen: Gefahren: Verteuerung der Rohstoffe Lebensstil - Så hvis li i ka komme med en svag side og to chanc... -
Hjælp! Er jeg fortabt her ? haster!
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil gerne starte på DTU efter ferien og har 2 uddannelser i kikkerten, men mangler Kemi C for at komme ind på det ene studie og mangler Tysk C for at komme ind på det andet studie. Er der nogle steder hvor jeg kan nå at tilmelde et lyn sommerkursus til bare Én af disse to f... -
Danskopgave..!
ForumindlægHey, det er første gang jeg er på sitet her, og tænkte på om nogen af jer kunne hjælpe mig...?Jeg er ved at skrive en opgave i dansk om "Klokken" fra HC Andersen... Er der nogle af jer der har arbejdet med den før..? I så fald kunne jeg godt bruge lidt hjælp med analyse og fortolkning..... -
kan det trække ned...???
ForumindlægHejsa.. Var til tysk skriftlig i dag, mener kommet til at skrive forkert opgave nr på. Har godt nok skrevet den rigtige titel, menhar skrevet det forkerte bogstav.Sådan her:3c. Alexanders Verhältnis zu seinen Eltern.Titlen er rigtig nok, men der skulle ahve stået 3 a i stedet for.Tror I at det ka...
