Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 15921 til 15940 af 63755
-
Idéer til stil .. nemt.. haster :)
ForumindlægDavs :) Jeg skal aflevere en stil her på fredag, og jeg skal skrive en reportage fra et indkøbscenter i december måned, til en lokal avis. Jeg skal bl.a. skrive om forskellige stemninger, kunder og ansatte og forskellige generationer. Jeg vil tage udgangspunkt i julen. Kan I komme på noget jeg ka... -
High School
ForumindlægHej Jeg ville rigtig gerne til USA i 5 måneder på high school. Samtidig går jeg i gymnasiet og vil rigtig gerne beholde min nuværende klasse. Er der nogle der ved om det kan lade sig gøre, at studere i USA og så studere videre i Danmark, så man undgår et helt spildår? Eller evt. kender... -
Plasmid
ForumindlægOpgaven lyder på, at jeg skal finde ud af hvor Bg/II skærer samt markere det på tegningen. Denne opgave havde jeg lavet for nogle måneder siden, dog forstår jeg ikke hvorfor jeg har markeret det de steder som det er vist på billedet. Nogle der kan forklare teorien bag dette? Se vedhæftet fil. -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægHeeej...!! Jeg har lige brug for noget hjælp. I en opgave om eksponentiel udvikling står der Jod-131 henfalder med 42% på 7 dage. 1) Lav en model der viser hvordan Jod-131 henfalder. 2) hvor meget er der tilbage efter en måned? Efter et år ? Er der nogen der kan hjælpe mig....? I behøves ikke at ... -
Karakterindtastning.
ForumindlægNu ved jeg ikke om det bare er mig eller, men undrede mig over, hvordan det kunne være, at man indskrev karakterer for de fag man afslutter næsten en måned før man får årskarakter i de fag man ikke afslutter. Burde det ik være omvendt så nogen havde en ærlig chance for at hæve sin karakter, i og ... -
er det rigtigt
ForumindlægEn bank har en årlig pålydende rente på 10%. Banken har månedlig rentetilskrivning. Hvilken effektiv årlig rente svarer det til: løsning: (1+0,1)^12 = (1+årlig rente) <=>(1+0,1)^12= 1,12683 <=> (1,12683-1)= 0,1268 Årlig Rente = 12,68 % -
"lærer" søges i Horsens/århusområdet.
ForumindlægHejJeg søger en som kan hjælpe mig med matematik på A-niveau, samt fysik og kemi dog primært Matematik. Du skal være sikker i din viden og være god til at lære fra dig. Jeg tænker på ca 2 timer 1 til 2 gange om måneden til jeg mener at have styr på det. Skriv din email så kontakter jeg dig snarest. -
undervisning søges
ForumindlægHejJeg søger en som kan hjælpe mig med matematik på A-niveau, samt fysik og kemi dog primært Matematik. Du skal være sikker i din viden og være god til at lære fra dig. Jeg tænker på ca 2 timer 1 til 2 gange om måneden til jeg mener at have styr på det. Skriv din mail her så kontakter jeg dig sna... -
Office 365 installering???
ForumindlægHej:-) Jeg købte en Macbook for en måned siden, men kan selvfølgelig ikke bruge den i skolen, inden Word osv. er installeret. Skolen har nu (endelig) fået aftalen i orden, så vi kan logge på den der office 365 pakke online, men det dur ikke ordentligt. Er der en der ved, hvordan man kan downlo... -
Hvad skal jeg give for den iPod Touch
ForumindlægHEJ! Jeg er blevet tilbudt en iPod Touch 8gb til 1000,- af en veninde, den er brugt ca 3-4 gange og hun har haft den i 2 måneder, hun siger der ikke er nogen ridser eller noget, så tænkte på om det er de 1000 kroner værd eller skal jeg forsøge at sætte prisen yderligere ned? I må også komme med... -
et par spg om kbh
ForumindlægHej. Jeg regner med at flytte til kbh i juni måned. Jeg ønsker samtidigt et arbejde derhenne - er det okay at søge om arbejde et halvt år før? Bolig. Jeg regner med at bo hos min bror indtil jeg finder et kollegie. Hvordan finder jeg et kollegie hurtigst? -
Nationalisme i DK 2015
ForumindlægHejsa... Jeg har om nationalisme. Et meget stort emne vi skal have om i omkring en måned. Nu skal vi så lave en synopsis om det, og min lærer har lavet nogle arbejdsspørgsmål. Et af dem er: 'hvad er nationalisme i Danmark i 2015?' Er der nogle der kan hjælpe med at komme ind på hvad ma... -
Klaver ??
ForumindlægHeej.. Jeg leder eftet et sted, hvor man kan får klaverundervisning, meget billigt. Det skal være i 1 - 2 måneders forløb, og undervisningen skal foregå her i Stor-København. Altså deromkring vesterbro, østerbro osv. . Har selv prøvet af søge, men kunne ikke rigtig finde noget for mig. Håber nogl... -
tider
ForumindlægJeg har svært ved at komme ind på den rigtige tid, jeg tror fx det er guldalderen, når novellen er skrevet i naturhistorisk tid, så håber der er nogle der kan hjælpe mig med at sætte de vigtigste tider på plads, for mangler det virkelig, og har svært ved at finde det! Ps: Håber på hjælp, har mu... -
uligheder
Forumindlæg1)½(x-1)>3(2-x)+x\n2)-3x< 5\n3)2(x+2)(x-8)>/=(x+3)(2x+4) \n\nHar ikke helt styr på det med uligheder da jeg har været syg i en måned og bogen siger mig ikke meget. Hvordan bærer jeg mig ad med disse opgaver? -
Lærerbrug af Fronter
ForumindlægHej. \njeg har gået på HTX på 1år i 5 måneder og der er stadig ingen af vores lærer der bruger fronter.\nEr ikke nogle krav om at de skal bruge det?\n- bruger jeres lærer det til at lægge lektier og opgaver ud?\n -
Hvor meget skal jeg betale i skat?
ForumindlægHej allesammen! Når jeg bliver over 18 år så skal jeg jo begynde at betale skat, men hvor meget? Hvor meget er det hvis man tjener f.eks. 10.000 kr. om måneden? 20.000 kr? eller 40.000 kr.? Jeg gad også godt vide hvornår man skal betale topskat, og hvor mange procent af vores indtjening sk... -
Aktuelle problemstillinger inden for kemien?
ForumindlægKunne I lige smide nogle stikord herind ang. nogle af de problemstillinger, der er interessante inden for den kemiske verden lige nu?Jeg skal holde et foredrag for klassen d. 23/3-06, dvs. jeg har en måned, men jer er tom for ideer.Det skal ikke være for svært at forklare, jeg har nemlig kun 15 m... -
formler???
Forumindlæghey om 3 dage skal jeg op i matematik og der er 2 formler jeg ikke kan huske. hvordan regner man fx. 11 6/4 * 6??? 2: jørgen har en rente på 12% p.a. han har lige nu 20.000 i banken. hvor meget står der i bangen efter 7 måneder? bare hvordan man regner det ud tak:) -
Offentliggørelse af studieplaner?
ForumindlægHej... Jeg skal op i mundligt dansk sidst i juni måned og har derfor lang tid til at læse op. Imidlertid har jeg ikke fået den endelige læseplan/studieplan/pensumliste fra min lærer hvilket er meget irriterende. Er der nogen der ved hvornår man officielt har krav på at kende sin studieplan? Håber...
