Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 15921 til 15940 af 39386
-
Vækst..
ForumindlægHvad er forskellen på potensvækst og potensfunktion og er der en forskel? Hvad er forskriften for potensvækst? -
Samf. Synopsis
ForumindlægHej, Hvor meget skal en eksamens synopsis i samfundsfag fylde og hvad er vigtig at få inddraget? -
eksamen
Forumindlægdaaaaamn historie eksamen på onsdag? nogle gode råd, eller links, alt kan bruges!!! trust me -
Tysk - Crazy
ForumindlægHej!I romanen "Crazy" er der så ikke noget med at en af Benjamins forældre har en affære? Er det moren eller faren? -
Analyse hjælp til The red line og American Psycho!
ForumindlægHejsa.jeg skal til engelsk eksamen (a-niveau) på tirsdag og mangler analyse og fortolkning til novellen The red line af Charles Higson fra bogen Now and Zen. Derudover mangler jeg også notater til Thuesday - uddrag af American Psycho. Er der nogen som vil være mig behjælpelig og som ligger ind me... -
Engelsk-eksamen (quitters inc.)
ForumindlægHej.. jeg skal op i engelsk A på mandag.. og vil derfor høre, om der er nogle som har notater til Stephen Kings "Quitters inc."?? .. det ville bare være så dejligt! - for jeg var syg i januar da vi gennemgik den.. -
hjælp
Forumindlæghejsa, har brug for lidt hjælp. nogen der ved hvor man kan finde nogle gode engelske notater. -
Latex?
ForumindlægHvad fanden er det her for noget er det sådan en S-M område? hvad laver det på opgavecentralen og for det andet Latex er sgu da mega klamt fy for satan!!Så skulle i sgu hellere lave et emne med international økonomi -
skriftlig
Forumindlægjeg har nu taget dansk A niveau skriftlig 2 gange og begge gange har jeg fået 7. Mit problem er at jeg breder mig alt for meget glemmer fokus, får en masse ideer som jeg ikke får sorteret ordentligt. Er det muligt at lære at skrive en god stil? har nogen gode råd til hvordan jeg lærer dette?vh al... -
Engelske notater
ForumindlægHej...jeg ar nu lavet et stort fyldestgørende notat-dokument til næsten alle mine tekster til eksamen. De eneste notater jeg mangler er til bogen Stonecold! Jeg har ingen notater.Håber at nogle vil hjælpe mig, da jeg skal op i morgen.Er desperat. -
Rangligning ... haster meget!
ForumindlægHej,Jeg har virkelig brug for et bevis for Rangligningen (gerne med relativt grundige argumenter), for der står nemlig kun nogle løse argumenter i form af dårlige eksempler i vores lineær algebra-bog. Og det er bare ikke vildt sejt, for hvis jeg nu trækker spørgsmålet "Dimension og rang"... -
Markedsbeskrivelse?
ForumindlægJeg har fået denne opgave: Beskriv de markeder, som IC Group er på. I opgaven kan der både ligge et segmentperspektiv (dvs kundegrupper på fx det danske marked) og et lande perspektiv (dvs de forskellige eksportmarkeder, som IC Group er på). Jeg kan ikke rigtig forstå opgaven, og jeg håber, ... -
(fys) FPRO... fatter intet
ForumindlægHej med jer.vores fysiklærer har givet os et program der hedder Fpro.Er der nogle der kender det?Kan ikke hitte det ud... vi må ik bruge Excel som jeg har brugt så lang tid på at lære. Typisk, så kan man ikke bruge det til en skid. Ja undskyld mit sprog.Vær rar at hjælpe mig, på forhånd TAK -
Lade være med at...?
Forumindlæg"Skulle lade være med at" hvordan skal man oversætte det til engelsk?? -
Stor opgave om æresdrab!
ForumindlægHey allesammen.\nJeg skal skrive om æresdrab i storopgave. Hovedsageligt om æresdrab sket i danmark..\nJeg glæder mig vildt til at komme i gang, og har allerede fundet en del materiale :)\n\nMen ville lige høre om der er nogen af jer, som har/kender en god bog eller et godt link som jeg kan bruge... -
Hey!!
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvad det her går ud på??? På en vejstrækning med 70km hastighedsbegrænsning målte politiets helikopter en bil til at køre mellem to hastighedsmærker (afstand 1km) på 45sek. Kørte den for stærkt?? -
Differentialregning - tretrinsreglen og 1/x
ForumindlægHejsa,\n\nJeg sidder med et lille problem.\n\nJeg skal bestemme f'(x) til f(x)=1/x\n\nJeg bruger således tretrinsreglen, som jeg har lært....\n\n1. \n⌂f = f(x + ⌂x) - f(x)\n<=>\n⌂f = (1/(x + ⌂x)) - 1/x\n\nDet kan vel ikke reduceres yderligere??? Og heraf så:\n\n2... -
Parentes regneregler
ForumindlægJeg har dette stykke med en parentes opløftet i anden, samtidig med at det er ganget med 2. Jeg ved godt regnereglen for parentes i anden med dobbelte produkt men hvornår tilganges 2 til som står udenfor? Ganges det til før man opløser parentesen? -
UV-spektroskopi..
Forumindlæg(utroligt som man dog får skrevet her i løbet af sådan en opgaveuge)\nJeg skal redegøre for de grundlæggende principper for analysemetoden. Analysemetoden er så UV-spektrometri og mit problem er så, at jeg ikke kan finde et sted, hvor det står forklaret, hvordan et spektrofotometer fungerer (det ... -
Hurtigt spørgsmål!!
ForumindlægHej jeg er ikke rigtig sikker på, om denne sætning er grammatisk korrekt."I am sorry that, I first now write back."
