Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 15961 til 15980 af 24761
-
Studentereksamen
ForumindlægHej hvad betyder det helt konkret, at dumpe en studentereksamen? altså ved ik om det betyder, at du eksempelvis går hen og får 00 til en engelsk eksamen. Og kan derfor ikke bluve student -
Karaktergennemsnit ganges med 1,xx?
ForumindlægJeg gennemfører en 2-årig hf, med Engelsk A som tilvalgsfag, sommeren 2010. Jeg vil studere videre med det samme. Hviket tal er jeg så berettiget til at gange mit karaktergennemsnit med? -
Ideer til engeelsk eksamens emner
ForumindlægHej jeg skal snart op til engelsk muntlig eksamen, men har ingen ide om hvad jeg skal snakke om. Vi skal vælge et emne som hører ind under disse overemner: Being young, New York, Crime og discrimination. er der nogle der har nogle ideer til et underemne?? :) Tak på forhånd. -
eksamen
Forumindlæghej efter 10 klasse skal jeg på eud og i eksamen skal man op i dansk,matematik,engelsk,fysik kemi og 2 andre men skal jeg bruge for eksempel fysik senere i mit liv og for eksempel biologi skal jeg bruge det til noget -
HJÆLP - RET MIN ENG. ANSØGNING
ForumindlægHej alle. Jeg mangler sådan en venlig person, der har 10 minutter til at gennemrette min engelske ansøgning. Hvis du kan finde tid til dette, må du meget gerne vedhæfte din mail i kommentarfeltet. Med venlig hilsen -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægKan i hjælpe mig, med at fortælle mig hvordan, en optagelsesprøve foregår. Jeg har selv valgt at tage en fordi, jeg ikke er uddannelsesparat. Har hørt at det var Matematik,engelsk,dansk,fysik-kemi man skulle op i. Er den svær????? Tak på forhånd ?? -
facithæfte til øvebog 1 (the grammar)
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har facithæftet til "the grammar øvebog 1". Så hvis der er nogle der har the grammar - bogen (gyldendals gymansiale grammatikker) i faget engelsk, så skriv endelig. Jeg vil nemlig gerne af med min. -
En god disposition?
ForumindlægHej, jeg skal snart til engelsk eksamen! Og jeg ville høre jer om i havde nogle ideer til hvordan jeg kan skrive en god disposition? F.eks. nogle gode 'spørgsmål' eller punkter til dispositionen? Jeg har emnet, Slaveri i U.S.A :-) -
Mule Killers
ForumindlægHej allesammen Da jeg gerne vil igang med at læse lidt engelsk, faldt jeg tilfældigt over "Mule Killers". Er der nogen som har læst den, kan anbefale den, og som kan give mig et lille referat/ide om hvad den handler om, så ville det bare være super fedt. kh Camen -
Minimalisme og samtid
ForumindlægJeg skal lave en engelsk aflevering og skal i den forbindelse give en definition på minimalisme og drage paraleller til den amerikanske samtid, synes ikke jeg kan finde noget på nettet, med mindre det er noget med kunst eller musik, og dette skal være relevant til litteratur, nogen hjælp? -
Apartheid
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg skal til at lave en desposition i engelsk, hvor jeg har valgt emnet Apartheid. Hvordan kan man vinkle den? Altså jeg har fået at vide at jeg kunne snakke om Mandela. Men er der nogen af jer der har flere og andre idé man kan bruge? :-) Taaak! -
Tristan and Isolde
ForumindlægHej! Vi er i gang med at læse historien "Tristan and Isolde" i engelsk, og vi skal skrive en alternativ slutning på historein. Jeg har rigtig svært med denne opgave, så ville spørge om der er nogen som også har lavet denne opgave? eller bare en som kan hjælpe mig :) -
YER ?
ForumindlægHEj alle..Jeg sidder og skal oversætte en engelsk tekst til dansk.."YER actual British working class is shringking fast"..Hva' i al verden betyder YER? (det står med store bogstaver i teksten)Mvh. -
Oversættelse.
ForumindlægDet er vigtigt, at have forældrenes støtte, ellers vil børnene helt klart miste deres selvtillid, og det bliver svært at få den styrket igen.Kan nogle af jer, oversætte det til engelsk, jeg vil helt klart værdsætte det;-)på forhånd tak allerede. -
Hurtig rettelse - haster..
ForumindlægJeg har oversat 10 sætninger fra dansk til engelsk, men jeg er ikke helt sikker på, om jeg har lavet det rigtigt - men det som jeg har brug for, er en hjælpende hånd.. og det er ikke høj-niveau.. knap 9. klasseniveau.. håber at der er nogen venlige sjæle derude.. -
English Values.
ForumindlægJeg skal skrive en stil om engelske værdier - hvad der er typisk for englænderne at gøre .Kan kun finde på: De drikker te.Er sofistikerede.Snakker om vejret.Snakker formelt.Læser avis.Er der nogle vigtige jeg har overset evt.? -
Rettelse af memo-report
ForumindlægEr der nogen jeg kan få til at læse min memo-report igennem for grammatik og andre fejl?Der skal helst kigges på den senere i dag, er færdig ved 5 tiden.Niveau: Engelsk A -
SRP FORSLAG..
Forumindlæghey tiden nærmer sig så ville høre om i har forslag hvad jeg kunne skrive om.. kunne godt tænke mig at skrive om noget der har med sociologi at gøre og indvandrere.. nogen forslag? har samf, engelsk,dansk og historie på A. -
denmark and the danish peopel
ForumindlægHej.. er der nogen der gider rette en ultrakort fortælling på engelsk ca. 400 ord..Da det er en fælles emne jeg skal skrive om, vil jeg helst ikke offentliggøre den. Jeg kan sende den til din mail, også kan du sende den tilbage på min. JEG TAKKER… -
SSO-opgave!!!
ForumindlægHej :) Jeg skal til at skrive SSO-opgave, og jeg har tænkt mig at skrive i faget engelsk. Er der ikk nogle der har et rigtigt godt forslag til en bog jeg kunne skrive om? Jeg er virkelig meget i tvivl. På forhånd mange tak :) Mvh. Kristina
