Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 15961 til 15980 af 24761
  • Studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej hvad betyder det helt konkret, at dumpe en studentereksamen? altså ved ik om det betyder, at du eksempelvis går hen og får 00 til en engelsk eksamen. Og kan derfor ikke bluve student
  • Karaktergennemsnit ganges med 1,xx?

    Forumindlæg
    Jeg gennemfører en 2-årig hf, med Engelsk A som tilvalgsfag, sommeren 2010. Jeg vil studere videre med det samme. Hviket tal er jeg så berettiget til at gange mit karaktergennemsnit med?
  • Ideer til engeelsk eksamens emner

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til engelsk muntlig eksamen, men har ingen ide om hvad jeg skal snakke om. Vi skal vælge et emne som hører ind under disse overemner: Being young, New York, Crime og discrimination. er der nogle der har nogle ideer til et underemne?? :) Tak på forhånd.
  • eksamen

    Forumindlæg
    hej efter 10 klasse skal jeg på eud og i eksamen skal man op i dansk,matematik,engelsk,fysik kemi og 2 andre men skal jeg bruge for eksempel fysik senere i mit liv og for eksempel biologi skal jeg bruge det til noget
  • HJÆLP - RET MIN ENG. ANSØGNING

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg mangler sådan en venlig person, der har 10 minutter til at gennemrette min engelske ansøgning. Hvis du kan finde tid til dette, må du meget gerne vedhæfte din mail i kommentarfeltet. Med venlig hilsen
  • Optagelsesprøve STX

    Forumindlæg
    Kan i hjælpe mig, med at fortælle mig hvordan, en optagelsesprøve foregår. Jeg har selv valgt at tage en fordi, jeg ikke er uddannelsesparat. Har hørt at det var Matematik,engelsk,dansk,fysik-kemi man skulle op i. Er den svær????? Tak på forhånd ??
  • facithæfte til øvebog 1 (the grammar)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg har facithæftet til "the grammar øvebog 1". Så hvis der er nogle der har the grammar - bogen (gyldendals gymansiale grammatikker) i faget engelsk, så skriv endelig. Jeg vil nemlig gerne af med min.
  • En god disposition?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til engelsk eksamen! Og jeg ville høre jer om i havde nogle ideer til hvordan jeg kan skrive en god disposition? F.eks. nogle gode 'spørgsmål' eller punkter til dispositionen? Jeg har emnet, Slaveri i U.S.A :-)
  • Mule Killers

    Forumindlæg
    Hej allesammen Da jeg gerne vil igang med at læse lidt engelsk, faldt jeg tilfældigt over "Mule Killers". Er der nogen som har læst den, kan anbefale den, og som kan give mig et lille referat/ide om hvad den handler om, så ville det bare være super fedt. kh Camen
  • Minimalisme og samtid

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en engelsk aflevering og skal i den forbindelse give en definition på minimalisme og drage paraleller til den amerikanske samtid, synes ikke jeg kan finde noget på nettet, med mindre det er noget med kunst eller musik, og dette skal være relevant til litteratur, nogen hjælp?
  • Apartheid

    Forumindlæg
    Hej allesammen :-) Jeg skal til at lave en desposition i engelsk, hvor jeg har valgt emnet Apartheid. Hvordan kan man vinkle den? Altså jeg har fået at vide at jeg kunne snakke om Mandela. Men er der nogen af jer der har flere og andre idé man kan bruge? :-) Taaak!
  • Tristan and Isolde

    Forumindlæg
    Hej! Vi er i gang med at læse historien "Tristan and Isolde" i engelsk, og vi skal skrive en alternativ slutning på historein. Jeg har rigtig svært med denne opgave, så ville spørge om der er nogen som også har lavet denne opgave? eller bare en som kan hjælpe mig :)
  • YER ?

    Forumindlæg
    HEj alle..Jeg sidder og skal oversætte en engelsk tekst til dansk.."YER actual British working class is shringking fast"..Hva' i al verden betyder YER? (det står med store bogstaver i teksten)Mvh.
  • Oversættelse.

    Forumindlæg
    Det er vigtigt, at have forældrenes støtte, ellers vil børnene helt klart miste deres selvtillid, og det bliver svært at få den styrket igen.Kan nogle af jer, oversætte det til engelsk, jeg vil helt klart værdsætte det;-)på forhånd tak allerede.
  • Hurtig rettelse - haster..

    Forumindlæg
    Jeg har oversat 10 sætninger fra dansk til engelsk, men jeg er ikke helt sikker på, om jeg har lavet det rigtigt - men det som jeg har brug for, er en hjælpende hånd.. og det er ikke høj-niveau.. knap 9. klasseniveau.. håber at der er nogen venlige sjæle derude..
  • English Values.

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en stil om engelske værdier - hvad der er typisk for englænderne at gøre .Kan kun finde på: De drikker te.Er sofistikerede.Snakker om vejret.Snakker formelt.Læser avis.Er der nogle vigtige jeg har overset evt.?
  • Rettelse af memo-report

    Forumindlæg
    Er der nogen jeg kan få til at læse min memo-report igennem for grammatik og andre fejl?Der skal helst kigges på den senere i dag, er færdig ved 5 tiden.Niveau: Engelsk A
  • SRP FORSLAG..

    Forumindlæg
    hey tiden nærmer sig så ville høre om i har forslag hvad jeg kunne skrive om.. kunne godt tænke mig at skrive om noget der har med sociologi at gøre og indvandrere.. nogen forslag? har samf, engelsk,dansk og historie på A.
  • denmark and the danish peopel

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen der gider rette en ultrakort fortælling på engelsk ca. 400 ord..Da det er en fælles emne jeg skal skrive om, vil jeg helst ikke offentliggøre den. Jeg kan sende den til din mail, også kan du sende den tilbage på min. JEG TAKKER…
  • SSO-opgave!!!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til at skrive SSO-opgave, og jeg har tænkt mig at skrive i faget engelsk. Er der ikk nogle der har et rigtigt godt forslag til en bog jeg kunne skrive om? Jeg er virkelig meget i tvivl. På forhånd mange tak :) Mvh. Kristina