Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 16001 til 16020 af 34269
-
SYNPOSIS HJÆLP!!!!?????????
ForumindlægHej Alle! jeg skal op i engelsk mundlig og ved simpelthen ikke hvilket emne jeg ska vælge at skrive min synopsis om?? Har virkelig brug for inspiration!!! Her er min pensumopgivelse i engeslk, så mit emne skal have sammenhæng med: Fighting for freedom in the english speaking world (religous and p... -
Universitet
ForumindlægHej alle derude Jeg har et meget "simpel" spørgsmål: hvorledes er universitetet forskelligt fagligt og socialt fra gymnasiet? -
HJælp til problemformulering
ForumindlægHejsa jeg har virkelig et problem. jeg skal skrive en opgave om oplysningstiden, men kan simpelthen ikke komme på en problemformulering.. Nogen der har nogle ideer??? -
karakter
ForumindlægHej. I går fik jeg min aflevering tilbage (C-fag). Jeg afslutter mine c-fag her om en månedstid. Det første standpunkt i dette skoleår har jeg fået 12 i det såkaldte c-fag, dog har jeg fået 10 i min aflevering. Er virkelig frusteret over dette og ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg græder inderst i... -
Materiel Ytringsfrhed
ForumindlægJeg er blevet spurgt om, hvorvidt, der i forhold til ytringsfrihed er en materiel ytringsfrihed. Jeg finder det uklart. Men er der det? -
Matematik B
ForumindlægJeg står i en lidt dum situation. Jeg har besluttet mig for at starte på sambas på RUC, hvor det kræver matematik B. Jeg ved man stadig kan nå det i sommerferien, men har længe haft planer om rejse, som er købt og betalt. Jeg ville derfor gerne starte på et lyn kursus hurtigst muligt her apri... -
Matematik B - Turbo kursus
ForumindlægJeg står i en lidt dum situation. Jeg har besluttet mig for at starte på sambas på RUC, hvor det kræver matematik B. Jeg ved man stadig kan nå det i sommerferien, men har længe haft planer om en rejse, som er købt og betalt. Jeg ville derfor gerne starte på et lyn kursus hurtigst muligt her april... -
Mat A terminsprøve
ForumindlægHej alle sammen Jeg har terminsprøve på torsdag i Matematik A. Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan forberede mig bedst mulig til prøven ? Er der nogle emner jeg måske skal være mere fokuseret på end andre ? Andet jeg skal være opmærksom på ? -
Rejser - fysik og historie.
ForumindlægHej alle, er simpelthen løbet tør for ideer mht. emne til vores årsprøve i AT, hvor det givne emne er "Rejser." Størstedelen af min klasse har tænkt på rumkapløbet, og det har jeg også, men da jeg er løbet tør for materialer og da det egentlig ikke interesserer mig det store kunne jeg g... -
Analyse/fortolkning
ForumindlægHej alle Håber der er en der kan give hurtigt svar, sidder med en litterær artikel, analyse og fortolkning, som jeg skal aflevere i morgen og vil bare høre om man godt kan fortolke på en tekst samtidig med man analysere? Mvh. Anders Carner -
Geografi
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en lille ting, nnogen af jer sp'er måske kan hjælpe mig med: Ved i hvilke emner, der sandsynligvis/plejer at komme op i FSA/FP9 geografi-prøven? Hvis ikke, hvilke emner er så mest effektivt at læse op på. Håber på hjælp:) -
Basal humanbiologi
ForumindlægJeg sidder inde med nogle spørgsmål ift. pointfordelingen. Jeg kan forstå, at der gives 2 point for et korrekt svar og (...) minuspoint for et forkert? Hvordan er det lige det hænger sammen. Lad os antage, at X har svaret rigtig på 33 ud af de 50 spg. i basal humanbiologi. 10 ud af de 50 er besv... -
lock out
ForumindlægHejsa Jeg skal på ferie med min kæreste, vi planlage hele ferien længe før der var tale om en muligvis Lock out. Nu er jeg så bange for de udskyder prøverne. Så jeg ikke kan komme på ferie. Der er stor bekymring fordi min k&a... -
FSA SKR FREMSTILLING 2008
ForumindlægJeg kommer nok op i den fsa afgangseksamen fra maj 2008 i skr, fremstilling imorgen. Er der nogle af jer som har skrevet den som eventuelt kunne fortælle mig hvilke emner det er som man kan vælge mellem. Det ville nemlig være rart at være lidt forberedt :D -
Retskrivning og læsning
ForumindlægHey .. Så skal jeg til retskrivning og læsning (FSA) i morgen og tænkte på om nogen lige have nogle gode råd til hvad der kunne være en god ide at have styr på. --- Takker ;) -
Hvilke karakter er vigtigst?
ForumindlægHej... Er der nogen der ved, om det er 9. klasses sidste standpunktkarakter der tæller, eller er det FP9 der tæller mest? Hvis det kun er FP9 der gælder, er det så lige meget med standpunktkarakterne? Det er nemlig fordi, at jeg har fået en laverer karakter i dansk i FP9, end jeg normalt gør i s... -
Selvstudie
ForumindlægHejsa. Jeg kunne godt tænke mig at læse noget psykologi som selvstudie, bare på gymnasieniveau. Hvordan fungerer det, altså hvor skal jeg henvende mig osv.? Er der nogen der evt. kan hjælpe? Jeg ved ikke rigtig noget om hvordan det virker, så alt er velkomment! -
Metode i samfundsfag?
ForumindlægHej, jeg har i mit at forløb redegjort for og senere benyttet mig af nogle samfundsfaglige teorier i diskussionen. Jeg er dog i tvivl om hvilken metode det er? Er det den kvalitative eller kvantitative? Håber der er nogen der kan hjælpe -
Reducer ?
ForumindlægHej jeg skal til examen her den 3. dec. Men jeg kan overhovedet ikke finde ud af at reducere. Please forklar venligst :D Tak på forhånd. -
Slaget Ved Dybbøl og Slaget Ved Fælleden. Nogle der kan give en forståelig forklaring?
ForumindlægJeg skal op til prøveeksamen i morgen i historie. Jeg kan endten komme op i Slaget Ved Dybbøl eller Slaget Ved Fælleden. Jeg har prøvet at søge på disse to, men der kommer kun sider op med svær tekst, som man kun kan forstå, hvis man har en historisk viden. Jeg har ikke så stor viden med historie...
