Generelt

karakter

21. april 2018 af mikkel981

Hej.

I går fik jeg min aflevering tilbage (C-fag). Jeg afslutter mine c-fag her om en månedstid. Det første standpunkt i dette skoleår har jeg fået 12 i det såkaldte c-fag, dog har jeg fået 10 i min aflevering. Er virkelig frusteret over dette og ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg græder inderst inde og har fået ødelagt min weekend. Jeg er "bange" for at jeg også falder fra 12-10 er der nok tid til at rette op på det?. Har spurgt min lærer om hvor meget opgaven vægter har ikke fået svar endnu :I (ps det er et mundtlig fag, dvs. vi kommer ikke til at lave flere afleveringer)

Mvh


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. april 2018 af hej1233211232 (Slettet)

Jeg tror ikke, at du vil falde i karakter. Du må bare sørge for at snakke så meget, du kan - selvfølgelig ikke "bare" snakker unødvendigt, men være god i timerne. Går du i 1.g?


Svar #2
21. april 2018 af mikkel981

Jep det også mit mål. Ja jeg går i 1.g


Brugbart svar (0)

Svar #3
21. april 2018 af guuoo2

Hvis du ender med kun at få 10, så opgrader faget til B. Hvis ikke det passer ind i skemaet, så kan du gøre det som selvstudium.


Brugbart svar (0)

Svar #4
21. april 2018 af hej1233211232 (Slettet)

Enig med #3, men jeg tror godt du kan nå det .. og selv hvis du ikke gør - er det så verdens undergang? Husk på, at du har to år tilbage og hvis du får 12 i alt bagefter, så skal dit snit nok blive helt vildt flot. Sørg for at få et ekstra A-fag, og work hard!


Brugbart svar (1)

Svar #5
21. april 2018 af hej1233211232 (Slettet)

#3

Hvis du ender med kun at få 10, så opgrader faget til B. Hvis ikke det passer ind i skemaet, så kan du gøre det som selvstudium.

Jeg må lige spørge; hvis nu en eksamen er gået dårligt i 2.g, kan man så godt tage selvstudium efter gymnasiet er færdigt eller hvordan fungerer det - ved du det?


Brugbart svar (0)

Svar #6
21. april 2018 af guuoo2

Senest i 3.g, men jeg ved ikke i hvor god tid inden 3.g starter, at dit gymnasium vil have besked.


Skriv et svar til: karakter

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.