Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 16021 til 16040 af 102572
-
Hvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet?
ForumindlægHvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet? Hvordan vil ens skema se ude? Kan det skriftlige arbejde håndteres? -
kampen om det gode liv - MAT A ?
ForumindlægHej kloge hoveder. jeg sidder her og overvejer emne og fag til AT i emnet "Kampen om det gode liv"..... nogle der har forslag der vedrører matematik ? ... overvejede lidt "lykke" med danmark der er det lykkeligste land osv med hypotesetests. - jeg har fag som : biotek... -
supplerende fag hjææælp
ForumindlægHej Jeg har nogle spørgsmål angående supplerende fag. Jeg går i 1. Hf, og jeg har tænkt mig at supplerer 3 fag næste år. Mine adgangskrav er matematik A, kemi B og fysik B. Jeg skal have matematik på B næste år, så jeg har tænkt mig at supplere det på A. Og kemi har jeg på C nu, så jeg har t... -
"logos" vs. "historia"
ForumindlægEr der nogen der kan oplyse mig om hvad foskellen på disse to begreber er? altså logos og historia? især med henblik på det Herodots skrifter og bøger?på forhånd tak -
Hvordan foregår engelsk eksamen ???
ForumindlægHvordan foregår engelsk skriftlig eksamen del 2 præcist ?? og hvordan kan man foreberede sig på den? håber jeg hurtigt får svar, for skal op på torsdag... -
egnet til HF
ForumindlægJeg er lige blevet egnet til HF´. Jeg spurgte om jeg kunne klare det og er jeg egnet ? Så sagde de Jeg kan ikke se hvorfor du ikke kan klare HF? Det kan du sagtens... Ja, det er godkendt for min side da.. De kommentarer har jeg fået efter jeg spurgte mine lærer... -
Find hypotenusen i retvinklet trekant.?
ForumindlægHej Matematikere. Jeg har fået stillet en opgave der lyder således: /| a / | \ b a+b = 24 / |7 /___|___ c = ? Lad ikke tegningen snyde, det er bare umuligt at lave det som en retvinklet herinde :) Jeg skal finde c i en retvinklet trekant. Jeg ved at a ... -
Hvilken vej synes i man skal vælge
ForumindlægJeg er i gang på en Produktionsskole og skal videre med at arbejde i en butik efter sommerferien, men mit problem er at jeg gerne vil starte først på avu undervisning derefter HF undervisning. Men jeg ved bare ikke hvilken vej jeg skal vælge om det skal være Fjernundervisning eller AVU Enkeltfag ... -
STX eller HF
ForumindlægHej!!!! i 9 klasse døde min far og det resulterede i et kæmpe sammenbrud og spiseforstyrelse. pga. af mit sammenbrud fik jeg karakterer på 00-02 så det var nogle fag som jeg faktisk ikke bestod til eksamen. Jeg fik derfor at vide at jeg ikke kunne blive til noget i den forstand så jeg valgte der... -
Stort dilemma: vil gerne læse engelsk på uni, men..,,
ForumindlægHej alle herinde, håber i kan komme med nogle råd på mit dilemma. Jeg Ønsker at blive gymnasielærer, i fagene engelsk og historie. Jeg har haft engelsk på A niveau på gymnasiet, og har altid kunne lide faget meget. Jeg synes det er mega interessant at analyser tekster og tale om dem på engelsk.... -
Algebra og trigonometri - små opgaver
ForumindlægHey - jeg er lidt ny i dette emne angående matematik, og ville spørge om evt. nogle hjælpesider/formler som jeg kunne bruge til. Det er fx disse: (hvad bruger man til at udregne osv) - Omskriv udtrykket: (d - t + 6)7 - Omskriv og reducer: (2x - y)(2x-y) - Omskriv og reducer:(2x + y)^2 - Om... -
Hjælp Engelsk og dansk...
ForumindlægHej, jeg vil gerne have nogle gode råd som vil forbedre mine karakterer, jeg har brug for hjælp til dansk skriftlig selvom jeg får 10 taller for det meste, og engelsk mundtlig og skriftlig. Jeg er ikke så sikker på om jeg får det samme til eksamen, så jeg vil meget gerne have nogle råd. Håber på... -
hjælp det haster
ForumindlægStart Lektieforum Se video Test dig selv Opgaver Opret spørgsmål Matematik HJÆÆÆÆLP :( 3 timer siden af 24689 - Niveau: A-niveau Hej jeg skal lave følgende opgave : I et bestemt kredsløb er strømstyrken I(t) (målt i ampere) en funktion af tiden t(målt i sekunder). Det oplyses, at I(t... -
Nørd søges..
ForumindlægHejsa.. Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Matmatik? Fik du karakter omkring 10 eller 11 eller måske mere af og til? Var du kanon til at skrive noter?Og kand du finde ud af at forbinde matmatik og computer? Så er det lige dig jeg har brug for. ..Er du nørd på den fede måde så skriv t... -
Spørgsmål til toppkt-formel
ForumindlægHej Jeg skal finde diskriminant og toppunkt for andengradsfunktionen: -0,0005x2 + 16,75x Som bekendt er diskriminantfunktionen: b2-4ac og T= -b/2a, -d/4a Hvad fungerer som c her? De resultater, jeg får, kan ikke passe! -
eksamen b-niveau..
Forumindlæghey er der nogen der læggeer med nogle resultater til samligning fra eksamen idag 2årig-b niveau.. er bare lidt nervørs.. -
Illiaden
ForumindlægHey derude :) Nogle der har nogle noter til Illiaden, sang 16, 17 og 18 ? Mange tak ! -
etik
ForumindlægEn der har noter til hvad man skal gøre hvis man trækker en etiktekst!? Vi har kun haft om en et emne; Aktiv dødshjælp -
censor spørge
Forumindlæghej hvad kan censoren endeligt spørge til om lyd fysik c -
Mundtlig prøve (10. kl.)
ForumindlægHejsa. Jeg går i 10. klasse, og jeg skal så på stx næste år. Nu er det så sådan, at jeg (selvfølgelig) skal op i de mundtlige prøver til sommer. Men jeg overvejer kraftigt at vælge fysikeksamen fra, fordi jeg virkelig ikke har lyst. Fysik (og så matematik) er mine svageste sider i skolen - det ...
