Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16061 til 16080 af 34519
-
Vis eksempler på et induktionsbevis
ForumindlægSom overskriften siger, vis eksempler på et induktionsbevis - jeg har ingen idé om hvad jeg skal, og hvad et induktionsbevis er.. På forhånd tak -
er der ikke en der gider? (bevis)
Forumindlæger der ikke en der gider at bevise sætningen om "omdrejningslegemer"? integralregning... -
Offentlige finanser
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig helt præcis hvad offentlige finanser er? På forhånd tak! -
Mundtlig prøve
ForumindlægHej jeg skal op til mundtlig prøve i 1. g imorgen i dansk, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forberede mig.. Jeg har selvfølgeligt læst lidt op på pensum, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal kunne. Nogen der har været oppe der vil hjælpe mig? :) På forhånd mange tak :) -
hjæælp??????!!!
Forumindlægforstår ikke helt hvad der menes her, da jeg ikke er så skarp til faget. selvom det er let forståligt :/ - Roskilde Fjord har tidligere haft problemer med forurening fra bl.a. spildevands-udledning og udvaskning af næringsstoffer fra de omkring-liggende marker, især i forbindelse med et øget f... -
Differentialregning
ForumindlægHvordan løser man ligningen f'(x)=0 og finder monotoniforhold for en parabel? -
HJÆLP til fortolkning! Please :)
ForumindlægHej Alle, Jeg skal meget snart aflevere en fortolkning af digtet, "Noget om lykke". Jeg har kigget på mange hjemmesider - inklusiv hele denne hjemmeside og studienet.dk - men jeg har ikke kunne finde noget. Er der ikke en eller anden der er så sød, at sende en fortolkning af digtet til... -
Hjælp til F/K-test til imorgen. HASTER!!!!!
ForumindlægJeg har en test om krystallisering imorgen, hjælp det haster!!!!!!!!!!!!!!! Er det her godt nok? Jeg skal fortælle om 2 måder, neutralisation og metal i syre, har fortalt om neutralisation og ved ikke hvordan man kan skrive det med metal i syre. Her er det jeg har skrevet om Neutralisation.... -
Grammatikopslagsbog, hvad er det?
ForumindlægHej :-) Jeg skal til engelsk terminsprøve(skriftlig) i morgen, der står på papiret, at vi må bruge grammatikopslagsbog efter lyttedelen, men hvad er en grammatikopslagsbog? Kan man printe sådan en? Hvordan ved man om man må bruge den, hvis man... -
Forståelse af spørgsmål
ForumindlægHvordan skal dette spørgsmål forstås helt præcis? a) Udtræk fra Danmarks Statistikbank befolkningsfremskrivning 2013 til 2050 hvor det samlede folketal fordeles på henholdsvis o Oprindelsesland: vestlige, ikke-vestlige, Danmark o Køn: kvinder, mænd Skal der laves to tabeller med oprindel... -
Hvad er erhvervscase?
ForumindlægHej jeg har tænkt mig at starte på hhx efter sommerferien, men er der lige nogen som vil forklare mig hvad erhvervscase er? -
Newtons universelle gravitationslov
ForumindlægEr Newtons universelle gravitationslov "kun" en approximation? -
Krigstid - hvad skal jeg snakke om?
ForumindlægHej, Jeg har trukket "krigstid" som overemne i dansk, men jeg aner ikke, hvad jeg kan snakke om. Jeg frygter, at jeg vil gå for meget over i historie, hvorfor jeg godt kunne bruge nogle idéer. Det ville være alletiders! :) -
Tysk eller Spansk?
ForumindlægHej alle, Lige p.t. står jeg og skal vælge mellem Tysk fortsættersprog B eller Spansk begyndersprog A. Jeg havde tysk i folkeskolen, men er ikke så god til det. Til gengæld har jeg lige haft et års spanskundervisning. Jeg syntes at spansk lød oplagt, men problemet her er så, at jeg ikke kan få E... -
Sammenligne eksamensbesvarelser?
ForumindlægNogle der er friske på at sammenligne besvarelser fra prøven i dag? -
Bestem N'(4)
ForumindlægHej jeg er igang med at læse op til min matematik B skriftlig eksamenen på tirsdag. Men jeg har svært ved opg. 6 uden hjælpemidler i følgende opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140523%201stx141-MAT-B-22052014.ashx Skal jeg indtegne en tangent, o... -
Tysk som A fag?
ForumindlægHej jeg har afsluttet tysk i år. Jeg endte med et flot 7-tal til eksamenen i sidste uge. Mine årskarakter ligger også på 7, 7. Mit tysk er ikke særligt stærk, men jeg er bare bange for at mit snit ikke er højt nok, så jeg overvejer at hæve faget. Jeg har især svært ved det sprogelige, og udtale... -
Nykritik og hermeneutiske spiral
ForumindlægEr der nogen, der kan forklare mig, hvordan den nykritiske analyse metode hænger sammen med den hermeneutiske spiral? -
hvad går udd. ud på?
Forumindlæghttp://ucsj.dk/uddannelser/administrationsbachelor/uddannelsen/ http://www.ug.dk/forside/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/samfundsfagligeakademiuddannelser/administrationsoekonom.aspx#fold5 nogle som konkret kan fortælle mig hvad denne udd går ud på? hvilke betegnelser kan man få? for ... -
Må En sensor have et Dagligt Kontor på samme skole som han er sensor for?
ForumindlægHej allesammen... Det kan godt være det er mig der er forkert på den, men kan det passe at den sensor jeg fik på AARHUS TECH er en person som har sit eget kontor på AARHUS TECH til hverdag. det giver jo ikke rigtig mening at han kan have et personligt forhold til os elever ? Joe
