Søgning på: hitlers tale. Resultater: 16061 til 16080 af 59860
-
Dårlig til engelsk
ForumindlægJeg går i niende klasse og skal i gymnasiet efter sommerferien. Jeg klarer mig rimelig godt i dansk lidt over gennemsnittet. I matematik klarer jeg mig rigtig godt(blandt de bedste i klassen, hvis ikke den bedste.) Men engelsk er en anden sag, jeg har svært ved at bygge sætningerne op så de giver... -
Emiriske formel + molekylformel = VIGTIGT!
ForumindlægHey er der nogen der kan hjælpe mig med at finde den empiriske formel + molekylformlen? Opgaven er vedhæftet... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre når jeg får procenttal? ... HÅBER DER ER NOGEN DER ER SØDE AT HJÆLPE!!! -
Minimalistisk skrivestil...??
ForumindlægHey derude...Sidder midt i danskopgaven (1.g) og gik pludselig i stå, for da jeg skulle forklare hvorfor det var minimalistisk skrivestil sortnede det for mine øjne! -nogle der kan give en beskrivelse af minimalist skrivestil? Hvad kan jeg evt. lede efter i min roman for at bevise dette...Hjæææææ... -
Differantialligninger
ForumindlægFor en differantialligning så er forudsætningerne for x og y at dy/dx må ikke kunne være både positivt og negativt i samme interval?Er lige blevet lidt i tvivl.Hurtige svar ville være lækkert :) -
Efterspørgselsfunktion
ForumindlægAntag, at efterspørgslen efter en nyudviklet variant af fjernsyn i en periode er givet ved: M = 50.000 – 35P M er antallet af efterspurgte fjernsyn og P er prisen på fjernsyn. Forklar, hvad efterspørgselsfunktionens udtryk ”-35P” indeholder af information. -
beviser til mundtlig mat eksamen (et årig a)
Forumindlæghey.. ville høre om der er nogen derude der ved hvilke beviser der kunne tænkes at man skulle løse under henholdsvis parameterfremstilling, rumgeometri, og differentialregning;til den mundtlige studentereksamen i mat (et årig a).. undervisningen har fuldt bogen "MAT 3H"på forhånd tak. -
franskforberedelse hjemme
ForumindlægHejHar lige et spørgsmål angåendeforberedelse til Fransk eksamen. Jeg har tænkt mig at skrive ned hjemme, helt præcis hvad jeg skal komme ind på, så jeg kan koncentrere mig om den ukendte tekst, men hvad er vigtigt at tage med, så som tema, personer....?Er ret nervøs da min lærer har givet mig al... -
Hvad er sandsynligheden?
ForumindlægHvad er sandsynligheden for, at det næste barn får sygdommen? Hvorfor? Hvordan beregner man det? http://www.flickr.com/photos/36959999@N08/3399468300/ -
koordinatsæt
Forumindlæg??????????????? -
installation af ordbog
ForumindlægHej...Jeg har sat en tysk cd-ordbog ind i computeren. Der popper et eller andet op om at jeg skal angive hvilket "katalog" jeg vil installere den i. Når jeg så bare trykker på "fortsæt" siger den "subscript out of range" ved ikke helt hvordan jeg skal forstå det. Hvo... -
Tysk eksamen
ForumindlægHej er der nogen af jere der kender en hjemmeside på tysk, der kan hjælpe mig med at forbedre mit tysk. Jeg går i 9. klasse. ;) -
division
Forumindlægplease hjælp mig med dette:(81xy)^5/(-27x)^5(det skal reduceres) -
Differentialligning --> Populations vækst
ForumindlægJeg har et spørgsmål vedrørende opgaven på dette link: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=646972 Jeg undrer mig blot over 2 ting. 1) Hvorfor kan vi afgøre at N>0 2) Er der ikke behov for at udføre en monotoni-test for at afgøre hvorvidt værdien for t i N'(t)=0 er et mak... -
2-tal system
Forumindlæg87ned10 til 2-tal systemet -
Sommerlands opgave
ForumindlægHej har en opgave jeg skal bruge lidt hjælp til: Turen i toget er 335m lang. Hvad er den gennemsnitlige hastighed når turen tager 50sek.? -
hjæææælp til tabel !!!!!
ForumindlægHey har fået til opgave at undersøge udviklingen i vælgernes holdning ud fra denne tabel , men forstår den simpelhen ikke , håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe med denne. skal lige siges at opgaven omhandler vælger adfærd på forhånd tak -
Realistisk
ForumindlægHej alle Hvad menes der med i en litterær artikel når der altid står: Overvej i en perspektivering hvorvidt novellen kan karakteriseres som realistisk. ? Jeg har aldrig helt forstået, hvad man skal skrive i denne del af opgaven. Det ville være rigtigt dejligt at få en uddybning, hvis dette selvfø... -
Rapport: Halveringstykkelse for gammastråling
ForumindlægJeg sidder her med en rapport, og har et problem mht. udregningerne.. Kan ikke få det til at gå op, og er forvirret over nogle ting. Rapporten går ud på at finde halveringstykkelsen af bly og vand for gammastråling... Håber I har lyst til at hjælpe.. :) Vh Line -
Hvordan beregner jeg bindingsenergien for:
Forumindlæghvordan beregner jeg bindingsenergien for He-4? :D -
Cylinders materialeforbrug
ForumindlægDet er opgave 7.084 i eksamensopgaver i matematik 2 for 3 årig højniveau.jeg skal gøre rede for at matrialeforbruget til en dåse med rumfang 4 kan udtrykkes som følgende funktion M(r)=8r^2+(8/r)jeg ved følgende..Materialeforbruget er arealerne af de to kvadrater med hver en sidelængde på 2r lagt ...
