Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 16061 til 16080 af 33808
-
jeg har brug for hjælp til at rette en tekst for fejl
ForumindlægJeg har en engelsk tekst som jeg gerne vil have rettet jeg mangler måske en slutning men ja teksten får du her. jeg har brug for hjælp til at rette gramatik fejl og så videre Georgia Aquarium Hi my name is Marcus I have been in atlanta for 7 years ago Georgia is a fantastic place with many fabu... -
Immunologi
ForumindlægHej !Er der mon nogle der kender nogle gode sider omkring immunisering - jeg tænker specielt på fremstilling af vaccine?jeg har forsøgt men kan ikke finde konkrete infomationer.Håber der er nogen der kan hjælpe ! -
Er denne essay god nok?
Forumindlæger den det??Isn't it strange how we always regret, what we have done, when it's to late? And isn't it strange how alcohol often is involved? In the short story “Company” the main character also regrets what he has done when it is to late. He tries to drink his problems away. When he i... -
1. verdenskrig
ForumindlægJeg skal til årsprøve i historie på mandag, og kunne godt bruge nogle notater om 1. verdenskrig. hvis I tilfældigvis ligger inde med nogen. Gerne noget om årsagerne. -
A Gun For Sale
ForumindlægJeg skriver bare lige for at høre om der er nogen der ligger inde med et nogenlunde omfattende resume af historien? -
Casio
ForumindlægJeg går på 2 hf og har matematik på b niveau og det kræver jo en grafregner men har nu et lille problem for i klassen underviser de i texas og jeg vil ikke ikke ud og købe en ny lommeregner da jeg har en casio og ville høre om der findes nogen overskuelige hjemmesider hvor man kan få tips til at ... -
3. årsopgaven
ForumindlægHejsa, er der nogle af jer, som har nogle gode ideer til 3. årsopgaven i bio...? På forhånd tak! -
Eng. en linje! Til i morgen
ForumindlægI love the American nature when it is unspoilt by humans. Jeg elsker den amerikanske natur når den er uberørt af mennesker.Kan jeg bruge unspoilt, i denne sammenhæng, undisturbed, lyder ikke ligefrem godt.På forhånd tak.Mvh Amanda -
'hiraki' på eng?
Forumindlæglige kort..: Hvad hedder heraki på eng - kan ikke finde d i ordbogen. PFT -
Translation-Oversættelse...
ForumindlægHej Alle..Vil i ikke lige sige om der er noget i denne oversættelse der skal rettes til?Den skal oversættes til dansk...Stadig flere unge i de rige lande dyrker livsfarlige, vilde sportsgrene. Måske skyldes det, at disse "lege" nu er blevet etableret, kommercialiseret og stærkt omtalt i... -
Analyse af taler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ForumindlægNu må der seriøst være nogle der har en analysemodel til taler.. for sådan en er bare ikke til at finde, så please help me ! -
Romantikken
ForumindlægEr der nogle som vil skrive i korte træk, hvad romantikken gik ud på -
Martin Buber.
ForumindlægSom sagt i tidligere "thread" sidder jeg og skriver SSO. Faldt lige on en sætning af Martin Buber, som jeg ikke helt forstår. "Jeg-du-forholdet" (emne) ________________________________________________________________ "I dette forhold opnår mennesket sin højeste eksist... -
help!
ForumindlægHvad er gamle pladerande???Og er det sandt at, når lava køler af, så bliver det så tæt, at det dykker ned under kappematerialet?I need help, pleasepå forhånd TAK -
Abstract, lidt hjælp?
ForumindlægHej:) Er der ikke nok nogen der vil fortælle mig om dette abstract er helt forkert eller lign? vil ikke have fejl for det:S Abstract This study examines musicals as a genre, and the characteristics of this type of genre. Additionally, the paper discusses differences between American and Danish mu... -
Rettelse af lille spansk aflevering
ForumindlægHej derude. Da jeg lige er kommet hjem fra studietur, skal vi selvfølgelig skrive en spansk aflevering omkring turen. Den skal skrives i før nutid/perfektum, hvilket jeg har prøvet på. Er der eventuelt en, som vil kigge den igennem og rette den? Den bliver sendt til indbakken, så læreren ikke tro... -
Karakteroversættelse
ForumindlægHej derude.Jeg ville spørge om, der er nogle af jer der kender til en site hvor man kan få at vide hvad ens gennemsnit ville svare til efter et andet lands karaktersystem. I dette tilfælde er det Schweiz og Irland. -
Søger tysk lærer.
Forumindlægja, som overskriften siger søger jeg en tysk underviser. Jeg bor i Århus, egå/risskov området. Jeg har tysk på b-niveau på gymnasiet. er der nogen der ved hvor jeg kan komme i kontakt med bl.a universitetsstuderende eller lign. så jeg kan få lidt hjælp? vh. mig : ) -
postmodernism
Forumindlæghej.. er der nogen, der kan forklare mig lidt om postmordenismen i eng litteratur.. idet jeg ikke rigtig får noget ud af at læse bøger fra bib.... håber der er nogen, der kan hjælpe....mange tak:) -
Gran-plot
ForumindlægHvad er den nærmere teori bag et gran plot. En måde til at bestemme ph udfra vha af forsøgsresultater fra et titreringsforsøg. Noget med at der hvor 2 linjer skærer er ækvavilenspunktet men ka ikke helt huske det
