Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 16121 til 16140 af 31547
  • ang. bestemmelse af hvilespænding plz. hjælper haster meget

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjælpe mig med dette opg. har lavet noget af det, men er gået i stå i nogle steder-- hjælp haster meget:( opg. med fed skrift vil jeg har hjæp til tak opgaven lyser sådan: Et bestemt tørelement har en hvilespænding på 1,50V og en indre resistans på 0,35 ohm. Et volt...
  • Grænseværdi =D

    Forumindlæg
    Til alle dem med 13-tallerne i matematik, eller mindre - det burde også kunne gøre det! Når jeg skal bevise at alle eksponential funktioner er differentiable - hvad gør jeg så? Jeg skal vel bevise at de har en grænseværdi, men puha! Hvordan??
  • stofmængde

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal finde stofmængden af ethansyre i 50 mL ethansyre. Jeg finder at ethansyre's molare masse= 60,052 g/mol og dets densitet=1,049 Kan det så godt passe at: n(ethansyre)=M(ethansyre)/d(ethansyre)·50mL n(ethansyre)=2862,35 mol Syntes bare det lyder som en meget stor stofmængde.
  • Please HJÆLP HASTER

    Forumindlæg
    Jeg skal op til mundtlig tysk eksamen, PÅ MANDAG jeg har skrevet hvad jeg skal sige men der er nogle stave fejl. Er der en mega sød person som vil hjælpe med at rette PLEASE, har ikke så meget tid til at øve den please hjælp. på forhånd mange tak. Liebe Ich habe das Thema liebe gewählt, wei...
  • iliaden

    Forumindlæg
    hvordan kan man perspektivere iliaden til det græske samfund og kulturel baggrund?
  • hjælp til monumenter

    Forumindlæg
    Hej jeg står og ska snart til eksamen... jeg er igang med at læse pensum og skrive notater.. jeg mangler notater til 6 monumenter.. håber i kan hjælpe.. 1) Riace B 2) Såret Niobide 3) Sokratesstatue 4) afrodite fra knidos 5) afrodite og pan 6) augustus prima porta på forhånd tak :P
  • Hvordan forbereder man sig til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej Dansk eksamen stor for døren og jeg vil gerne forberede mig så godt som muligt, så jeg kan slutte af med en ordentligt karakter. Så hvordan og hvorledes?
  • kristendom. helvede??

    Forumindlæg
    Er der helvede i kristendom? For ved dommedag dømmer Gud jo alle mennesker, og han er barmhjertig og tilgiver. Derfor må alle mennesker vel komme i himlen?
  • at skifte?

    Forumindlæg
    Hej. jeg vil gerne skrive: Han synes, det er svært hele tiden at skifte identitet. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg gør med at skifte(og om der er andet der er forkert) Er findet, es ist schwer das Ganze Zeit Identität zu Wechsel. Tak
  • stjerner

    Forumindlæg
    hej forstod ikke helt 1.hvad er en pulsarer 2.hvorfor er supornovaer så vigtig for livets opståen neutronstjerne er det bare en stjerne
  • Bibliotekkar

    Forumindlæg
    Jeg læste IGEN på ug.dk hehe om uddannelsen bibliotekkar. Man skal åbenbart ikke have nogen form for gennemsnit, adgangskravet er et studentereksamen. Men man skal studere 5 år for at blive bibliotekkar, er det ikke spild af tid altså det burde jo ik tage en evighed at blive færdig med sådan en u...
  • Hvad er virksomhedsøkonomi - generalt?

    Forumindlæg
    Halløj :) Tænkte på om der var nogen der vidste hvad virksomhedsøkonomi generalt var? Hvis ja, så ville jeg blive virkelig glad hvis du kunne fortælle mig konkret hvad det indebar. Tak, på forhånd :)
  • Perspektivering!? Hjælp..

    Forumindlæg
    jeg ska op i old på tirsdag.. her er mit pensum: Homer - Odyseen Medea Lysias forsvarstale Kong Kroisos Platon - Symposion Problemet er bare jeg aner ikke hvordan jeg skal "kæde dem sammen" eller hvad jeg kan perspektivere dem til?
  • Caption

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med at loade pakken 'caption' jeg får denne fejlmeddelse: "pdflatex: Not a valid remote package repository." Jeg har prøvet ctan.org, men kunne ikke lige finde en..
  • åbenbaringen på sinaj bjerget

    Forumindlæg
    vi har ikke opgivet jødedom så føler lidt jeg mangler lidt baggrundsviden for at kunne komme ned i denne tekst. altså babylonerne ødelægger templet i Jerusalem og jøderne drages nu til ægypten? som de også skal forlade? så kommer de til sinaj bjerget hvor gud vil hjælpe dem? kan ikke helt få d...
  • Stil! fucking dårligt der ikk nogen som vil hjælp!!!

    Forumindlæg
    jeg skal ha en stil færdig til i morgen og jeg kan bare ik finde på nogen.. er der ikk nogen som vil hjælpe vil seriøst blive glad! den skal hanlde om eventyr be be be... HJÆLP!!!
  • Ord til FSA - Dansk

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne have nogle rigtige seje ord jeg kan bruge til den mundtlige eksame. F.eks som ontopoietikum som betyder lydord.. Husk at fortælle hvad de betyder.. Kom gerne med mange!
  • ansøgninger m.m.

    Forumindlæg
    lige to ting 1. spiller alderen en rolle, når man søger videregående uddannelse 2. hvad gælder når man skal sende sit eksamensbevis til videregående uddannelse? enten skal skolen kopiere, eller kan man selv. og så få to andre til at skrive under eller hvad
  • forskel på lærerseminarium

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt mig at søge ind på skovlunde lærerseminarium, men jeg har ellers hørt så mange gode ting om frederiksberg seminarium, at jeg er nu i tvivl om hvadfor en jeg skal vælge. Tror i der er forskel på de forskellige seminariumer, for i den sidste ende bliver man jo en lærer.
  • DET HASTER: Analyse af 'Fix' af Leslie Margolis

    Forumindlæg
    Hej alle, Er der nogle af jer, som har lavet en analyse af bogen ''Fix'' af Leslie Margolis? Jeg kan ikke finde nogle symboler, og det er bare dem jeg mangler. Det vil være en kæmpe hjælp!!