Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16121 til 16140 af 41162
-
Det smukke ved Danmark....
ForumindlægHej Vil du hjælpe mig med at svare på det spørgesmål jeg har skrevet for neden... Hvad er det smukke ved Danmark? f.x vejret, havet, sproget, lighedstanken(?- hvad betyder det), ironien(?-hvad betyder det) og bogstaverne æ,ø og å PÅ FOR HÅND TAK... -
Hvad er en Tugthus ???
Forumindlæghvad er en tugthus ?? Vil i hurtig beskrive det . har eksame nu har brug for hjææælp .. -
High-School - Pisse nemt?
ForumindlægJeg har en kammerat som netop er hjemvendt efter et år på et high-school i USA. Han tog derhen efter 9. og kom ind som 11th grader, hvilket svarer til 2.g'er. Han siger at det var nemt og at han afsluttede med straight A's udover 2 B's. Og han er et 7-10 tal i Danmark. Jeg er et ... -
Kørekort
ForumindlægHej alle Jeg ville høre om at I evt. kunne give mig et link, hvor dumpeprocenten for køreskoler er offentliggjorte, for det er jeg nemlig ret sikker på at det er?? /Hilo -
Æneiden
ForumindlægHej, Er der nogle der ligger inde med nogle noter til 2. sang i Æneiden? :) -
Oversætte
ForumindlægNOgle der vil oversætte det her for mig? I skal ikke blive sure og skrive at det kan du selv lave. Men er virkelig bagud, hvis i bare oversætter det her. Skal jeg oversætte det andet jeg har . Pls .. Her; Sabine gøre maden klar til sine fødselsdag, og imens snakker hun med sin onkel i køkkenet. ... -
Er det muligt?..
ForumindlægHej. Jeg er en pige som har svært med matematik så vil derfor spørge jer, om det er muligt at gå fra karakterer 02- til 10 tal på et år hvis jeg arbejder på det. Kom gerne med gode råd, opgaver osv :-) -
artikel
Forumindlæghvis nu jeg kommer op i en artikel - hvad skal jeg så være mest opmærksom på? med hensyn til sprog- jeg har nemlig ikke styr på det med argumentation osv... -
Småord / forholdsord
ForumindlægHvis jeg skal sige, at jeg "arbejde hos" på engelsk, hvordan skal hos så oversættes? Og det samme med "gik på efterskole", hvordan skal på oversættes? Og hvis Post Danmark skal oversættes, skal jeg så sige Post Danmark eller Post Denmark? -
Topic sentences
ForumindlægHej. Jeg har lidt svært ved at finde et topic sentence til den her paragraf: Nelson Mandela was a South African anti-apartheid activist whose goal was to fight for the rights of the black South Africans. He therefore joined the African National Congress (ANC) in 1944. ANC was a political party a... -
"Tennis" af Kim Fupz
ForumindlægNogen der har læst den? -
interviewspørgsmål til en serbisk torturbøddel
ForumindlægJeg har fået den sjældne mulighed for at interviewe en veteran fra balkan krigene, en serbisk soldat, der åbent indrømmer at han har deltaget i tortur både kvindelige og mandlige muslimske fanger. Han tror forsat på at denne brutale mishandling var en nødvendig krigshandling og fortryder intet!... -
medicin i Tyskland
ForumindlægHvor kan man se adgangskvotienter for Medicin studiet og tandlægestudiet i fx Hamborg universitet? Og hvor mange antal ansøgere er der plads til? -
analyse af den sidste dag i oktober
Forumindlæganalyse af novellen den sidste søndag i oktober. af jan sonnegaard. Det gik ikke så godt -
HISTORIE EKSAMEN!
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan historie eksamen forgår?? Jeg ved intet... (Gamle reform!) Kommer man op i noget ukendt??! Skal man analysere teksten???! -
sæddonor
ForumindlægHej alle jer derude Fordelen ved at blive sæddonor er selvfølgelig, at man får penge. Men hvilke ulemper kan I se ved at blive det? -
Analyse og fortolkning
ForumindlægEr der en der kort kan skrive en forklaring på hvad forskellen er og vise et eksempel på hvordan man skrive det ! har nemlig stadig ikek forstået det, Skriver bare nemlig :S -
Gymnasial supplering
ForumindlægHvis man nu skal supplere nogle gymnasiefag for at eksempelvis kunne søge ind på medicin (kvote 1) næste år, tæller de karakter man får fra kurset for noget, eller er det fuldstændig ligemeget om man får 6 eller 11, bare man har det rigtige niveau? I mit tilfælde gælder det mat A samt kemi B, og... -
Studie vejledning til USA studier
ForumindlægJeg ville høre om der er nogen der kan anbefale eller kender en studie vejleder, der kan rådgive om studier i USA (jeg læste om en der selv havde været der og hjalp andre, men kan ikke finde siden igen)? jeg synes ikke studie vejlederne på skolen har været til særlig stor hjælp, så søger ekstra h... -
Livet som ung
ForumindlægEt lille tekststykke omhandlende livet som ung.Håber nogle vil kigge det igennem for eventuelle fejl. La vida de un hombre joven en formas numerosas y apasionantes. El usuario toma cafés y restaurantes con sus amigos. Algunos toman la ciudad en la noche, mientras que otros prefieren una b...
