Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 16121 til 16140 af 141843
-
Burgerundersøgelsen
ForumindlægIdeer til hvordan jeg laver burgerundersøgelsen -
Det Forsømte Forår
ForumindlægJa, jeg sidder og sysler med bogen i dansk. Problemet er, at jeg skal til at lave en aktantmodel over bogen, men kan sgu ikke finde ud af hvem der er modtager og subjekt. Der er jo ingen decideret hovedrolle i historien. \n\nTil dem der har glemt hvad skidtet er: http://scoop.mb.dk/aktantmodel.h... -
Andengradspolynomier
Forumindlæg1. Hvad er den generelle forskrift for et andengradspolynomium ? 2. Hvad betyder de forskellige koefficienter a, b og c grafisk for et andengradspolynomium. 3. Hvordan finder man diskriminanten og hvilken betydning har den for det grafiske billede af et andengradspolynomium. 4. Hvorda... -
Tycho Brahe
Forumindlæghar brug for hjælp til følgende spørgsmål: Hvor langt væk var kometen fra Jorden i forhold til Månen? Det kan I finde ud af ved at arbejde med Tycho Brahes geometriske metode til at bestemme afstande. -
6a maj trapezformet indhegning
ForumindlægEn hvis eksamensopgave 6a fra maj et eller andet år, der giver 15point.Jeg har en trapezformet indhegning ABCD den er delt i en trekant, EAD, og en firkant, EABC. Alle vinkler i firkanten er 90grader og de to "lodrette" sider har længden X. De to kateter i trekant DEA har også længden X... -
Hvad er det omvendte af....?
ForumindlægHvad er der omvendte af et multietnisk samfund? -
eksamensopgave
ForumindlægKunne godt tænke mig hjælp til denne her eksamensopgave...sidder og øver mig til eksamen...der er jo ikke så langt igen. jEG HAR LAVET A) MEN KAN IKKE FINDE UD AF B) Hydrogenperoxid reagerer i sur væske efter reaktionsskemaet H2O2 + 2I- + 2H3O+ pil 4 H2O +I2 (reaktion I) Man ønsker at bestemme re... -
Prøver igen: Harmonisk bevægelse. Hookes lov m.m
ForumindlægJeg prøver nu for sidste gang at få lidt hjælp til mit oplæg om harmonisk bevægelse. Jeg skal fremlægge imorgen tidlig, så hjælp værdsættes i høj grad, hvis det bliver givet idag.1) Vil gerne lægge ud med at forklare, hvad en harmonisk svingning indebærer, og ikke bare ved at sige, at det er en d... -
Kønsroller
ForumindlægHej med jer, jeg har fået en problemformulering/spørgsmål der lyder sålededes: Undersøg hvilken betydning kvindefrigørelsen har haft for mandens identitet og rolle i den senmoderne familie Diskuter i hvor høj grad manden er på vej til at blive overflødig i den senmoderne familie (Har dog også... -
Abstract i speciale og SRP
ForumindlægHej derude. Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at svare på, om et abstract i et studieretningsprojekt(SRP) skal indeholde det samme som et abstract i et speciale? -
Vurdereing af dansk stil
ForumindlægEr der mon nogen, som har tid (og lyst) til at læse en dansk stil igennem og komme med deres vurdering af hvor den bare sådan ca ligger på karakterskalaen?Jeg sender den til dig/jer vi akontakt, med mindre i ikke har noget imod at skrive jeres email i tråden. -
Sidste hjælp! :)
ForumindlægSå, nu er jeg næsten ved at være færdig.. Et sidste spørgsmål, er hvordan jeg reducerer følgende udtryk: (0,5*(2+Dx)^2+(2+Dx)) / Dx Meget gerne også en forklaring! :) -
Ligning i aflevering
ForumindlægHey jeg har nogle problemer med to ligninger som jeg ikke forstår. Jeg har vedhæftet min aflevering så i kan se den. -
Definition på sin og cos ud fra enhedscirklen.
ForumindlægJeg skal give en definiton på sinus og cosinus ud fra enhedscirkelen. Jeg har tegent enhedscirklen ind og angivet cos(v) og sin(v) på den. Nogle bud på, hvad jeg ellers skal gøre? :-) På forhånd tak!! -
Ulighed
ForumindlægHvordan løses en ulighed, hvor en polynomiumsbrøk indgår? -
FORUM/INDLÆG
ForumindlægHej, alt indhold fra det tidligere forum på den gamle side.. er det slettet eller hva?? kan slet ikk finde nogle af de der ofte stillede spørgsnmål og svar derinde ??? :S -
funktions forskrif
Forumindlægfunktions forskrif for halv parabel eller halv cirkel? og hvordan finder den ? når r=10 og centrum (0,0) F(x)= -
eksamensopgave 3.031
ForumindlægGlemte at skrive at det er 3.g's eksamensopgaver.. -
Eksamensæt
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til terminsprøve i bioteknologi i denne uge, og har derfor lavet et gamelt opgavesæt. Jeg ville derfor hører om der var nogen der havde besvarelser fra bioteknologi eksamen d. 21 august 2014, så jeg kan sammenligne mine resultater? På forhånd tak for hjælpen :) -
bare hurtigt spørgsmål om spansk
Forumindlæger der nogen der har nogen gode ider til nogle spansk sætninger gerne lidt lange. tak på forhånd.
