Søgning på: historie noter stx. Resultater: 16141 til 16160 af 33650
-
Afsluttende handling
ForumindlægHvornår er det en afsluttende handling på fransk? Er der nogle tommelfingerregler man kan benytte sig af, når man skriver på fransk og ikke ved, om det er en afsluttende handling? -
Hjælp til SSO
ForumindlægHejsaEr ved at skrive SSO i fysik - kosmologi.Tænkte om det mon var lovligt at smide et link til den herinde, så nogle af jer kunne læse og kommentere den, før den bliver afleveret? -
Indledning/abstract
ForumindlægHej Hvad er forskellen på indledning og abstract? -
prøve
Forumindlæghej jeg skal op til en teminsprøve og er meget nevøes, jeg skal lave en færdighedsregning, og en problemregning. hvad det vigtigest jeg skal kunne? -
Que/de
ForumindlægHej, sidder og skriver fransk oversættelse, og kom opludselig i tvivl.Hedder det1. Malika commence de racontre son histoire cruelle à Michèle.2. Malika commence que racontre son histoire cruelle à Michèle.'Tak -
Oversættelse nu!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har virkelig behov for hjælp til at oversætte den nedenstående tekst. Og helst så hurtigst som muligt. På forhånd tak.Fedme er blevet et af den vestlige verdens største sundhedsproblemer, ikke mindst i USA. Hvem har skylden for, at vi bliver overvægtige? Det skal en amerikansk... -
Rettelser af dokument
ForumindlægHvordan redigerer man i et dokument downloaded her? -
2 sætninger..
Forumindlæg"man stiller ikke sagen på spidsen ved at hævde, at hvis børn overtræder loven, er det forældrene, som er forbrydere, og følgelig er det dem, der skal straffes"Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at oversætte ovenstående, så det giver lidt mening...Nogen der kan hjælpe...det skal oversæ... -
Skal jeg angive linjetal i mine fodnoter?
ForumindlægHejJeg er i gang med min SSO, og vil i den forbindelse gerne vide, om jeg skal angive linjetal i mine fodnoter, eller om sidetal er nok. Og forresten, skal jeg lave sidehovede?!Venligst -
Binomialfordeling - Nogen der kan tjekke det her?
ForumindlægHey!Har fået opgaven:En bank har problemer med betalingskort for unge. Tidligere har 50% af kunderne opsagt deres betalingskort inden for det første år. Antag, at banken har 500 kundera) Hvad er sandsynligheden for at 250 kunder opsiger deres betalingskort inden for det første år?b) Hvad er sansy... -
Afgangsprøve
ForumindlægHej!Jeg skal snart op til afgangsprøve (9.klasse) i fysik, og vi er allerede begyndt at forberede os, ved at repetere forsøg!Nogle af emnerne som vi skal kunne:MagnetismeElektromagnetismeInduktion+VekselstrømSyre/BaserSalteKernefysik/RadioaktivitetMit spørgsmål er, om nogen kunne komme med et for... -
Fysik projekt opgaver?
ForumindlægHej Alle samme . . Jeg er igang med et fysik projekt, hvor jeg skal løse 30 opgaver. Det er også gået helt fint, men dog har jeg nogle problemer med hvordan jeg skal regne nogle af dem ud: 1: Beregn massedefekten og bindingsenergien pr. nukleon for et C-12 atom 2: Den radioaktive kerne Cu-64 kan ... -
upload
ForumindlægHvorfor kan jeg ikke oploade opgaver? -
1 lille tekst
ForumindlægJohn gik in i forretningen. Han gik hen imod disken og så sig omkring. Der var mange ting på hylderne og i kasser. >>Hvad koster den brune bold, som ligger i den store kasse derovre?<< spurgte han. >>£2<<, sagde ekspedienten. >> Den vil jeg gerne købe, sagde John. Ek... -
Social psykologi- forsøg??
ForumindlægSidder lige og fumler med AT. er der nogle som kender nogle forsøg inden for social psykologi indenfor grupper? altså nogle forsøg som forklarer noget omkring gruppedynamik? -
Differentialregning - regneregler
ForumindlægHej :) Hvordan differenteres ligningen f(x)=ek(x^2)+1? Hvilke regneregler bruger man? -
trekant
Forumindlægjeg har en trekant hvor vinkel A= 40, siden b = 8 og siden a= 7 jeg skal finde de manglende sider og vinkler. jeg har fået Vinkel B=87,12, Vinkel c= 52,88 og siden c==6,738.. men jeg ved ikke om det er rigtigt da det er længe siden jeg har arbejdet med trekanter.. nogen der ka sige om det er rigt... -
Fejlsætning
ForumindlægHvad er fejlen i denne sætning, og hvorfor? It results in that they have different attitudes towards women. På forhånd tak -
KEMI!!!
ForumindlægHjælp, jeg skal op i kemi.... Det eneste fag jeg slet ikke ville op i...Er så nervøs, og skal igang med at læse i dag...Problemet er at vi har haft den værste lærer, og jeg har stort set ikke lært noget hele året....Jeg har det på et sprogligt B-niveau...Nogen der står i samme situation???? -
Iliaden
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle gode notater til Iliaden som de har lyst til at dele med mig? :)Er der nogen der har lavet en oversigt over Guderne og personerne i Iliaden - Og delt dem ind i henholdsvis Troja og Achaierne? Mvh
