Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 16161 til 16180 af 113953
  • Essay - Længde

    Forumindlæg
    Kort og simpelt; hvor langt er et dansk essay? Tænker lidt det er samme stil som den engelske på 700-900 ord'ish
  • Tag et fag om på aftenskole?

    Forumindlæg
    Hej! Kan man tag et fag om på aftenskole? Fx. hvis jeg ikke er tilfreds med min eksamenskarakter i fx kemi, kan jeg så tage det om på aftenskole uden at hæve det? Hilsen Sasha-Cecilie
  • differentialkvotient

    Forumindlæg
    God aften! Jeg sidder lige og sloges lidt med hvordan jeg løser et par opgaver, http://prntscr.com/pafjcj, er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg bestemmer en ligning til tangenten? Jeg ved hvordan jeg differentere, men har nok set mig lidt død på det andet. Vh Claus
  • ENG HØJT A

    Forumindlæg
    HEY,jeg er matematikker og har tænkt mig at tage eng på HØJT niveau. er der nogen som har nogle erfaringer ?? om de stile vi skal skrive eller prøven?
  • lineære, eksp, potens -funktioner

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med det her spørgsmål???????? Giv en oversigt over de karakteristiske egenskaber ved lineære funktioner, eksponentielle funktioner og potensfunktioner. Gør rede for hvordan man kan afgøre hvilke af de tre modeller der passer bedst til et givet talmate-riale.
  • Ejection seat

    Forumindlæg
    Ved en tur i ejection seat blev to piger udsat for en startacceleration på 47m/s*s...Stolen og pigerne havde tilsammen massen 140kgA) beregn størelsen af den resulterende kraft på stolen med pigerne, umidelbart efter at stolen blev sluppet.ved start påvirker hver af elastikkerne stolen med en kfr...
  • Sinus, Cosinus og tanges

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der vil gøre mig den kæmpe hjælp at skrive formlerne for funktionerne sinus, cosinus og tangens samt henholdsvis beviserne til de tre? Mit emne indeholder også noget med løsning af ligning og ulighed under samme emne. tak:)
  • Gennemsnt 7 Skala

    Forumindlæg
    Hey hva så der. sad lige og sgu til at regne mit gennemsnit men er lidt i tvivl om hvordan det ska regnes. Jeg får kraktere efter den nye skala.er der nogen der ka hjælpe
  • Eksamoral tekster

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogen der har nogle eksamoral tekster på tysk liggende? Skal op i morgen og kan jo ikke øve for meget...
  • At være droppet ud og merit

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg gik blev student fra handelsskolen i sommeren 06 og arbejde derefter et år. søgte ind på HA og blev optaget. Efter at jeg var flyttet til århus, blev der dog noget knas med forholdet til kæresten og jeg flyttede hjem igen og droppede ud af HA inden jeg nåede at have første skoledag. V...
  • Hjælp! Danmarks historie. En god problemformulering.

    Forumindlæg
    Hej!! Jeg har trukket emnet: Danmark fra 1960-2007 og er igang med at skrive synopsis, men har svært ved at finde en passende problemformulering, da det er et bredt eme. Nogle der kan hjælpe mig, please det haster! Tak!!!
  • har lige brug for hjælp.

    Forumindlæg
    det er angående om min kommende matematik årsprøve. hvordan vil det foregå??? altså matematik årsprøve. er det med hjælpemidler eller uden hjælpemidler.????? osv....... hvis du har noget at tilføje mere, så er du velkommen. 8D prøven er om en uge. på forhånd tak 8D.
  • Fysik Prøve - Bølger STX

    Forumindlæg
    Hej SP, Jeg skal snart op til en fysik prøve, hvor emnet er bølger. For at øve mig har jeg tænkt mig at lave en masse opgaver. Derfor tænker jeg om der er nogen som ligger inde med nogle opgaver som omhandler bølger, det kan evt. være opgaver man har haft tidligere. (Følgende hjælpemidler er til...
  • HJÆLP - Studierapport!!

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan vise mig et eksempel på hvordan et studierapport til AT skal se ud??
  • mdt. matematik

    Forumindlæg
    Heyhar været så uheldig at skulle op i mundtlig matematik..Er der nogen herude som er lige så uheldige?hvis der er, hvorn har i så tænkt jer at læse op til eksamen? ville gerne have nogle råd, da jeg ik har været op i matematik før(på gym)
  • Ingen årsprøve?

    Forumindlæg
    Jeg går i 2g med studieretningen mat A, fys/kemi B. Til næste år skal jeg have fys A. Skal jeg så ikke op i skri. årsprøve i år i fysik? Det samme "problem" for en af mine venner, der har eng A, mat/samf B, han har så valgt mat. Skal han heller ikke op i skri. årsprøve i mat? Ellers d...
  • At dumpe på STX

    Forumindlæg
    Hvis det nu er man dumper studentereksamen, og man skal ind til en videregående, er det så ikke muligt at komme op i de fag som man er dumpet i, og prøve igen? Hvis man så består er det nok til at kunne komme ind på en videregående?
  • Karakter beregning

    Forumindlæg
    hvordan beregnes karakterene på gymnasiet? V.H Nabil Raad
  • Eksamner i 3.g

    Forumindlæg
    Hvor mange eksamner skal man op i når man er i 3.g. Skal man også op i årsprøver?
  • Binomialfordelingen

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der kan gøre rede for binomialfordelingen??