Søgning på: matematik fp10. Resultater: 16161 til 16180 af 31486
-
differentiable funktioner
ForumindlægJeg har helt glemt matematik, håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg skal angiv, uden brug af cas, g’(4) : g(x) = x2 - √x + 3 på forhånd tak :) -
FSA
ForumindlægHej, Skal om ikke så lang til have terminsprøve og ville derfor spørge, om der var nogen der muligvis har en fsa opgave liggende/internetside, så man på den måde kan forberede sig. Dette kunne være i matematik, engelsk etc. På forhånd tak! -
Hjælp til 3 opgaver!
ForumindlægHej, jeg er snart færdig med min lange matematik opgave- har dog virkligt svært ved disse tre opgaver, nogen som kan udregne dem for mig? (Opgaverne er lagt ind som billede) -
mat
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med jordskælv et matematik opgave forstår ikke helt men der står hvor mange gange er et jordskælv med richtertallet 6 som et jordskælv på 2.... ved ik helt hvad man skal gøre??? -
variabelsammenhænge
Forumindlæghvad menes der med... gør rede for lineær sammenhæng mellem 2 variable? hvad er lineær sammenhæng mellem 2 variable? det skal bruges til mundtlig matematik eksamen. -
Optagelses prøve til STX
ForumindlægDa jeg skal til optagelses prøve i den kommende uge, er jeg meget i tvivl om mit matematik er godt nok.. Ved nogen hvor jeg kan skaffe 9kl materiale som jeg kan bruge til hjælp? Mange tak. -
Opgavesæt
ForumindlægHej. Jeg ville bare lige høre ad om der er nogle der ligger inde med sidste års opgavesæt til den skriftlige årsprøve i 2g matematik? Hvis der er nogle der har den, ville det så være muligt for jer at sende den til mig? -
Intelligenser
ForumindlægHvad kan man bruge sin viden om intelligens til? F.eks i folkeskolen, kan man så lære at man skal være målrettet, da et hvert menneske har forskellige intelligenter for noget bestemt (sport, matematik, sprogelig osv,) ? -
chi^2 test
ForumindlægHej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data -
Hjælp til valg af fag (HHX - SRP)
ForumindlægHej med jer derude, Hvilket fag er det godt at skrive i SRP? Jeg går på HHX og kan skrive i fagene matematik, afsætning, virksomhedsøkonomi, dansk og engelsk. -
Tak
ForumindlægHej alle Var oppe til matematik idag, fik 10, vil takke jer for jeres hjælp, og for at I har været med i min udvikling. Det stopper naturligvis ikke her, hæver det til A og læser det på uni. ;D -
hvad går både 2,4,6,8, og 10 op i
ForumindlægHejsa :D Ja, som der står - hvad går både 2,4,6,8, og 10 op i? skal lige hjælpe en ven og kan ikke selv lige komme frem til det. Kan ikke gennemskue om det er et trickspørgsmål. Jeg er selv ret dårlig til matematik så. -
...! FSA eksameark Maj-Juni 1998!...
ForumindlægHEJ! Er der nogen der har lavet FSA Matematik eksameark som handler om : Fangst af rejer, regnskab, perlebroeri, flyvning, vandbehodere og det grøndlanske flag? Er der nogen der hat lavet det? TAK. -
Eksamens opgaver B niveua
ForumindlægHejj. Jeg kunne godt bruge nogle opgaver fra en årsprøve i Matematik på B niveua til at øve på. Vil blive glad hvis nogen gad at lægge et link ind med en årsprøve ;) På forhånd tak -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHvordan foregår eksamen i matematik på HTX på B niveau? Vi har fået et opgave sæt, som jeg går ud fra vi skal forsvare. Men da der er forberedelse tid, så skal vi vel også trække et emne. -
Vis, at en trekant med sidelængderne a = 3, b = 4, c = 6 ikke er retvinklet
ForumindlægHej Jeg skal lave en matematik opgave hvor opgaven er følgende: Vis, at en trekant med sidelængderne a = 3, b = 4, c = 6 ikke er retvinklet Hvordan gør jeg dette? :S -
hej privatlærer søges ? eller om i kan hjælpe med at finde en
Forumindlæghej jeg leder efter en privatlærer til mig søn som går i 8 klasse og det skal være i matematik så vis i kender en eller om i kan henvise mig til en og jeg bor i københavn bare så i ved det tak på forhånd -
den geometriske betydning af f’(x0)
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen og er stødt på et problem. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad den geometriske betydning for f`(x0) er? Håber der er nogle der kan hjælpe... -
Differentialregning
ForumindlægHej :) skal snart til mundlig årsprøve i matematik.. ohh God :0 Kan ikke lige finde ud af dette spørgsmål: Vis, at funktionen f(x)=ax i 2 er differentiabel, -
et godt matematikprogram!
Forumindlæger igang med at skrive SRO opgave, og skal skrive en masse ligninger, brøker og grafer. er der nogen der kender et godt matematik program som man kan hente ned fra nettet eller andet? på forhånd tak (:
