Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16181 til 16200 af 35989
-
rigtigt eller forkert?
Forumindlæg(2ax+b)^2 (2ax+b)^2+c^2+4axb (2ax+b)^2=4ax^2 (ax+b)^2= 4ax^2 + 4 *a*x*b + c^2 -
Matematik hjælp!! 9klasse
ForumindlægHej! Jeg har matematik prøve imorgen (det er termins prøve), og jeg er vildt nervøs. 1) Jeg er megaaa dårlig til matematik, jeg forstår ikke problemregning jeg forstår ikke opgaverne. Og færdigheds regning, forkommer mig også som en vansklighed! Så hvis i ville give mig nogle råd, jeg... -
Ekstra undervisning?
ForumindlægHey! Ved ikke om det er dumt at stille mit spg. under kategoriet "generalt" men ja.. Vil lige høre om, der er nogen som ved om man kan få eksta undervisning i sommerferien.. Altså i nogle specifikke fag, så man kan forbedre sig.. Tænker mere på om der ikke er en lærer eller studerende d... -
rational- og irationale tal???
Forumindlæger der nogle som kan forklare mig hvad rationale og irationale tal er??? tak på forhånd:) -
Dansk skrft. årsprøve
ForumindlægHEJ! Er der nogen der ved, hvad man plejer at skulle lave til skriftlige årsprøver i Dansk, i Gymnasiet? -
Termins prøver...
ForumindlægHej Er der nogle der har været til termins prøver...? og hvordan har det gået... Skal selv til 5 terminsprøver i næste uge... -
Fuldt pensum
ForumindlægHej ! Jeg går i 2.g, og vi sad i dag i klassen og diskuterede betingelserne for at blive indstillet til at skulle op i fuldt pensum. Det virker som om at fraværs-time-tallet svinger rigtig meget fra skole til skole, og i nogle tilfælde har folk modtaget 2 skriftlige advarsler, imens andre efte... -
væksthastighed
Forumindlæghej. jeg har fundet et indlæg i studieportalen og har et spørgesmål til det. Indlægget: Hej! Jeg sidder med en opgave jeg har svært ved at få hul på. Den lyder:.....undersøges hvordan en bakteriekoloni udvikler sig med tiden. Antallet af bakterier N som funk af tiden t, målt i timer, kan be... -
To planer
ForumindlægHejsa nogen der ville forklare mig, hvordan man finder afstanden mellem to planer, alfa-plan og beta-plan? Tak -
Metoder i dansk og biologi
ForumindlægJeg syntes folk snakker så meget om at man skal kunne snakke i det uendelige om metoder, jeg syntes bare ikke jeg kan finde på mere i de to fag jeg har valgt er der nogle der kan komme i tanke om flere. Jeg har valgt det overordnede emne kloning, etik og moral og har i dansk analyseret og fortol... -
Kobling af metoder???
ForumindlægHej Jeg har skrevet synopsis om Folkesundhed og fedme i biologi og samfundsfag, men synes det er tæt på umuligt at koble de her to fag, når jeg skal sammenligne metoder? Det er jo to helt forskellige ting, jeg har brugt fagene til?? Kunne være dejligt med lidt hjælp -
vand haster
Forumindlæghej jeg har fået til eksamenspørgesmål, at fortælle om natriumchlorid og vand. håber i gider tjekke den, og om det er rigtig, og hvad jeg mangler som er vigtig. 70% jordens overflad dækket af vand vand er et godt opløsningsmiddel for salte, og derfor alt vand har et højt saltindhold saltet b... -
mundtlig matematik
ForumindlægJeg har en ven der var til mundtlig matematik sidste år (2.), og han endte med at få 4, hvilket jo er rimeligt. Det der undre mig er dog at han sagde at censor havde sagt til ham at han havde fået 7 for hans fremlæggelse af rapporten og 00 for begge af de andre spørgsmål, så rapporten må have gæl... -
Hjælp! Danmarks historie. En god problemformulering.
ForumindlægHej!! Jeg har trukket emnet: Danmark fra 1960-2007 og er igang med at skrive synopsis, men har svært ved at finde en passende problemformulering, da det er et bredt eme. Nogle der kan hjælpe mig, please det haster! Tak!!! -
FSA synopsis
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om den måde man fremlægger på, er det 10 min. noget man har forberedt og så 10 min samtale ? Eller hvordan foregår FSA Synopse fremlæggelse ? -
Skriftlig tysk stx A
ForumindlægHvordan foregår skriftlig tysk på A niveau på stx? Er det en oversættelse, og en novelle og derefter nogle opgaver der skal besvares eller hvorledes? -
studierapporter
Forumindlæg`Skal man medbringe sine studierapporter?? og skal man printe en ud til hver person?? -
Essay - Længde
ForumindlægKort og simpelt; hvor langt er et dansk essay? Tænker lidt det er samme stil som den engelske på 700-900 ord'ish -
Boong?
ForumindlægHej.,., hvad betyder den engelsk ord Boong?.... fx: that he was half boong?.... -
Mundlig dansk- hvordan?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvordan den mundlige danskeksamen i folkeskolen fungerer? hvad skal man? er der noget man skal trække eller...?
