Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 16181 til 16200 af 48964
-
Hjælpe til modul 8 reeksame
ForumindlægHej. jeg skal skriver reeksamen til modul 8 på socialrådgiveruddannelsen, er der nogen her inden der har erfaring med det. som kan hjælpe mig.:( -
hjælp! Nogen der kan hjælpe med hensyn til digtet Erindring af Tove Ditlevsen?
ForumindlægNogen der kan forklar hvad erindring af Tove Ditlevsen handler om per strofe og hvilken type digt det er? digtet --Min mor og far var glade. Gaden lang gik de som muntre børn, hinanden nok. Og det var søndag. Alle fliser sang af smældet fra min fars spadserestok. Min mor var ung. Det så jeg a... -
Problemregning
ForumindlægHej alle sammen! Jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogen der lå inde med syge prøven i matematik fra December 2007 FSA niveau.. -Hvis det er det, må de godt lige skrive.. -
obligatorisk undervisning i weekenden...
ForumindlægMå gymnasiet godt ligge et arrangement fredag til lørdag aften som obligatorisk undervisning??? og give fravær hvis man ikke kan kommer pågrund af f.eks Job -
HA makroøkonomi
ForumindlægEr der en der kan oplyse mig hvad pensum er på CBS i Makroøkonomi på 1 år. -
Afgangseksamen
ForumindlægHej derude. Jeg har analyseret en nyhedsartikel Integrationen halter i ghettoplan Er der en der kan hjælpe mig med et analysepunkt? Jeg skal begunde hvilke nyhedskriterier der stemmer overens med artiklen og hjvorfor? Det haster Tak på Forhånd -
Studierapport tilAT
ForumindlægHvad skal man være særlig opmærksom på vedr. studirapporterne? Altså udover at perspektivere til et tidligere AT, er der ellers andet man skal bruge studierapprten til? -
Adgangskrav til lang videregående
ForumindlægHej. Under adgangskrav er der rigtig ofte nævnt en række fag, som man skal have haft, hvorefter der står: "Alle fag skal være bestået". Jeg har i flere år troede at det betød, at man skulle have bestået alle fag på sin gymnasiele uddannelse, men nu hører jeg, at "alle" kun dæ... -
Engelsk Skriftlige B-niveau 2003
ForumindlægHej folks!Vil lige høre om der var nogen sproglige derude, der har været op til engelsk skriftlig (for sproglige - obligatorisk) ligesom mig, og hvad de synes om oplægget - Prospect House. Jeg personligt havde svært ved at skrive om det, men efter at have snakket med nogle af mine klassekammerate... -
Nogle "13-tips"?
ForumindlægHeyJeg skal, som sagt før her i forummet, op i biologi (c-niveau).Jeg klarer mig rigtigt godt i bio og ku derfor godt tænke mig at få karakteren helt op at ringe....Derfor er jeg interesseret i nogle tips til 13-tallet, ikke generelt, men kun om biologividen. Måske et lille guldkorn eller måske l... -
9 Klasse Noter
ForumindlægHey..!Jeg Skriver Fordi at jeg ikke har nogle Noter til Fysk AfgangsPrøve i 9 Klasse Så jeg ville høre om i havde nogle..? Håber i har..! Min Mail er : [email protected] Ellers Skriv hvor jeg kan finde dem..!På Forhånd TakkeR..!Christian -
dansk afgangsprøve!
Forumindlæghej 9.klasser :) Gik det godt til jeres afgangsprøver? Hvad valgte i? Jeg valgte reportagen og er selv meget tilfreds med det færdige resultat, men senere opdagede jeg at jeg havde omkring 4 små stavefejl og så tænker jeg bare, gør det en kæmpe forskel eller skal jeg ikke være nervør for ... -
Svimmelhed
ForumindlægJeg har i læseferien oplevet flere perioder med svimmelhed. Jeg er besvimet to gange og bliver nærmest svimmel hver gang jeg rejser mig fra siddende og liggende tilstand. Det sortner og jeg kan ikke finde rundt før der er gået 5 minutter.Tror I det har noget at gøre med, at jeg sidder så meget ne... -
Hvad betyder 1.g?
ForumindlægHejsa allesammen, Jeg har et ret simpelt spørgsmål jeg håber du vil hjælpe mig med. Jeg har klaret det dårligt (i hvert fald under forventning) her i de to første standpunktskaraktere på stx, 1.g...Det har slidt på min selvtillid og motivation. Jeg får af vide at jeg bare skal gøre det bedre ... -
Græsk religion
ForumindlægHvad siger "den oldgræske religion" mht. døden, eller måske rettere, livet efter døden? Bliver alle mennesker, både heltene og "de onde", sendt ned til Hades i underriget? -
Biologi A Studentereksamen
ForumindlægHvordan forbereder man sig til eksamen i skriftlig biologi(gym.A niveau)??? -
Forskellen på dansk kronik og engelsk paper
ForumindlægHej alle! Sagen er den, at jeg i morgen skal til Engelsk B skriftlig eksamen. I går var jeg til dansk eksamen, hvor jeg skrev en kronik. Her synes det mig at forekomme, at dansk kronik og engelsk paper ligner hinanden utroligt. Så jeg ønsker blot høre, hvilke forskelle, der evt. er imellem disse ... -
Poststrukturalisme/Socialkonstruktionisme
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål vedrørende narrativer.' Jeg skal skrive en opgave på 20 sider hvor det er mine analytiske evner der skal vurderes. Jeg skal via nogle fortællinger, analysere subjektiverings- og positioneringsmuligheder frem. Jeg har i mit teoriafsnit gennemgået diskurs, position og ... -
Ukendte ord..
ForumindlægHej, har du nogle ord som der ikke er så mange der ved hvad betyder eller i det hele taget nogle seje ord såsom: Onomatipoietikon=lydord... Som kan bruges til den danske mundtlige eksame.. -
HVORDAN GIK DET SÅ?
ForumindlægNu er eksamenerne begyndt!!! Mange skal op i AT først, for de mdt. eksamenerne begyndet først engang i juni. Men hvordan gik jeres eksamen? Skuffet? Bare glad for at det er overstået? Overlykkelig?
