Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16201 til 16220 af 41162
-
Mdt. eksamen i AT
ForumindlægHvornår afholdes den mdt. eksamen i AT? Og kan det passe at der kun vil være to lærere til stede, en af vejlederne og en censor udefra? -
dumpe i et fag
Forumindlæghej.... jeg tænkte på, hvis man nu dumpe i et fag, eks. engelsk B, også søge man på uni med et snit på 7,4 kan man godt kom ind, hvis man er dumpet i et fag????? -
Forbudt eller ikke forbudt?
ForumindlægHejsa, Hvorfor er det forbudt at reklamere i de muslimske lande med halv nøgne kvinder eller mænd. Maja -
Grammatik
ForumindlægHvordan vil i oversætte; Kan du se mig? Ja, jeg kan se dig Er meget i tvivl, om jeg skal skrive det i udvidet tid. -
Hvad er forskellen på primær og sekundær litteraturen?
Forumindlæg- Som nævnt i titlen, hvad er forskellen er i tvivl. Tak på forhånd -
Rettelse af Selena
ForumindlægSelena fue una cantante latinoamerican, que fue orgulloso ser de Latina. Puso mucho peso en sus raízes y fue famoso en el norte y el suramérica. Consigue mantanz del amiga Yolanda. Nadie comprendia porqué Yolanda mató a Selena. Fue mi amiga major y administró sus negocios, dice Yolanda, que ahora... -
Samfundsfags diskussion.
ForumindlægHej Alle. Jeg har om Amerikansk udenrigspolitik og de amerikanske værdiforestillinger i SRP. Jeg har fået udleveret følgende spørgsmål: Diskutér de udenrigspolitiske skoler i forhold til Obamas to taler "Remarks by the President" og "Nobel Peace Prize Speach" Hvor... -
Optagelsesprøve
ForumindlægJeg går i niende, og skal snart op til eksamen. Vi har lige fået vores 2. standpunkts karakter. Jeg fik så af vide af min uddannelses vejleder, at hans bud var at jeg skal til en optagelsesprøve. (HTX) Spørgsmålet er så, hvordan kan jeg forberede mig bedst til optagelsesprøven? -
Romantikken -help me
ForumindlægNogen som har en opgave om romantikken? eller kender nogle gode fif, gode hjemmesider eller sådan noget :) alt hjælp behøves -
Hjælp!
ForumindlægHej.. Jeg skal igang med min 1.g's opgave. Jeg vil hører om i har nogle guldkorn vedrørende H.C Branners noveller "Isaksen" "de blå undulater" & "Iris" Håber i kan hjælpe :) -
I need your help
ForumindlægEr der ikke nogle her der er god til engelsk og som gide skrive med mig på engelsk fordi jeg vil nemlig gerne udvikler min engelsk sprog der jeg skal læse videre i udlandet til sommer og har glemt alt fordi har ikke brugt den siden gymnasium. Det kunne være meget fedt hvis jeg finde nogle hvor vi... -
hjælp det haster virkeligt meget
Forumindlæger der en, der kan rette min stil, jeg tror der er mange fejl både indholdet og sproget/grammatiske fejl. det er et brev jeg skal skrive til Arnold Schwarzenegger. det er om Death penalty. Dear Arnold Schwarzenegger. I am going to tell you about my opinion to death penalty. I will say that i... -
Spansk tekst
ForumindlægNogle der vil rette min tekst ? :) En España hay apr. 20 casinos y unas 600 salas de bingo. En Dinamarca creo que hay mucho menor, porque Dinamarca es una país pequeño, en proporción a España. Creo bingo es un juego muy popular para todo la población en España. Pero en Dinamarca es un juego par... -
Master og bachelor?
ForumindlægHej Hvad er forskellen på Master og bachelor? -
opdagelse af hydrogen
ForumindlægBlev hydrogen ikke opdaget af: "Henry Cavendish" ? Har søgt på google, fandt det på wiki - vil være 100pct. sikker. -
En lille smugle hjælp, lidt akut!
ForumindlægBare lidt hjælp til rettelse af en lille engelsk oversættelse der skal afleveres i morgen tidlig, så det er lidt akut. På forhånd mange, mange TAK. -
Konvertering
ForumindlægHvad betyder konvertering, og har det noget at gøre med at konvertere? -
Hvad laver ministrene?
ForumindlægHej, har lige et spørgsmål, vil betyde enormt meget hvis i gad og hjælpe. syntes aldrig der nogen der hjælper mere herinde. s; skuffende Hvad laver økonomi- og erhvervsminister? Hvad laver skatteminister.? Hvad laver indenrigs- og sundhedsminister.? Hvad laver transportminister.? Hvad laver m... -
login til SkoDa, EMU, UNI?
ForumindlægHej alle. Jeg er igang med at skrive en opgave om Tom Kristensen og kunne derfor godt bruge det materiale, der ligger på http://www.dr.dk/SKOLE/kulturliv/klipsamling/kanon/kirkegaard-larsen/tom_kristensen.asp , men man skal bare have et login til UNI, EMU eller SkoDa for at få adgang til det:( Er... -
Frels de raske – skyd en syg
Forumindlæghej er der nogle der har skrevet noget lign. dette jeg er helt på bar bund af en analyse.. det jeg beder om er inspiration. Frels de raske – skyd en syg! Skriv en litterær artikel om Jan Sonnergaards novelle Frels de raske – skyd en syg! (tekst Analysen skal indeholde en analyse og fortolkning ...
