Søgning på: matematik 1g. Resultater: 16201 til 16220 af 32350
  • Potens

    Forumindlæg
    Jeg skal lave et oplæg om potens, men kan ikke helt finde ud af hvad det er. Håber i vil hjælpe med at forklare det?
  • kendetegn ved lineære funktioner

    Forumindlæg
    Hvad er kendetegnene ved en lineær funktion?
  • Formlen K(n,r)!!!!

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med at forklare formlen K(n,r)? Og måske komme med et eksempel på en beregning af sandsynlighedsfelter med formlen?
  • Statistik - Beregne den estimerede varians på middelværdiestimatet

    Forumindlæg
    Du er som nybagt cand.soc. blevet ansat i et ?rma, som kort før din tiltræden har foretaget en statistisk undersøgelse med henblik p°a estimation af en populationsmiddelværdi µ. Populationsstørrelsen er N = 10000, og man havde opdelt populationen i to strata, 1 og 2, med hhv. N 1 = 400...
  • -3 til årsprøven

    Forumindlæg
    Hej, jeg gik hen og fik -3 til årsprøven. Kan der ske noget ved at jeg får et enkelt -3 til årsprøven Det skal lige siges at jeg var til stede, og lavede selve prøven, men det gik bare lort
  • Psykologi på universitetet

    Forumindlæg
    Hej med jer :) Er der nogen her inde der studerer psykologi på universitetet? Om det er, ville jeg meget gerne høre fra jer. Om hvordan studiet er, om det er hårdt, og hvat det i praktis indebærer? Det har altid været en drøm at komme ind på det studie, men med et genmensnit på 10,6 ser det lid...
  • hjælp til sinus!

    Forumindlæg
    Hej! jeg har et hurtigt spørgsmål! Hvad beskriver sinus i trekanter? har tænkt og søgt, men kan simpelthen ikke finde det! på forhånd tak.!
  • Forstørrelsesfaktor??

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har en forklaring af begrebet forstørrelsesfaktor? ' Tak på forhånd. Mvh DETTEERMITBRUGERNAVN1
  • hvad er en Funktion??

    Forumindlæg
    Nogle der kan forklare hvad en funktion er ?
  • Seriøst ingen der ved det?

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har om Svingninger i faget FYSIK og MAT, med FYSIK som hovedfag i SRP. Jeg skal lave en del forsøg og alt sådan noget, og er sådan set meget afklaret med min opgaveformulering, men det eneste jeg ikke ved hvad er, er et forsøg med; svingninger af 2 masser? Nogen der har en ide til, h...
  • tal baser

    Forumindlæg
    Hvordan kan man tranformere tal fra ti-systemet til et andet vilkårligt system ?
  • Udrening

    Forumindlæg
    Hej kan en af jer hjælpe med denne opgave?
  • Hvordan finder du forskriften for de 3 funktioner, når du kender to punkter?

    Forumindlæg
    Jeg er lidt forvirret og finder ingen svar :(
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    En der kan hjælpe mig med denne opgave, da jeg ikke ved hvordan jeg skal løse den. Tak på forhånd
  • TI Interactive hjælp

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg står i den situation at jeg skal til eksamen i skriftlig engelsk om lidt tid... Jeg har tænkt mig at udnytte TI programmet, til at score en højere karakter... Men jeg kan ikke rigtig finde ud af programmet? Så er der nogen der ligge inde med en god guide til TI-Interactive? :)
  • forbehold

    Forumindlæg
    Hej, hvordan kan man argumentere for og imod de danske EU-forbehold?
  • Parrallelle

    Forumindlæg
    hej spørgmålet lyder bestem de tal t for hvilke de to vektorer er parrallele a=(t 2) b=(3-t t) jeg for resultatet til -2 v 3 men synes ikke rigtig det giver mening nogle der får et andet resultat
  • hjælp ril ligninger!!!

    Forumindlæg
    der er en ligning som jeg ikke lige kan finde ud af. 1) 2/x=4/9 når i skal forklare det, skal det være med BEREGNINGER. på forhånd tak.
  • Sandsynlighed

    Forumindlæg
    Halløj! Håber der er nogen som kan hjælpe :-)
  • Lineær funktion

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal bevise ligningen for en lineærfuntion y=ax+b. Men jeg forstår simplethen ikke hvordan jeg skal gøre det. Jeg kan godt finde ud af at bevise a og b, men ikke sammenhængen :s På forhånd tak.