Søgning på: matematik fp10. Resultater: 16201 til 16220 af 31486
  • Nedbør

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal finde ud af hvor mange kubikmete nedbør der er faldet på et parvelhusgrund i løbet af et år?? Hvis der er nogen der er virkelig gode til matematik, må du meget gerne skrive det, for har nemlig brug for hjælp. Tak på forhånd.
  • Procent regning

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for lidt hjælp til en matematik opgave. Den lyder således: En gulding indeholder 58,5 % guld. Den indeholder 1,08 g rent guld. Hvad vejer ringen?
  • TI-89 søges! Hurtigt!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg søger en TI-89 / TI-89 Titanium til matematik på A. Er villig til at give 800-900 kr. Helst med alt tilbehør. Min mail: [email protected]
  • FORSKELLIGT

    Forumindlæg
    Nogen der har nogle idéer til gode hjemmesider til at blive bedre til, matematik, tysk, engelsk, fysik, geografi, og biologi? både skriftligt og mundlig? :D
  • Terminsprøve ??

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 8. klasse og skal snart op til en matematik problemregning og færdighedsregning. Er der nogle der har nogle rød, da jeg er MEGET MEGET MEGET nervøs. Og er der nogle der ved eller kan regne ud hvilken problemregning jeg skal have ? Tak :
  • Bestem længden af en side på Amalienborg

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med en matematik aflevering og er kommet til opgave 4.4. Der står, at jeg skal finde længden på Amalienborg. Er det noget jeg selv skal bestemme eller skal jeg finde mig frem til det på en eller anden måde? Tak på forhånd.
  • Det gode liv: Samf. og Mat?

    Forumindlæg
    Under emnet 'Kampen for det gode liv' skal jeg vælge en sag. Jeg ønsker Samfundsfag A og Matematik B og tager imod foreslag med kyshånd :-)
  • Fysik/ mat eller his

    Forumindlæg
    Hej........... Emnet til srp skal vælges til okt. jeg har matematik, fysik og historie på A-niveau. hvad synes i om emnet atombomben i fysik og historie og havd med jeres ide til emner.........
  • eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hej jeg ville høre om der er nogle der har nogle gode ideer til et eksamenprojekt i matematik på c niveau??? Jeg er helt tom for ideer og ville gerne have lidt tid til at tænke over det inden jeg skal i gang med det.
  • f'(2)

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg er kommet sent i gang med matematikken. Jeg har en opgave som skal afleveres i morgen og jeg er helt blank. Derfor søges alt den hjælp som kan hentes!! Opgaven er vedhæftet! På forhånd tak :)
  • Vektorregning + omskrivning til cirkels ligning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har problemer med opgaver i min matematik-aflevering, og vil være glad, hvis nogen kunne hjælpe. Det drejer sig om opgaverne 2 og 4, på nedenstående link: http://peecee.dk/upload/view/134282 På forhånd tak :)
  • Hurtig Mat hjælp!

    Forumindlæg
    Hej jeg er i gang emd et matematik opgavesæt. Jeg har dog en del problemer med opg 3 i den vedhæftede fil. Er der nogen der kan hjælpe mig Mange tak på forhånd :)
  • tallets kvadrat?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Har lige en matematik aflevering, hvor jeg ikke lige forstår den ene opgave: Hvilke tal opfylder, at når man fra tallets kvadrat trækker tallet, får man 90? på forhånd tak :D
  • Reducer

    Forumindlæg
    Hej(; jeg skal til terminsprøve i morgen og er igang med at repeterer en masse matematik. Men er gået i stå ved reducer, hvis et stykke lyder 9a-(12+6a)+3 hvad gør man? tak på forhånd(;
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en opgve i matematik som jeg har løst, men svaret giver ikke mening. Jeg synes det er urealistist at siden CE er så stor. Hvad har jeg gjørt forkert? Mange tak på forhånd!
  • Hjælp til polynomier

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg kæmper en smule med min matematik opgave, og er i tvivl om hvordan jeg skal lave den. Ligningen ser således ud: 3x2-2x-12= x-6 Hvordan løser jeg den?
  • lektiehjælp.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er en pige som går i 2G på STX og har matematik som A-fag. jeg kunne godt tænke mig en hjælpelærer, da det ikke er min stærkeste side. Jeg bor i Viby og er selv snart 18.
  • Emneopgave

    Forumindlæg
    hej :) Jeg har emneopgave i matematik, det er en finansstil. Mit spørgsmål er: Hvordan beskriver man hvordan & hvorfor man benytter amorisationstabellen :D? Håber der er nogen der kan hjælpe :) mvh
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    hjælp med dette opgave , vil gerne se regne stykket så jeg kan se hvordan jeg gør . Er ik særlig god til matematik og især ik ligninger.. x opløftet 2 - 6x = 0 ? HJÆLP
  • gartneri

    Forumindlæg
    hej jeg har lige nogen spørgsmål jeg er lidt dårlige til matematik så jeg kommer helle tid til bruge hjælp jeg har nogen spørgsmå jeg ikke forsår hvad man skal jeg håber i kan hjælpe