Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 16221 til 16240 af 26355
-
Der/som relative pronomen
ForumindlægHej skal det hedde: Es handelt von einem Mann, der 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt. Eller? Es handelt von einem Mann, den 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt -
Suppleringsfag
ForumindlægHej alle : ) Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge. Men har læst på Ug.dk at man skal have MATEMATIK A, og er ikke sikker på om de mener enten fysik eller kemi på B Niveau. I hvertfald jeg har Fysik på B, og matematik på B. Så jeg opfylder Fysik på B , men ikke matematik A. Jeg tænkte på at supp... -
Marshallplanen
ForumindlægVil det være muligt at en laver en hurtig gennemgang af min tekst omkring Marshallplanen? Tak på forhånd, hilsen Sebastian :) -
In spite of the fact - Grammatisk term
ForumindlægHej, Hvad er det grammatiske term for at man ikke kan skrive: In spite of Men at man ska skrive: In spite of the fact that Hvad er den grammatiske forklaring? -
HF og gennemsnit
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål omkring HF og gennemsnit. Hvis man har mange valgfag, bestemmer man så selv, hvilke valgfag der skal stå på beviset, og dermed tælle med i mit endelig gennemsnit? -
Statistik
ForumindlægI forbindelse med noget lineær regression skal jeg tage logaritmen til et datasæt. I det her datasæt er der en masse 0'er, hvilket jo giver en masse fejl. Er der nogen der ved hvad man gør i en sådan situation? -
Forskel civilingenør og diplomingenør
ForumindlægHej alle herinde. Nogen som kan fortælle mig hvad forskellen på en civilingenør og diplomingenør, med fokus på udannelser på DTU? Mvh Daniel -
online ordbog
ForumindlægHej, er det ikke noget med, at der findes nogle online ordbøger, som kan oversætte sætninger? -
Erfaringer med play.com?
ForumindlægEr der nogen, der har erfaringer med http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Home.html? Det minder meget om amazon, men der står oppe i højre hjørne, at der er "Free delivery on everything". Inde under Helpdesk står der, at Danmark er inkluderet i deres Delivery Policy... men jeg er ikke helt ... -
Hvornår siger man hvad
Forumindlæg´Hej.. hvornår siger man nogle og hvornår siger man nogen -
fra årskarakter til eksamen
ForumindlægJeg går ud fra følgende: Kommer man ikke op i et fag man afslutter, så bliver karakteren flyttet over som eksamenskarakter!? fx års eksa dansk 7 ? religion 9 ? spansk 7 ? MAT 6 5 _ ... -
Handelsbrev - Hjæælp
ForumindlægJeg skal oversætte et lille styk som et et handelsbrev, hvilket jeg ikke kan.. Håber I vil hjælpe mig? Sætningen er således; Kitchen Utensils Ltd. specialisere sig netop i udstyr til mindre restauranter, og vores gryder og pander er sædeles velegnede til det italienske køkken. -
Hjælp til retning af sætninger
Forumindlæg-Er disse sætninger korrekte? Jeg har overstrejet, hvad jeg tror, jeg har gjort galt. Håber på hjælp! :) "There wouldn’t be anything left to drive me forward" "What if my wonderful, precious mother was sitting on the streets begging for money, when the enemy marched... -
oversættelse
ForumindlægHej jeg er igang med at oversætte en tekst men der er 2 linjer som jeg har meget svæ ved at oversætte. please help :-) oversæt: Et bevis så han i, at yderliggående iranere havde iscenesat deres amerikanske gidseldrama som var det udelukkende til ære for kameraerne. -
excel-hjælp
ForumindlægHar et stort excel-ark med datoer i en søjle og renter i den næste (vedhæftet). Desværre står kun nogle få af renterne korrekt som kommatal (fx 3,19), de fleste står forkert (fx 3.248). Jeg tænkte jeg så bare ku søge på "." og erstatte disse med ",". Desværre finder excel in... -
Nudansk ordbog over nettet?
ForumindlægNogle der kender en? -
Nogen der vil rette:DDDD
ForumindlægTo the Minister of Foreign Affairs Unfortunately, I might bring a piece of bad news again. Our embassy got attacked under the riot here in the country. Nobody got hard injured but all the furniture got smashed. The money got stolen, and there is no information about where they got rid of but we... -
Ionchromatografi
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med ionchromatografien før? Synes godt nok at jeg ikke kan finde en eneste bog på dansk om IC! :( -
Pleas hjælp
ForumindlægHej har lige siddet og skrevet 1 side om kemoterapi, men har helt glemt at jeg skal tænke på leukæmi! er der nogle der har styrer på kemoterapi inden for leukæmi og hvad den gør ved sygdommen biologisk -
Spansk eller tysk? Hjælp
ForumindlægHej derude, Jeg er i tvivl om jeg skal forstætte med tysk på gymnaiset eller starte på spansk. Hvad siger I til det? Det vil være dejligt, hvis I kommer med jeres egne erfaringer omkrign tysk eller spansk. Eller bare generelt fortsættersprog og nybegyndersprog på gymnasiet. - GA
