Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 16221 til 16240 af 33808
-
oversætter
Forumindlæghej. jeg skal ha oversat noget tekst til italiensk - jeg kan bare overhovedet ikke et ord italiensk. kender I en 'oversætter' på nettet? jeg kender godt babel fish, men kender I en, der er mere korrekt? -
R*
ForumindlægHvad er forskellen på kvantorer og hyperreelle tal? -
Ret fejlene af 3 sætninger
ForumindlægHej derude! Kan en meget skøn, men venlig sjæl hjælpe mig med disse følgende sætninger, og begrunde hvorfor det er en fejl.. PLEASE.. Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. Skriv den ko... -
røntgenstrålinger
Forumindlægnogen der kan hjælpe, eller måske et sted hvor man kan læse om hvordan røntgenstrålings opbygning er ?:) På forhånd tak :) -
Tid til at udfylde sin uddannelsesbog.
ForumindlægHej, nu er det så tid til at skrive til sin videregående uddannelse, jeg har nogle spørgsmål mht. til at udfylde sådan et skema, som skal guide mig igennem den. Jeg ved selvfølgelig godt hvad jeg skal skrive i den, men kan der være sådan en måde der fanger læseren der hellere vil have denne ansø... -
Sælges: Spansk/Dansk,Dansk/Spansk - Gyldendals Røde Ordbøger
ForumindlægTo spansk ordbøger sælges (dansk/spansk,spansk/dansk). Det er Gyldendals store røde ordbøger og de er sjældent brugt. Udgivet 2004, 6 udgave. Prisen kan diskuteres! Skriv endelig! -
familie medlemmer.
Forumindlægkan ikk huske hvordan man kalder en fars storbror ?? somebody help ?? -
Oversættelse:
ForumindlægNogen der kan hjælpe.. Har siddet og kæmpet med lidt tekst i lang tid, og synes hele tiden det lyder forkert: Jeg har ikke den præcise løsning til dette problem, men jeg kan give nogle gode råd ti, hvad jeg synes, der burde investeres i Hjælp !! -
Vulkaner..
Forumindlæghej.. jeg skal forklare, hvad ildcirklen er (Pacific Ring of Fire), men kan ikke rigtig finde noget om det? Er der nogle, der ved, hvor jeg kan finde noget om det eller har noget om det? Hilsen mig :D -
et eller to ord?
ForumindlægHej :) Hvordan finder man ud af, om ordet skal stå som to ord eller et ord? er der ingen regel for det? Fx. Landsbyidyl, klitplantager, turistattraktioner osv.. Har virkelig svært ved at finde ud af det, og det er altid sådan nogle fejl jeg får, når vi laver fsa prøver.. Ps: plejer at bruge ord... -
English gramma - help
ForumindlægNogle der kan hjälpe ? GENITIV A- Indsät enten ’s eller ’ , så de fremhävedeudtryk bliver korrekte: 1. Have you seen my parents new car? 2. Childrens clothes have become awfully expensive. 3. It is half an hours walk to the railway station. 4. All the ladies coats had been stolen from the cloak... -
Bleg for noget.
ForumindlægHvordan kan man sige; jeg er ikke bleg for at tage en udfordring op? -
The Diamond Mine
Forumindlæger der nogen der ligger inde med noget fra en tekst der hedder the diamond mine ??? det haster .. lidt :) -
have - has
Forumindlæghedder det : the time have eller the time has -
Perserkrigene
ForumindlægHej skal snart lave en 2.gs opgave om perserkrigene og jeg taenkte paa om nogen har nogen ideer til ting der vil vaere smart at tage med i sin problemformulering.. og by the way, kender i nogen gode boeger eller links? saa er jeg taknemmelig :D -
rettelse af business letter
ForumindlægBusiness letter Pat Collins North West Dairies 34 Hazel Grove ... -
Hej kan i godt hjælpe ? (:
ForumindlægHej kan i godt hjælpe mig med at rette det her lille tekst/spørgsmål jeg har lavet så i søde (: ps er ny her inde (: 1. I think it is physiological, because it keeps you warm. 2. Because it is cheap and because it is good quality (Fordi det er billigt og fordi det er god kvalitet) 3. No I... -
To små oversættelser
Forumindlæghej. håber der var nogen der ville kigge de to oversættelser igennem for fejl :) Forleden aften var der endnu en gang et program i fjernsynet om burhønsenes elendige forhold her i landet. Man kunne tydeligt se, at de har alt for lidt plads. Hvis nogen vover at protestere mod denne form for dyrpl... -
hjælp til teoriafsnit
ForumindlægHej skal skrive rapport, men ved simpelthen ikke hvad jeg skal nævne i teoriafsnittet. Den handler om damptryk og clausius-clapeyron-ligningen, synes ikke jeg kan finde så meget om dette. Er der nogen foreslag til hvad man kan komme ind på? -
Hva' er forskellen?
ForumindlægHvad er forskellen mellem naturalismen og impressionismen? Litterært er de to – ismer jo tæt forbundne. Udgangspunktet for dem begge er stræben efter objektivitet. Har sikkert overset et eller andet, men ved bare ikke hva’ det sku’ være? HEEELP?
