Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 16261 til 16280 af 52987
-
Downloads
ForumindlægHvorfor kan jeg ikke downloade, skal man gøre noget bestemt for det??Jeg havde adobe reader 4, men da den ikke kunne, opdaterede jeg herinde på jeres side...Men det har stadig ikke hjulpet mig...Har I nogen forslag til hva det kan være...Håber I kan hjælpe mig, på forhånd tak... -
iphone
ForumindlægKan man få en go Iphone der tager gode billeder få en 1000 ? For mig er det vigtig at den tager gode billeder! -
Æv-eksamen
ForumindlægÆv, jeg har været oppe i dansk eksamen idag, følte jeg havde styr på det meste- undtagen lige en ting, som jeg selvfølgelig trak, det er bare så surt! Jeg fik 7 i det fag, jeg har fået højest årskarakter i!Æv, havde bare lige lyst til at være irriteret og komme ud med det. Der er selvfølgelig ikk... -
Trekanter
ForumindlægHvordan beregner man opgave b. Jeg fik bestem AB til 26,24236 og vinkel A til 49 -
Samfundsmæssige konsekvenser
ForumindlægHej med jer,Hvilke konsekvenser har det for samfundet at man afhjælper et handikapptets menneskes dagligdag?(Vi har lavet et hjælpemiddel til blinde i teknologi)Man sparer vel nogen penge på hjemmehjælpere, men hvad er der mere?#D@niel -
Engelsk - en sætning..
ForumindlægHey, kan man godt sige den her sætning?"so that's where I've got your mail address.." -
Funktionsforskrift, problemregning
ForumindlægSpørgsmål 1 Mulighed 2: 9.a kan sælge hver kalender for 40 kr. De beholder 20 kr., for hver af de kalender de sælger og skal give 20 kr. til firmaet. 9.a skal også give 20 kr. til firmaet for hver kalender de ikke sælger. Hvor stor er 9.A´s overskud hvis de vælger mulighed 2 og sælger 275 af d... -
Højere gnmsnit?
ForumindlægEfter en overstået HHx eksamen med en del skuffelser, har jeg ikke opnået det ønskede gennemsnit.Hvis jeg gerne vil forhøje gennemsnittet, hvordan ville i råde mig at gøre det?Jeg er ikke helt tabt bag en vogn, men ville gerne høre andres erfaringer og råd?Er der kun et at gøre?På forhånd tak. -
Kanonenfutter
Forumindlæghej.. jeg sidder lige med den meget besværlige tekst fra Kanonenfutter og for at sige min ærlige mening så fatter jeg ganske enkelt ikke en meter af den... Så hvis der er nogen der har læst den, vil i så ikke være så venlige at skrive hvad den handler om? Helst på dansk, for ellers fatter jeg det... -
kvote 2 adgangskrav
ForumindlægHej. Jeg ønsker at søge ind på medievidenskab via kvote 2. Kan se på AU's hjemmeside, at snittet på kvote 2 er på 9,1. Kvote 2 fag er: - Dansk A - Engelsk B - Historie B eller Idehistorie B eller Samtidshistorie B - Yderligere et sprog på A-niveau, dog kun B-niveau, hvis der er tale om e... -
Skal lave danskstil
Forumindlæghej alle sammen...Jeg er lige fået en stil hæft (Skriftlig dansk Mandag den 9.august 1999kl.9.00-14.00 HØJERE FORBEREDELSESEKSAMEN AUGUST 1999) bare så I ved det. Med en masse gode emner. Men desværre så skal hele klassen skrive om det sammen som vores lærer kalder kollektiv straf. Normalt er je... -
uretfærdig engelsk lære. hjælp
Forumindlægkort sagt, så har jeg problemer med min engelsk lære, der gør forskel på dem hun kan lide og omvendt, med mindre man fedter for hende. fik 5 i en engelsk rapport om psykose og neurose, hvor jeg forlangte at få den vuderet af en anden der gav den 10. kan jeg klage eller få hjælp et eller andet ste... -
hjælp til en lille engelsk oversættelse!
ForumindlægGaderne omkring Londons Victoria jerbanestation er blevet omdannet til en kosmopolitisk teltlejr af de hundreder af transatlantiske rejsende, der står i kø for at sikre sig en billig billet til en flyrejse til USA. Omkring 1.500 mennesker, hvoraf nogle har kamperet under åben himmel i fem døgn, h... -
Hurtig hjælp vedrørende pile
ForumindlægHej...Sidder her og har nu brugt ti minutter på jagt efter ligevægtsreaktionspilene og kan bare ikke finde dem. Er der ikke nogen som er søde og hjælpe mig med at finde dem? -
Benzindunk og ild - eksplotionsfaren?
ForumindlægDette er nok et spørgsmål lidt ud over de sædvanlige, men her kommer det.. Her for et par dage siden afholdte vi på min skole et festudvalgs show, hvor kandidater til pladserne i festudvalget på skolen, skulle vise hvilke tricks de kunne.. Der var så et par stykker, der havde fundet på at overhæl... -
potensfunktion
ForumindlægHej, hvis jeg skal finde a i ligningen 27=3^a, så er a=3. Men jeg forstår ikke hvorfor. Håber nogen herinde kan fortælle mig hvorfor. -
være venlig og hjælpe mig med...
Forumindlæghej alle sammen nogen der kan hurtigt hjælpe, ? opgave 2 side 4-5. http://peecee.dk/upload/view/152189 og opgave 4 side 8-9 http://peecee.dk/upload/view/152190 tak på forhånd -
Dansk feature
ForumindlægHej folkens! Jeg skal igang med at lave en feature der altså præsentere min del af teenageverden, men kan altså ikke forstå hvordan man laver en? Og hvad det går ud på? Nogen der kan forklare hvad en feauture og hvordan jeg muligvis kan starte den op? Tak på forhånd !! -
Svingninger
Forumindlægopg 1254 i mat 1på en figur ses et pendul. B er projektionen af C på y-aksen(som her er tegnet vandret). bevægelsen af B kan beskrives ved y = 2sin(1/2t-1) , 0 a) Angiv største- og mindsteværdien for y.b) Bestem svingningstiden og frekvensenn.c) Bestem de tidsrum i [0;2pi], hvor det gælder, at... -
Hjælp til matematik opg.
ForumindlægHej :D Radius'en af en cirkel er 420 cm hvad er radius'en så hvis jeg skal tegne det i forholdet 1:10 000? Mange tak, er nemlig ikke så god til matematik :D
