Søgning på: historie eksamen. Resultater: 16261 til 16280 af 46276
-
Mundtlige engelsk
ForumindlægHej! Er der nogen, der har været op i mundtlig engelsk a STX. Hvis ja, kan I ikke så være sød og fortælle lidt, hvordan det foregår. For jeg er helt blank:( -
Fejlstøvsugeren side 36-37
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for en facit liste til den grønne fejlstøvsugeren side 36-37 -
Hvordan dumper man?
ForumindlægHejsa derude :) Så bliver jeg sgu snart student! Og min afgangseksamen er dansk, hvilket er o.k, dog er jeg i tvivl om noget… Hvad skal der egenligt til for at dumpe? Fx. hvis jeg har lavet en super god analyse og forstået min tekst, men jeg forstår ikke emnet så godt, kan de så dumpe mig? Og omv... -
Hvad er forberedelsesmateriale i mat A stx?
ForumindlægHej, er der nogen der kan give en forklaring på hvad forberedelsesmaterialen i mat A stx går ud på? Jeg ved, at det for i 2024 handler om sandsynlighedsregning. Hvor mange af opgaverne i selve eksamenssættet kommer til at omhandle emner fra forberedelsesmaterialet? -
Kvote 1!?
ForumindlægHej Studieportalen. Hvis man søger en videregående uddannelse gennnem kvote 1, søger man udelukkende med eksamensnit eller spiller årskarakterene også en rolle? Tak på forhånd -
SKAM TV-serie
ForumindlægHej. I forhold til TV-serien “SKAM”, ville jeg høre, hvad I tænker serien ligger ind under af buerne: episodebuen, føljtonbuen, scenebuen eller? Jeg har nemlig aldrig set serien selv, så er meget forvirret hvorvidt, der er en “konflikt” i hvert afsnit eller om det strækker sig over flere episode... -
Hjælp...
ForumindlægSkal oppe matematik b imorgen.. Hvordan laver den her opgave.. .skal jeg finde f´(x)=0 eller bruge toppunktformel. -
Opgavesæt
ForumindlægHej. Har problemet med at besvare disse opgaver. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak Mvh -
Ideer til årets AT emne
ForumindlægHey all! Årets AT emne er jo som sagt frigivet: Katastrofen - årsager og konsekvenser. Jeg er lidt blank på ideer! Jeg har følgende fag som jeg har mulighed for at skrive i: Matematik A - vil gerne skrive i! Engelsk A - vil gerne skrive i, men kan ikke se hvordan det sku hænge sammen... -
mellemkrigstiden?
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for hjælp til min dansk/historie opgave her i 2.g. Jeg har valgt at skrive tværfagligt i mellemkrigstiden. Noter i mellemkrigstiden vi fik udleveret: (økonomisk krise - arbejdsløshed - socialrealisme; politisk radikalisering - retorisk analyse af politisk materiale - fx tal... -
Matematik A STX december 2008
ForumindlægHej... Nogen der har svarene fra Matematik eksamen skriftlig december 2008 ?? -
PC-ordbøger download
ForumindlægEr der nogen, der ved, om der findes et download på nettet, hvor man kan hente en Engelsk-Dansk og en Dansk-Engelsk ordbog? Jeg skal bruge dem til eksamen, så det skal være en udgave, der ikke kræver netadgang (deraf download)! Håber meget, nogen kan hjælpe. Der fulgte nemlig ikke CD-rom med ... -
Hvordan er det gået?
ForumindlægHej alle i skønne 3.g'ere. Nu har størstedelen vist været oppe til AT efterhånden, og jeg er da lidt nygerrig efter hvordan det er gået. Hvad har i fået? Forløb eksamen som forventet? Har i overhovedet fået noget ud af faget AT? Skal personligt først op på i morgen, og er lidt bange. AT er f... -
Matematik A VUC
ForumindlægHej. Jeg har en veninde, som kæmper for at bestå matematik A på VUC. Det er 4 år siden hun har afsluttet matematik B, hvorfor hun har glemt det meste af matematik. Hun synes det utroligt hårdt, og har svært ved at følge med i timen. Derfor vil jeg høre jer, om hvordan eksamen på VUC suppleri... -
Hjælp til Naturvidenskablig disposition?
ForumindlægHej. Jeg skal lave en disposition for min fællesfaglig prøve eksamen i naturvidenskab, men jeg er ærlig talt på bar bundt hvad angår opsættelse. Kunne nogle Anbefale en skabelon jeg kan se på? F.eks en gammel disposition de selv har advendt? Jeg har et emne, men har bare ingen ide hvordan opgave... -
Kronik i dansk???
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i skriftlig dansk imorgen, og regner med at skrive om kronikken da jeg er utrolig dårlig til litterær artikel og essay. Har nogenlunde styr på hvad en kronik er, men ville gerne hører hvad der væsentligt at tage fat i, og hvad der er vigtigt, så som opstilling, hvad er g... -
Klage
ForumindlægHvem klager man til, hvis man er utilfreds med administrationen af materialer og ændringer. Nu er det sket flere gange, at de midt i semesteret laver betydningsfulde ændringer af fx hjælpemidler til eksamen og jeg er træt af det. Er der regler for hvornår det er okay at komme med ændringer i &q... -
Naturfag på AOSU grundforløb 2
ForumindlægHej, Jeg har fået praktikplads, så skal jeg bare klare den famøse Naturfagseksamen, E,F. 'Hvor svær er den eksamen? Er den nemmere end man frygter? Hvor meget er man nødt til at genlæse? Jeg synes, at der er meget at sætte sig ind i - svært at huske hele forløbet. Ikke mit yndlingsfag, men ... -
Analyse af "just like that" af michael richards
ForumindlægHej jeg har lidt svært ved at karaktisere manden og drengen, hvad kan man slå ned på i teksten om dem? og hvad kan jeg evt slå ned på i forhold til hele analysen, altså tænker citater. Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig her i sidste øjeblik da jeg skal til eksamen i morgen :) -
Supplere
ForumindlægHej alle!! sagen er at jeg har fået 7 i skriftlige og 02 i mundtlige kemi i årskarakterne. Desværre fik jeg -3 i eksamen skal jeg så supplere? når jeg selv regner det ud --> 7+2=9-3=6/3=2 --> giver det præcis 2 altså jeg har bestået kemi kan det passe?
