Studievalg og videregående studie

Klage

26. februar 2018 af guzbak
Hvem klager man til, hvis man er utilfreds med administrationen af materialer og ændringer.

Nu er det sket flere gange, at de midt i semesteret laver betydningsfulde ændringer af fx hjælpemidler til eksamen og jeg er træt af det.

Er der regler for hvornår det er okay at komme med ændringer i "sidste øjeblik"? Og hvem kan man klage til?

Brugbart svar (0)

Svar #1
26. februar 2018 af Stats

Ingen.. Måske direktionen (hvis de tager det seriøst)... Universiteterne har haft selvbestemmelse i lang tid, så måske du kan råbe politikerne op... Jeg har forsøgt forgaves, men måske kan du gøre det...

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #2
26. februar 2018 af guzbak

Synes bare at det er for dårligt at man bruger ex en måned på at lære noget ud fra de hjælpemidler vi har, og så ændrer de pludseligt på det, så eksamen nærmest er en helt ny form for eksamen fordi ens hjælpemiddel nu er blevet ubrugeligt. Og det er ikke første gang!
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Brugbart svar (0)

Svar #3
26. februar 2018 af Stats

#2

Yep... Kender det....

Dem fra DIKU (datalogerne) har haft et fag hvor der over 5 år i træk har været en dumpeprocent på over 70%... De skulle tilsyneladende kunne programmere noget som de ikke er blevet undervist i... Skønt at KU har den opfattelse af hvordan man underviser... ;)

Jeg kæmper stadig bravt for at Merete Risager kommer ind i kampen ang. universiteterne.

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #4
01. marts 2018 af guzbak

Vi er i hvert fald en flok studerende på SUND, der nok gerbe vil hjælpe til :)
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Klage

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.