Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 16261 til 16280 af 187712
-
Infinitivmarkør
ForumindlægHejsa :-) Hvad vil infinitivmarkør sige? Jo lettere og mere enkelt det bliver forklare, jo bedre :-) På forhånd, tak :-) -
Engelsk A ekstemporaltekster
ForumindlægEftersom vores lærer ikke har givet os nogle eksempler på hvordan en ekstemporaltekst kunne se ud, aner jeg det ikke. Hvsi der er nogle der ligger inde med nogle vil jeg meget gerne se dem, så jeg kan øve mig!På forhånd tak -
HOVSA !
ForumindlægHvordan siger man..Jeg synes det er dårligt, især fordi vi normalt ikke oplever den slags. -
Optagelsesprøve!!!!!!!!!!
ForumindlægHej Er der nogen der har været til optagelsesprøve på katedral gymnasium. Gymnasium og HF Kursus Odense Katedralskole Jernbanegade 34 5100 Odense C Var det svært? Hvordan foregår det til prøven? Kan man forberede sig til prøven? Tak på forhånd!!!! -
Michael Strunge
ForumindlægHeyEr igang med at skrive en kommentaropgave til Michael Strunges digt: "Helligt, helligt."Nogen der vil rette den? Jeg vil være evig taknemmelig :)PÅ forhånd tak... -
SSO - Fibonaccital
ForumindlægJeg sidder og skriver SSO om Fibonaccital, men er kommet i tvivl om, hvorvidt der er nogle regler for, om man skal skrive henholdsvis "f_n" eller "F_n". Er det ligegyldigt om det er med stort eller lille f? -
Martins Luthers betydning
ForumindlægHej Jeg sidder og laver SSO om reformationen i Tyskland. Det sidste spørgsmål i min problemformulering lyder. Vurder Martin Luthers betydning dels kirkeligt, dels socialt og dels politisk. Jeg synes, at jeg har meget godt styr på hans betydning socialt og kirkeligt. Men jeg har meget svært ved... -
Hjælp til en sætning?
ForumindlægJeg har en tekst jeg skal oversætte.. "Und dann ist die eine, die schlimme, die verbotene, die unheilvolle, VON DER Schlossvater und -mutter ihrem Kind sagen, aber gell, die machst du nie auf. Jeg har prøvet at oversætte den, men synes det lyder Helt forkert!!!^(Det er fra de to ord med bl... -
den første koncentrationeslejr
ForumindlægBlev den første koncentrationslejr ikke oprettet oprettes nær München i det sydlige Tyskland Dachau d. 3. marts 1933? -
AT metoder - HJÆLP TAK!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT 6, "Grænser", og havde i tankerne at skrive om grænsen mellem hvad der er virkeligt og hvad der er falsk, sådan set som Viatual reality og Reality Shows. Jeg ville skrive danks-engelsk og vil gerne have hjælp til hvilke metoder jeg kan bruge og hvordan jeg kan g... -
Tag et fag ved siden af gymnasiet?
ForumindlægHej alle Har lige et par spørgsmål angående nogle fag. Jeg går lignu på htx i 3.g og har eng på A-niveau. Problemet er at jeg ikke bryder mig om undervisningen på skolen. Er der en måde hvorpå man kan tage faget et andet sted ved siden af gymnasiet? Altså så jeg slipper for have engelsk på skole... -
Komme på særlige vilkår
ForumindlægJeg har fundet ud af, at jeg skal op i alle de tre fag, jeg afslutter i år. Jeg går i 2g. Hvis jeg nu havde for meget fravær og var kommet på særlige vilkår, ville det så have gjort nogen forskel? Skulle jeg så ikke også op i alle tre fag, med det helt samme pensum? -
Skriftlig eksamen - emner??
ForumindlægJa, som alle andre 3.g'ere med samfundsfag på højniveau, skal jeg op i skriftlig på torsdag i næste uge. Før vi fik læseferie, talte vi med min lærer om hvilke emner opgavesættet kan komme til at omhandle, og han mente at emnerne ville kredse omkring den aktuelle politik da sættet blev skreve... -
Problem med lille sætning
ForumindlægHej jeg er i tvivl om, hvordan man oversætter denne sætning til mundret dansk? Als Leiterin unserer Gruppe haben wir Fräulein Anna bekommen? Tusinde tak for hjælpen! -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notater man har lavet hjemmefra til selve eksaminationen i matematik 3-årige niveau. Håber på respons. På forhånd tak! -
Hvad bruges oxidationstal til?
ForumindlægHvad bruges oxidationstal til? og hvad er Mohr titrering? -
Lyder det korrekt?
Forumindlægkan man godt sige "Sie will damit ihr Eltern zeigt das sie nicht alles mehr gafallen lässt"? -
Være sikker på
ForumindlægHej Hvordan siger man: "Jeg er sikker på, at..." Jeg slår det på i ordsbogen, men så kan jeg ikke få det der "at" med. -
Engelsk aflevering - nogen der vil kigge den igennem?
ForumindlægRepublic of Ireland vs the United Kingdom ”Essay” There are troubles between different countries all over the world – there has always been, and there will always be. Imerialism is a good example to show how some countries are being subjects by other countries. Some countries have a bad un... -
Sproglig linie?
ForumindlægHej Studi! Jeg har tænkt over at skifte til sproglíg linie pga. mat C. Jeg har brug for nogen der kunne hjælpe mig, med at finde uddannelser med de fag, som sprolig linie har! Det ville være kanon dejlig, hvis I ville hjælpe ;D På forhånd tak!
