Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 16301 til 16320 af 52678
-
Nogle ideer? LUKSUS
ForumindlægJeg har brug for inspiration til et teknologiprojekt. Opgaven lyder på at lave et nyt produkt med "luksus" som overemne. Hvis der er nogle, der har en ide til hvad man kan lave, så skal man endelig ikke holde sig tilbage. Alle ideer kan bruges. - Tak -
1-06: Lyrik og video (Mundtlig)
ForumindlægHvem har lavet opgaven hvor man skal læse disse to: Kirsten Hamman: Jeg civiliserer mig om morgenen Knud Sørenses "mellem tænderne" og bondeslutspil?... og de opgaver der skal besvares dertil? -
Sidehoved og sidefod
ForumindlægHej Jeg er helt ny i Latex, men har alligevel valgt at skrive mit mini-studieretningsprojekt i Latex, da jeg synes det giver mulighed for et meget professionelt layout. Dog har jeg brug for at vide, hvordan jeg laver sidehoved og sidefod således, at de er opbygget som følgende: Mit navn ... -
At henvise til det mundtlige oplæg i synopsen
ForumindlægJeg sidder som mange andre og er ved at rette min synopsis. Jeg er blevet i tvivl om, om det er ok at henvise til sit mundtlige oplæg i synopsen. Altså er det ok at skrive: "bla. bla. bla et eller andet.... dette vil blive uddybet i det mundtlige oplæg." Eller skal man for så vidt m... -
Haster!!! Blodtyper...
ForumindlægHej.. Jeg sidder med en biologi rapport om blodtyper og skal svare på hvilken/hvilke blodtype(r) børn kan have hvis forældrene har blodtype AB og 0.. Altså spørgsmålet lyder helt præcist sådan: Hvis et forældrepar har blodtyperne 0 og AB, hvilke blodtyper kan deres børn så have? Nogen derkan hj... -
Udregning
Forumindlægder starter 300 elever på skolen, det er 50% flere end sidste år, hvor mange elever startede sidste år umiddelbart vil jeg sige 150, men svaret er 200. hvad er formlen for den her udregning? -
hjælp (prob....) - har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej allesammen Nu har jeg fået 1 ekstra dag af min lære til at aflevere min problemformulering. Jeg har virkelig brug for hjælp det er ikke lige min stærke side :( De overordnede emner er: - Afslutning af 1. Verdenskrig - Fredsaftalen - Versailtraktaten indflydelse på 2. Verdenskrig hvordan k... -
produkt til problemformulering
ForumindlægHej, vi er 2 drenge fra 8. klassse, der skal lave et godt produkt til projektugen, og vi er løbet tør for idéer. Vi har allerede prøvet at lave en hjemmeside, men det virkede ikke. (vi har om klima/klimapolitik) nogen idéer? -
Dansk tekster :O)
ForumindlægHejsa :O) Jeg står og mangler en pæn stak dansk tekster. Kan man finde det herinde eller er det kun opgaver der er herinde? synes ikke lige jeg kan finde helt rundt i det -
Logaritmer
ForumindlægGør rede for logaritmefunktioner og bevis regnereglerne for logaritmer? Hvad er logaritmer=? -
Magnetisme
ForumindlægHej jeg har en fysikopgave og en af spørgsmålene er hvem opdagede magnetismen? Nogen der kan hjælpe? -
gange med brøk
ForumindlægEt tal ganget med 1/2 giver 10 hvad kan det tal være? Jeg er helt lost? Burde det ikke blive 10/2 som en brøk istedet for bare 10? -
MUNDTLIG ÅRSPRØVE!
Forumindlæghej alle kloge mennesker!;) Er der nogen der kan give mig et råd om hvordan man skal snakke om en kendt tekst, altså hvad skal man komme ind på? ikke kun resume vel ? jeg er lidt så blank! -
Dansk Demokrati og national identitet?
ForumindlægHvis nogen har noget til dette, må de meget gerne sende det til mig.. dette er mine temaer og har fået en del artikler udleveret.. skal op imorgen kl 08 sidste eksamen, har brug for hjælP? Hjælp mig [email protected] -
Problemformulering til Dansk-historie opgave
ForumindlægHej :) jeg skal nu igang med at skrive en stor opgave om oplysningstiden og holdberg. Jeg har læst hans værk "Erasmus Montanus" som jeg skal inddrage, men jeg kan ikke finde på en problemformulering. Nogen som har nogle forslag evt 9;? :) -
Idealisme og materialisme
ForumindlægHvornår er et historiesyn i en tekst idealistisk og materealistisk. Hvad er er forskellen? -
Opstilling af differentialligning
ForumindlægHej, jeg sidder og bakser med en differentialligning. Er der en der kan hjælpe mig med? Opgave: I en model er antallet P af indivder i en bestemt population en funktion af tiden t (målt i døgn). Den hastighed, hvormed P vokser til tidspunktet t, er proportional med produktet af antallet af indivi... -
Dansk eksamen-talladt at have computer med til forberedelsen?
ForumindlægHej. Er der nogen der ved om man må have sin computer med til dansk mundtlig eksamens forberedelse?? Har nemlig en masse noter der og der er virkelig mange sider, så gider ikke printe dem alle sammen ud.. -
Observationer/obervationsintervaller ? HJÆLP!!
ForumindlægHej Derude :) Jeg har en klar viden om, hvad observationer og observationsintervaller er mht. statestikker... DOG! Har jeg problemer med at sætte ord på... Nogen, der kan hjælpe? -
Fast vending på engelsk
ForumindlægHej, Hvad betyder "the bearers of the canon, were the ones celebrated by the young"?
