Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 16341 til 16360 af 39512
-
werden/bleiben
ForumindlægEr der nogle der ku tænke sig at rette mine små sætninger? Min aflevering skal afleveres i morgen... Vil helst sende den privat -
løsningsmængde
Forumindlægbestem løsningsmængden for uligheden :f(x) fuskede lidt og fik det til -1 men ka ikk huske hvordan jeg regnede det ud... og det skal jo med i afleveringen.. help? ;) -
Geografi/tanzania
ForumindlægEr der ikke nogen som har lavet en aflevering med Tanzanias klima, plantebælte osv.Jeg håber at nogen svarer tilbage. -
Hjælp! :)
ForumindlægJeg er gået lidt i stå i en aflevering, og vil høre om der er nogen der kan forklare den for mig? Løs ligningen 23x-1=4x+8 -
VØ A eksamen 15. august 2014
ForumindlægHej! Jeg leder efter eksamensopgaven i VØ fra august 2015, da jeg er lidt stuck med en aflevering. Nogle der kan hjælpe? På forånd tak! -
Studenter eksamen 2005 Mat A
ForumindlægEr der nogle der har facit til opgavesættet? :-) Døjer med opgaven som er vedhæftet :-) Opgave 1 fra eksamenssættet. Kunne rigtig godt bruge lidt hjælp, da jeg sidder med en aflevering her i sidste øjeblik. -
RET 200 ORD! :'(
ForumindlægHej! er der ikke en venlig sjæl som vil bruge 10 min påå at rette en del af min engelsk aflevering på 200 ord kun!!! please -
Kildehenvisninger
ForumindlægSkal der kildehenvisninger i en konklusion i en NG aflevering? Har fået at vide at der skal i redegørelse, analyse, indledning og resume, men kan ikke huske med konklusionen. -
Adverbiumer
ForumindlægHej Jeg sidder med et lille spørgsmål til min spansk aflevering... Hvad er reglerne/reglen for placering af adverbiumer? -
Hvilket bølgelængdeinterval kan det menneskelige øje registrere
ForumindlægHvilket bølgelængdeinterval kan det menneskelige øje registrere ? og hvorfor? Håber på et meget hurtigt svar, da afleveringen skal afleveres i aften! -
Analyse af reklamefilm
ForumindlægHej! Jeg er igang med en dansk aflevering, hvor jeg skal analysere en reklamefilm. Er der nogen der ligger inde med nogle gode fif? (: Hilsen Anne -
dansk stil
ForumindlægHej, jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil læse og rette min aflevering jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil give mig respons. -
Rette opgave?
ForumindlægHej derude. Jeg afslutte fysik iår, og håbede der var en venlig sjæl derude der måske ville tage et kig på mine afleveringer inden de afleveres? :-) -
Toppunktsformel opgave. Opg 3.
ForumindlægJeg har rimelig svært ved opgave 3. Kan slet ikke finde ud af den. Har vedhæftet min aflevering. Håber der er nogen der kan hjælpe mig ;) -
Samfundsfag
ForumindlægHey, har virkelig brug for hjælp. Kan nogen af jer forklare om hvad det pårørendepligt er inde for velfærdsstaten. Har en aflevering for til imorgen, og skal kunne redegøre ud for det emne. -
Hjælp ang. digt
ForumindlægHej.. jeg har en aflevering for omkring digte..opgaven består af at fortolke et digt, men hvordan f..... gør man det??? Har virkelig ingen ide om hvordan man gør det..På for hånd tak.. -
hjælp mig. pleace
ForumindlægJeg mangler virkelig hjælp til min kemi aflevering om indigosyntese og kypefarvning så pleace skrive hvis der er nogle der vil hjælpe mig -
Eksameopgaver
ForumindlægJeg har en aflevering til idag og har virklig brug for hjælp. Jeg ved ikke hvordan man indsætter et billede, så jeg har vedhæftet en fil. Tak på forhånd!!! -
parlamentarisme
ForumindlægHej, er igang med en aflevering. Er lidt i tvivl om, hvilken betydning positiv parlamentarisme og negativ parlamentarisme har for udviklingen af et politisk system? Altså hvordan har det indflydelse på regeringen og folketinget. -
Løvfald
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er i gang med en biologi aflevering og kan ikke rigtig finde ud af, hvilken betydning løvfaldet har for et økosystem? Er der nogen der kan hjælpe mig?
