Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 16361 til 16380 af 52987
-
rettelse af tysle sæætninegr5...hadster
ForumindlægIndsæt det passen tidsudtryk i sætningerne neden under: a) vor fünf Jahren. b) am 24 Dezember. c) In fünf Monaten. d) Schon fünf Jahre. e) Seit dem 3. Oktober 1990. f) Im jahre 1871. g) Den ganzen Abend. h) Jeden Abend. 1.In Deutschland feiert man am 24 Dezember Weihnachten. 2.Wir sehen uns hoffe... -
Reducering
ForumindlægHar jeg reduceret rigtigt?(3ab+b)(3a-b)-(3a+b^2)+6ab =9a^2-3ab+3ab-b^2-9a^2+b^2+2*3ab+6ab =12abPå forhånd tak... -
historie -
ForumindlægLæser en tekst af nogle muslimere.. Den er skrevet i 1998.. Der nævnes at USA i SYV ÅR har besat islams lande på dens helligste steder: De arabiske halvø.. Hvor menes der? Går ud fra at det har noget med golfen at gøre. Også står der, at USA anvender halvøen som mellemstation? Forstår det ikke helt. -
TI-nspire og sinuskurver
ForumindlægNu har jeg to gange forsøgt at lave en graf, som er en sinuskurve i nspire på pc. Men der sker bare intet. Grafen er inden steder at se, selvom jeg ved den burde være ved de værdier. Er der nogen som har en vejledning til at indtegne en funktion som fx f(x)=67.5*sin(0.209t-1.57)+70 Har goog... -
Plastikkirurgi for eller imod??
ForumindlægVi er to piger på henholdsvis 15 og 16 år, og vi går i niende klasse på en skole i østervrå. Vi vil gerne have nogen konkrete holdninger til plastikkirurgi: -Er det okay at blive opereret for at blive kønnere og få udglattet rynker? -Hvad ville du synes om at din partner havde fået fortaget kosme... -
Dance of the Planets...
ForumindlægHej....Vi har i min klasse valgt at opgive et emne ved navn Dance of the Planets det er nu et program hvor man kan simulerer forskellige ting...Problemet er at jeg ikke er så fortrolig med det program er der nogle der kan fortælle mig hvor jeg kan hente det program?Er der evt. nogle der vil hjælp... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægVil bare lige høre om der er nogen er jer der skrev opgave 5, analyse og fortolkning af Solvej Balles tekst IV??Kender ingen der skrev den, og kunne godt tænke mig at høre hvad andre fik ud af den? -
Skr.mat eksamen for sproglige!
ForumindlægHej!Er der nogen der har været oppe i mat(B) i dag? (overbygning til naturfag)Ville bare høre hvad folk synes om opgaverne og sværhedsgraden? -
Det nationalsocialistiske arbejderpartis program...?
Forumindlæghvad går Det nationalsocialistiske arbejderpartis program ud på..? hvad er det egentlig for noget og hvad blev den brugt til...? osv... fatter ikke en meter, der er en række punkter og intet andet.!!!!Håber at der er nogle kvikke hoveder der kan hjælpe den mindre kvikke....!!!!PÅ forhånd takGorilla -
PH og stofmængdekoncentration
ForumindlægHej SP Er der en der vil hjælpe mig med denne opgave? :) Det haster lidt!!! -
jobansøgning...?
Forumindlæghej... sidder og tænker på at skrive en jobansøgning, da det jo snart er sommerferie og dermed muligheden den perfekte mulighed til at arbejde, men problemet er at jeg ikke er en haj til at skrive ansøgninger, derfor tænkte jeg på om der var nogen af jer derude der lige kunne remse de vigtigste t... -
mundlig spansk oplæg
ForumindlægJeg skal til eksamen i mundlig spansk på tirsdag. En del af eksamenen består i at holde et mundligt oplæg om Madrid. Jeg har lavet oplæget, men vil meget gerne have nogen til at læse det igennem og tjekke det for eventuelle fejl.Mvh. Louiseline -
Analyse
ForumindlægKender i Smirnoff reklamerne? Hvor de har puttet et glas foran en person, og man så ser dem som noget andet, som de måske skjuler..? fx denne reklame http://www.youtube.com/watch?v=cbfDGMfXimA de har lavet rigtig mange der ligner, men hvad er den dybe betydning bag? -
Varme energi
ForumindlægJeg har denne ligning, deltaE = c * m * deltaT Opgaven lyder: En el-kedel har effekten 2200W. Hvis der er vand i kedlen og hvis vandet opvarmes 60 grader på 12 minutter, hvor meget vand er der så i kedlen? Det vil sige, jeg manger m i min ligning, er der nogen som ved hvordan jeg kan gøre, så jeg... -
Terminsprøve - diffligninger
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal snart op til en terminsprøve i matematik.. Og nu hvor AT samt SRP er helt ude af min verden, vil jeg bruge noget tid på at øve mig til matematikken.. Jeg har meget svært med differentialligninger, da jeg har let ved at se tingene for mig når der begynder at komme al for ... -
spiseforstyrelser ..
Forumindlæghvordan kan jeg stille et spørgsmål til dette problem med de naturvidenskabelige briller på? :-) -
Fortuna
ForumindlægHej, er der nogen af jer der kender en side hvor man kan læse noget om guden Fortuna. Eller ved i selv noget interessant om "Hende"?Det er ikke skolerelateret, så jeg har ingen bøger at slå op i.. -
Køb af vare til virksomhed?
ForumindlægJeg er igang med et projekt. Noget lidt innovativt ihvertfald er jeg igang med prøve starte en virksomhed. Har ret godt styr på det hele, udover hvor man kan købe sine varer henne? F.eks, de forhandlere osv. hvor køber de deres varer fra? hvis jeg nu skal bruge en masse pynt (til en fest) h... -
Substitutionsintegration i teori og praksis
ForumindlægI beviset for integration ved substitution har man, at int(f(g(x))g'(x)dx) = int(f(t)dt), hvor t=g(x). t=g(x) => dt/dx=g'(x) (da dette blot er to skrivemåder for det samme). Af sætningen ser man desuden, at g'(x)dx = dt; det tillader man sig i hvert fald. Herudfra laver man så den ... -
privat lektiehjælp/undervisning
Forumindlæghej alle! jeg er på nuværende tidspunkt igang med at supplere min eksamen med matematik A. Da det er et halvårs hold, går det super stærkt og jeg er desværre meget bagud. Jeg bestræber mig på at blive færdig til sommer og har desperat brug for hjælp! jeg bor i København og søger en der kan underv...
