Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 16421 til 16440 af 24857
-
SKAL TIL OPTAGELSES PRØVE OM 2DAGE!!!
ForumindlægJeg skal til optagelses prøve til frederiksberg gymnasium om 2dage og et af de fag jeg skal op i er matematik, det er skriftligt. jeg ville spørge om nogle af jer har nogle regnemetoder i kunne fortælle mig om (det kan være hvad som helst). eller noge opgaver hvor jeg kan ove mig på så må i meget... -
AT-EMNER! HASTER
ForumindlægHej, Årets emne: At være på problemer og muligheder. Jeg har valgt fagene: Dansk og samfundsffag. Jeg har siddet og arbejdet med 3 emner, men har fundet ud af at jeg ikke kan komme videre og bliver nød til at skrifte. Derfor, vil jeg spørge, om nogle af jer har tid til at swkrive eksempler på emn... -
Mathcad noter
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til skriftlig matematik eksamen om 2 måneder. Jeg vil gerne blive gode venner med mathcad, da det gør det noget nemmere, at få en god karakter. Nogen, som ligger inde med nogle gode guides eller gode noter, som de deler? På forhånd tak. - Morten. -
Vis at ... er løsning til ...
ForumindlægHej. Jeg skal op til skriftlig Matematik Uden hjælpemidler i næste uge. hvad skal man gøre i opgaver hvor man bliver bedt om at vise at en funktion er løsning til noget? Et eksempel... Vis at f(x)= x^3+ 2e^x er en løsning til dy/dt=y-x^2(x-3) Hvordan viser man dette? Det har jeg aldrig kunne find... -
antal ord dansk HF eksamen?
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange ord/anslag en dansk skriftlig eksamensaflevering skal rumme anno 2011? Det står så vidt jeg har erfaret ikke oplyst noget sted, og min lærer har heller ikke kunne give mig et kvalificeret svar andet end, ikke for kort, ikke for langt. Hilfe bitte! -
Hjælp - Tusind tak
ForumindlægHej allesammen Imorgen skal jeg op i den skriftlige matematik prøve. Jeg har længe haft svært ved matematik, derfor betyder det meget for mig at bestå. Jeg søger derfor nogle gode tricks til denne årsprøve, kender i evt. en hjemmeside med gamle årsprøver? eller en hjemmeside hvori man kan øve ... -
2G årsprøve i kemi
Forumindlæghej jeg er en 2.g elev som har brug for lidt hjælp!! jeg skal snart op til årsprøve i kemi skriftligt... jeg brugerer marvinsketch til kemi og jeg søger normalt på nettet hvad de kemiske stoffer hedder på engelsk da marvinsketch ikke virker når man skriver det på dansk. Så mit spørgsmål er hvorda... -
FSA matematik forberedelse
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i skriftlig FSA matematik på onsdag, og er lidt nervøs for prøven. Jeg vil gerne forberede mig så meget så muligt, men er i tvivl om hvordan jeg skal gøre det. Udover det må vi også have alle hjælpemidler, så er der nogen, der har et godt råd om vigtige ting at have med til... -
Terminsprøve...
ForumindlægHey everbody:) Jeg vil godt spørger jer et spørgsmål, som jeg godt vil have svar på. Her kommer den: Jeg skal imorgen op i engelsk skriftlige fremstilling dvs. at det først er lytteprøve, efter det læse prøve med free writing. Jeg vil godt spørger jer om hvilke nogle free writing opgaver man ... -
Fravær på EUX
ForumindlægJeg går på EUX, EUC Nord og vil høre, om der er nogen, der ved hvor meget fravær, man må have både skriftligt og timer. Har spurgt lærene men får aldrig et ordenligt svar. Hvornår får man advarsel, hvornår smider de en ud og hvornår kan man ikke bestå? Vil også gerne høre hvad andere skoler gør,... -
Matematik på erhvervsøkonomiske uddannelser?
ForumindlægHej, Jeg synes både erhvervsøkonomi med erhvervsjura og erhvervsøkonomi med entreprenørskab og innovation lyder spændende. Jeg går på HHX med innovationslinje. Jeg er bekymret for, hvor svært matematikken er. På B-niveau får jeg normalt 7 i karakter både i skriftlig og mundtlig. Er det nok til... -
Skriftilig dansk stx
ForumindlægHej Jeg skal som mange andre op i skriftlig dansk i den kommende tid, men jeg er i tvivl om, det er tilladt at tage studienets vejledninger til at skrive de forskellige opgavetyper. Konkret står der jo ikke noget, som er snyd, da det er en vejledning, dog står der studienet oppe i hjørnet? Nogen ... -
brug for lille hånd
ForumindlægSkal lave en skriftlig opgave hvori jeg skal redegøre for hvilke typer oplysninger og udsagn de tre fakulteter (humanistiske, naturvidenskabelige, samfundsvidenskabelige) går ud fra9 Er der en der lige kan give mig lidt ledetråde, er lidt i tvivl om hvad det er der ligger i spørgsmålet ( går i 1... -
er der en der kan sætte mig i gang??
Forumindlæghej derinde Skal lave en skriftlig opgave hvori jeg skal redegøre for hvilke typer oplysninger og udsagn de tre fakulteter (humanistiske, naturvidenskabelige, samfundsvidenskabelige) går ud fra.... Er der en der lige kan give mig lidt ledetråde- et startskud til at komme i gang..., er lidt i ... -
Tysk eksamen ):
ForumindlægHej, Jeg skal op til tysk eksamen d.9/6. Er der nogen der har nogle ideer/metoder til hvordan jeg kan øve sig, forbedre mit tysk ordforråd på mindre end en måned? (Jeg er super god til det skriftlige. Det er mere det mundelig, jeg ikke er så skarp til). Det vil være super dejligt, hvis der er no... -
Vurdering - kronik (Generation Y)
ForumindlægJeg har, som mange andre, netop været til skriftlig dansk, hvor jeg har skrevet 4'eren; nemlig en kronik om generation y. Ville høre om nogle havde lyst til at læse den igennem, og evt. komme med kommentarer? Synes at dele af den blev lidt tynd, så det ville være rart at få lidt respons :-) P... -
Økonomi Teorier
ForumindlægHejsa! Jeg skal om ikke så lang tid op i skriftlig samfundsfag A. Jeg mener selv, at jeg har nok teorier, hvad angår sociologi og international politik (kunne godt bruge lidt flere i IP) Men mest af alt, så mangler jeg teorier i økonomi. Er der nogle der har nogle ideer til nogle teorier/øko... -
f'(x) og udvikling af graf.
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder her hjemme og er syg, og misser derfor mine sidste matematik moduler inden skriftlig eksamen... Mens jeg sad og kikkede evt. opgave sæt igennem faldt jeg over følgende opgave: b) Benyt f´(x) til at argumentere for grafens forløb. Hvordan gør jeg det? -
Forklaring af uden hjælpemidler
ForumindlægHej derude, jeg skal op i matematik skriftlig eksamen her på tirsdag og er i fuld gang med at teste mig selv i opgaver uden hjælpemidler med uvm's liste af kernestof, og ønsker et eksempel på følgende: - opstille enkle formler ud fra en sproglig beskrivelse Er der nogen, der kan komme på et e... -
HCA. Den lille Havfrue, periode?
ForumindlægHvilken skriftlig, dansk periode ligger H. C. Andersens eventyr "Den lille Havfrue" i? Jeg ved på forhånd at den er skrevet i 1837, altså er den en del af romantikken.. men romantikken har jo forgrenet sig gevaldigt.. så hvor henne i romantikken ligger historien så? På forhånd tak....
