Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 16441 til 16460 af 44012
-
Integralregning og sammenhængen med differentialligninger
ForumindlægJeg sidder og forbereder til mundtlig eksamen, men er i tvivl om hvordan jeg skal redegøre for sammenhængen mellem integralregning og differentialligninger. Vil det være hensigtsmæssigt at vise seperation af de variable, eller er det noget helt andet som jeg har overset? EDIT: Det er matematik A. -
vind aktualitet
ForumindlægHey guys! Jeg skal lige høre jer, om i kan svare mig på vinds aktualitet og relevans. Jeg skal på til en mundtlig eksamen i det, og jeg er i fuld sving med dispositionerne. Men lige vinds aktualitet og relevans kan jeg ikke helt svare på, håbe i kan hjælpe mig. Knus -
Teknisk Termodynamik spørgsmål.
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe med følgende: Vi skal til en mundtlig eksamen i Teknisk Termodynamik, hvor vi skal forklare hvad der forståes ved integrale volumener, overskudsvolumener (excess), og partielle volumener - alle for binære blandinger. Kan nogen hjælpe med det? På forhånd tak. -
Hypotetisk deduktiv metode
ForumindlægHej er der nogen som ved hvordan man kan koble den hypotetisk deduktive metode på sætningen p=m*v, har om rumkapløbet (historie - Fysik) eller evt. nogle andre metoder som jeg kan bruge når jeg skal fremlægge til den mundtlige eksamen? -
hjælp
Forumindlægdette spørgsmål er et mundtlig eksamens spørgsmål. (Du skal fremlægge beskrivelser af linjer og planer i rummet.) mener de at man skal komme ind på parameterfremstilling for en linje i rummet??, og planen i rummet at man skal komme ind på planens ligning i rummet? -
SYGEeksamen!!!
ForumindlægHej alle Tænkte på.. Hvis jeg nu bliver syg til en af mine mundtlige eksamener og får en lægeerklæring på det. Er det så sådan at jeg ikke bliver student i år ? Hvornår kommer jeg så op til den eksamen jeg har meldt mig syg til ? bliver det i år eller først næste år ? -
HJÆLP MIG !!!!
ForumindlægHej. Jeg skal til dansk mundtlig B-prøve eksame her på tordag. Jeg skal lave en synopse, har lavet alt undtagen Præsentation af perspektiveringsområder og Angivelse af oplæsningsstykke. Jeg har om enmet Hans og Grete plzzz hjælp mig!! Tak på forhånd. :) -
Naturfagpakken.
ForumindlægHej folkens derude :) Jeg skal snart op til mundtlig eksamen i naturfag, hvor jeg selv skal vælge et emne som kombinerer kemi, biologi og geografi. Kan I give forslag til hvilke emner jeg kan komme ind på? Mange tak på forhånd. -
gælder cosinusrelationer også for retvinkelt trekanter?
Forumindlæghej , jeg skal op i mundlige mat. eksame-- skulle lige spørge om hvordan kan man vise at cosinusrelationer gælder for retvinkelt trekanter? jeg ved godt at cosinusrelationer gælder også for retvinkelt trekant, men hvordan, det ved jeg ikke! :( tak på forhånd:D -
trigonometri
Forumindlægskal op til mundtlig eksamen på hhx i matematik. og her er et af de spørgsmål, som jeg gerne vil have hjælp til. det lyder sådan her: Fortæl om betingelserne for, at man kan beregne en trekant, og i hvilke trekant-typer, man anvender henholdsvis sinus- og cosinus-relationerne. -
Differentialregning
ForumindlægHej ppl. Jeg skal til matematik B-niveau mundtlig eksamen på mandag og kan risikere at komme op i dette spørgsmål, som jeg ikke aner en dyt om: Bevis differentialkvotienten for x3 er 3x2 På forhånd mange tak. :) -
Lineær vækst
ForumindlægHey skal op til mat c mundtlig eksamen og kan ikke finde svaret til denne opgave... "Tag udgangspunkt i begrebet "lineær vækst" og forklar hvordan man afgør om en sammenhæng er lineær. Inddrag herunder begrebet ligefrem proportionalitet" -
Monotoniforhold
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik (B-niveau) eksamen og er gået i stå ved dette spørgsmål: "Forklar hvordan man kan bestemme monotoniforhold for et tredjegradspolynomium ved hjælp af den afledede funktion. " Hvad menes der her? Ved slet ikke hvad jeg skal stille ... -
Artikel
ForumindlægJeg sidder og skal lave en projekt opgave til min mundlig eksammen og den skal skrives som en artikel er der nogen der ved hvordan man skriver den bedst eller har nogen gode råd???Alt hjælps kan bruges.... -
Hvad er grundmængde?
ForumindlægHej (: Jeg er i gang med at læse op til mundtlig matematik eksamen, og så står der i mit pensum "gøre rede for begrebet grundmængde", og jeg aner simpelthen ikke, hvad det er.. Så tænkte om der var nogen som kunne komme med et godt svar på det? (: Tak.. -
Lady sings the Blues
ForumindlægHej medstuderendeNogen der har skrevet notater til Lady Sings the Blues?Jeg står overfor en mundtlig engelsk eksamen og kan se at jeg mangler til denne opgivelse. :>På forhånd takJacob -
Organismernes samspil
ForumindlægHej.Jeg har mundtlig eksamen og har derfor 24 timer til at lave en rigtig god fremlæggelse på 20 min. Jeg har svært ved at finde på småemner til hovedemnet. Hvad kan man finde på at lave? har i nogle ideer så hjælp mig gerne. -
Studievejleder bedes svar! - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
International Økonomi noter
ForumindlægStår og skal til mundtlig eksamen i International Økonomi, og mangler nogle gode notater. Har prøvet at søge på siden, har da også fundet lidt af hvert - men ikke det helt rigtige. Noterne skal indeholde begreberne finanspolitik, pengepolitik, betalingsbalance osv. I den dur :)På forhånd tak -
Studievejleder bedes svar - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren?
