Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 16481 til 16500 af 39512
-
Problemstilling
ForumindlægHej kan man godt Analyser EU's forskellige integrationsteorier. Kan man godt bruge den som en problemstlling i min samfundsfag aflevering? -
Tysk opgave læse igennem
ForumindlægSøger en der vil lsæe min tysk aflevering igennem, måske rette åbenlyse fejl og give mig en kommentar på indholdet og eventuelle fejl og mangler :) -
Hjælp til lidt rettelse - meget kort
ForumindlægHej! Er der nogen der er friske på lige at kigge min aflevering igennem og hjælpe mig? Den er meget kort. (300-400 ord.) Mvh. Simone -
Cirklens koordinater og ligning
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder med en aflevering og kunne godt bruge lidt hjælp til opgave B og C, da jeg ikke helt kan gennemskue dem. Jeg har vedhæftet opgaven :) -
Hjælp!!
ForumindlægEr der ikke nogen der vil se på denne opg, kan den virkelig ikke, og det er en aflevering.! https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=403654 -
Beregning af allelfrekvensen f hos undersøgte lus
ForumindlægHej Jeg har et problem med et spørgsmål i min biologi aflevering: Jeg skal beregne allelfrekvensen af genotyperne i det vedhæftede bilag, men jeg kan ikke finde ud af det.... -
hjælp til opg 3a
Forumindlæghej er der nogen der vil kigge på opgave 3a og fortælle mig hvordan jeg kommer videre, og bliver færdig med denne møg aflevering http://peecee.dk/?id=72319 -
Hjælp til rettelse af spanskaflevering
ForumindlægHej håber der en der vil hjælpe mig med min spansk aflevering, den er på små 160 ord kun. Den skal bare læses igennem - skriv til mig hvis i vil kigge på den! Forhåbningsfulde hilsner... -
overskrift til supernova
Forumindlægheej nogen der har læst supernova af Anders johansen, skal give den en overskrift og ved ikke hvad den skal hedde, det er en aflevering til imorgen, nogen der kunne hjælpe mig..? -
Stamfunktioner
ForumindlægHej... er der en der har mulighed for at læse min aflevering igennem? Og evt forklare hvad jeg skal rette og hvordan jeg laver den færdig? -
Kemi reaktionsprodukterne???
ForumindlægJeg har problemer med min sidste opgave i min aflevering!!!! vil meget gerne have noget hjælp til den hvis nogen har forstand på kemi! :) Se vedhæftet dokument -
En venlig sjæl derude?
ForumindlægEr der nogen derude som vil kigge min historie opgave igennem for fejl og forkerte formuleringer. Det ville betyde utrolig meget da det er en meget vigtig aflevering? Plzzz. -
En venlig sjæl derude
ForumindlægEr der nogen derude som vil kigge min historie opgave igennem for fejl og forkerte formuleringer. Det ville betyde utrolig meget da det er en meget vigtig aflevering? Plzzz. -
Rettelse af 5 opgaver bedes.
ForumindlægEr der en der har mulighed for at rette min mat aflevering igennem? Deb består af blot 5 opgaver! PÅ forhånd tak! -
graf og vm
Forumindlæghej er der en der kan hjælpe mig med opgave 6c i min aflevering, er grafen rigtig?? http://peecee.dk/?id=80057 -
hjælp! hvordan finder man det?
ForumindlægHej, jeg er har brug for hjælp til min aflevering. Jeg har vedhæftet opgaven. Del er opgaven: -Siden c er 5,6 cm -
Analuse "En stol for lidt"
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse af novellen " En stol for lidt", eller som eventuelt ville lave et udkast til den, jeg er virkelig dårlig til det, og kunne godt bruge lidt hjælp? Bare rolig det er ikke til en aflevering. -
3.persons fortæller?
ForumindlægHej allesammen :) Er i gang med min engelsk aflevering, som er en analyse og fortolkning af en novelle, og jeg kan ikke finde ud af, hvad 3.personsfortæller hedder på engelsk? er der nogen af jer der ved det? :) -
hjælp til oversættelse af linje!
Forumindlægsidder midt i min engelske aflevering og har brug for hjælp.. hvordan siger man : det er gået op for ham. på engelsk!? er helt lost! -
navn
ForumindlægHej, jeg tænke på hvad kalder man: SinA = a/c for? Jeg skal nemlig bruge det til en aflevering, men ved desværre ikke hvad det hedder.
