Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16541 til 16560 af 321608
-
Perspektivering
ForumindlægJeg har om Den Lille Pige Med Svovlstikkerne og er der nogle som ved hvordan man kan perspektivere den med Historien Om En Moder og Den Grimme Ælling? -
Matrix
ForumindlægJeg skal lave en analyse og fortolkning af The Matrix. Hvordan kan man beskrive miljøet og personerne? Er der nogen religiøse træk i filmen ? På forhånd tak! -
HASTER: Konto og Saldoer
ForumindlægEr der nogen der kan give mig en liste over nogen af de mange kontos, saldoer og balancer der bruges i EØ og hvordan de bruges? På forhånd tusind tak -
Storkespringvandet
ForumindlægHej er der nogle der kan forklare mig hvad sangen "Storkespringvandet" fortæller om den tid, den stammer fra? :) Vil jeg blive rigtig glad for, er nemlig lidt på bar bund.. :) -
sandsynligheds regning 7. klasse ''haster''
ForumindlægHeej jeg hedder niklas og er 13 år, sidder med en blækregning med sandsynligheds regning: 1) en af dine kammerater tænker på et tal mellem 1 og 20, hvad er sandsynligheden for at tallet han tænker på er: a) større end 10. b) 4 eller 7 c) et kvadrattal d) lige e) et primtal ... -
tysk stil
ForumindlægDiese Geschickte, „Am Eisweiher“, handelt von einem Icherzähler, der arbeitet in Neuchatel, aber fühlt sich nach Hause im Thurgau. Eines Tages als der Erzähler zu Hause in Neuchatel ist, schlägt Stefanie die Freundin von Urs vor, dass die ganze Gesellschaft nach dem Eisweiher fahren soll.Auf dem ... -
Kvadratrod af 0
ForumindlægJa, det bare et hurtigt spørgsmål, var ved at skrive en Dm mængde op, og så kom jeg i tvivl, er det "lovligt" at tage kvadratroden af 0 eller er det ulovligt ligesom ved negative tal -
Dansk stil, Bubba
ForumindlægHej alle. Er der nogen, som har lavet stilen, Bubba, den er i et fsa-hæfte fra 2000. Den skal laves til på fredag, og jeg er gået fuldkommen i stå.. Nogen der har lavet den, som kan give mig noget inspiration... På forhånd tak!V.h MTS. -
Indekstal
ForumindlægJeg sidder lige nu med nogle indekstal, som jeg skal redegøre for. Det er indekstal over prisudviklingen for henholdsvis enfamiliehuse og ejerlejligheder fra 2000-2010. Tallene har jeg fundet på statistikbanken.dk, hvor de allerede var udregnet som indekstal. Problemet er, at Danmarks Statist... -
Elevator
ForumindlægHej. Jeg har en fysikopgave med en elevator. Jeg er lidt i tvivl om den. Specielt om det kan passe den mindst skal have en effekt på over 66000W. Syntes jeg lyder af meget. En elevator i Eiffeltårnet vejer 2040kg. Den løftes 200m i vejret af sin motor i løbet af 1 min. Hvor stor et arbejde udføre... -
molare masse
Forumindlæghejsa, er der nogen der kan hjælpe mig med opgaven: ved analyse af et fedtstof har man fundet følgende kendetal: forsæbningstal: 189 iodtal: 28,5 Hvordan beregnes den molare masse for fedtstoffet.? på forhånd tak -
Hedder det trans trans eller di-trans
ForumindlægHvis man har en fedtsyre der har flere dobbeltbindinger hedder det så trans trans eller hedder det di-trans eller måske tri-trans. og kan man have cis og trans i samme molekyle og hvis ja hvordan navngiver man det så? -
Potensfunktion
ForumindlægEn potensfunktion har forskriften f(x)=5*x1,4 Hvis en x-værdi øges med 19%, med hvor mange procent øges så den tilsvarende y-værdi? Er på bar bund, en der kan hjælpe? -
Frekvens og bølgelængde
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til at løse en opgave. Jeg skal beregne frekvensen af en bølgelængde på 656 nm. Jeg har ikke fået hastigheden at vide. Nogen der kan hjælpe -
Blomst
ForumindlægJeg skulle følge nogle blomster i en periode, men der en en enkelt blomst jeg ikke kan finde ud af hvad hedder. Er der måske nogle, som kender navnet på den? Jeg har vedhæftet er billede. -
Tungtopløselige salte
ForumindlægHej :D er der nogle der kan hjælpe med at besvare to spørgsmål? • Hvorfor er det misvisende at skrive ionforbindelser som formelenheder? • Hvorfor er det alligevel hensigtsmæssigt at bruge formelenheder? Tak på forhånd! :D -
nulreglen
Forumindlæghvis 4x^3 + 4x=0 og kan bruge nulreglen x(x^2+4)=0 så x = 0 v x= +/-kvadtrad( -4) ... er d rigtig? -
Integrale.
ForumindlægJeg skal bestemme integralet ∫e((-x^2)/2)dx i intervallet [-1;1] Dette får jeg til: √2*√Π*erf(√2/2), vha. Mathcad. Kan det passe? Opgaven går nemlig ud på, at jeg skal give en tolkning af dette tal, og dermed må jeg sige, at jeg er forvirret og aner ikke, hvad jeg skal to... -
Humanistisk studie ..men hvilket?
ForumindlægHej, Jeg gør mig for tiden mange overvejelser omkring, hvad jeg vil læse efter handelsgymnasiet, som jeg bliver færdig med til sommer, men jeg kan simpelthen ikke bestemme mig. Det kunne være virkelig rart med et par holdninger angående hhv. sociologi, filosofi, antroprologi, idéhistorie, sta... -
Keed af Verden og kier ad Himmelen
ForumindlægJeg er lidt tabt med hensyn til fortolkningen af dette digt af Kingo.. Er der nogen der kan hjælpe?
