Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 16581 til 16600 af 63755
-
HJÆLP, optagelsesprøve til gymnasiet!
ForumindlægDet, der sker er at jeg gik i 9. klasse 13/14, hvor jeg blev meget syg og ikke havde så meget mulighed for at følge med i undervisningen. Så sidste gang, jeg rent faktisk lærte noget, var i 8. klasse 12/13, hvilket er ret lang tid siden... I går fik jeg så et brev om, at jeg skal til optagelsespr... -
densitet - polaritet - viscositet
ForumindlægLiquid Density (g/ml) Polarity Viscosity (thick or thin) Syrup 1.62 Yes Thick Glycerol Polar Thin Washing-up liquid 1.1 Nonpolar Thick Water with colour dye 0.96 Polar Thin Vegetable oil 0.9151 Nonpolar Thick Alcohol 0.794 Polar Thin Ved ikke lige hvordan dette skema kommer til at se ud, når je... -
Det at snyde i SSO....
ForumindlægJeg vidste ikke lige hvilket forum jeg skulle vælge... Men jeg bliver nødt til at høre. Jeg har flere i min klasse, som allerede er begyndt at snakke om at snyde i sso, efter min lærer afslørede at man egentlig godt ved hvad ens opgavetitel er, inden man går i gang med opgaven. Det er det, når m... -
Ubestemt integral på TI-83
ForumindlægHej! Jeg skal snart til eksamen i MatA og har i øjeblikket kun en TI-83 Plus. Jeg misunder nogle af mine klassekammerater, der sidder inde med TI-89'ere og derved har mulighed for dels at få løsninger med eksakte værdier (fx Pi/2) og dels kan løse ubestemte integraler. Det vil kunne spare mi... -
Dansk/Historie opgave
ForumindlægMin problemformulering lyder som følger: Redegør kort hovedlinjerne i den danske enevælde fra 1660 til 1849. Analyser en tekst af Jacob Worm med henblik på hans satiriske fremstilling af enevælden. Vurder teksten kildekritisk ved at sammenligne med 1-2 selvvalgte historiske kilder. Dvs. vurder h... -
Dokumentarfilm - Hvor ?
ForumindlægSkal til at skrive AT-10 og skal dertil bruge nogle dokumentarfilm, men hvordan får jeg fat i dokumentarfilm ? kan biblioteket bestille dem hjem ? sidst jeg måtte låne dokunemtarfilm til et projekt var i folkeskolen, og der blev det nemt klaret gennem en bibliotikar, men formoder ikke at det er s... -
Oversættelse!
ForumindlægEn rar sjæl som kan oversætte det her. Vil sætte stor pris på det. På forhånd tak Økonom i Forbrugerrådet Morten Vestergaard har noteret sig den stadig mere aggresive markedsføring. "Når jeg for nogle år siden gik ind i en tv- eller hvidevarebutik, var det kontantprisen, der stod på prisski... -
Engelsk ([Sproget])
ForumindlægHej alle sammen Jeg har valgt at oprette dette indlæg i håb om at finde hjælp/vejledning til hvad jeg skal gøre godt for at forbedre mig i engelsk. Jeg føler at når jeg taler engelsk, så er det langsomt og ikke flydende og plejer kun at få 7-8 i karakter. Det er selvfølgeligt noget jeg er flov ov... -
Grundled og hvad er grundleddet?
ForumindlægHej. :) Jeg skal til terminsprøven i dansk - retskrivning i morgen, og kunne godt tænke at få svar på et par småting, for at føle mig lidt mere forberedt: Kan det og der, stå som grundleddet i en sætning? F.eks: "Det var en god dag" x? o Samtidig så er der altid den klassis... -
modtagerrettet kommunikation
Forumindlægnogle som kan se tegnsætnings fel eller stavefejl? :) Birketoftens Boligforening afdeling 236 sundvej 86A 3740 Svaneke att: Niels Erik Nielsen 14 september 2012 Til Birketoftens Boligforening Mit navn er .................... ,jeg vil gerne bede om tilladelse til at låne festlok... -
Snart 19 år, smidt ud hjemmefra
ForumindlægHejsa, jeg bliver inden længe smidt ud hjemmefra. Som det står til nu, har jeg kun min almene SU, og tre studiejobs ved siden af (disse er ustabile hvad angår arbejdstimer). Som det fremkommer af kravene til at få dispensation for udeboende SU, mens man er under 20, skal man enten have transport... -
Dante's Peak - efterlysning
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive SRP om vulkanisme og Dante's Peak i NG og engelsk. Desværre har jeg modtaget en forkert bog (købt gennem Blackwell online bookshop), men har ikke tid til at vente på en ny. Da tiden er knap og det er ved at være kritisk håber jeg der er nogen der kan hjælpe mig. Er ... -
Nykeynesianere "Grov-tuning"
ForumindlægBuenas tardes. Jeg har fået til opgave at forklare kort omkring Nykeynesianeres politik. Så vidt jeg kan forstå, går teorien i grove træk ud på at staten giver en masse penge til bankerne, som så kan låne ud til folket, som derved investere eller bruger pengene på varer, som f.eks. en bil, hvor d... -
4 små sætninger! HJÆLP
Forumindlægnogen der lige vil tage et hurtigt kig på disse sætninger? a) han undgik at se på hende. b) jeg går ovenpå og lægger mig lidt. c) jeg har lånt den bog, der ligger på bordet, på biblioteket. d) Du har næste bind i serien; kan du låne mig det? a) He avoids looking at her. b) I go upstairs and lie... -
Hjælp til af skrive en spansk email ! please
ForumindlægHar brug for hjælp til nedenstående oversættelse til spansk : Jeg skriver til jer for min chef, som er B&O's bestyrelses formand . Jeg er hans sekretær og jeg vil gerne reserve et enkelt værelse til ham. Han ønsker at bo på hotellet fra onsdag d. 7 februar til fredag d. 9 februar. J... -
medicinstudiet kvote 2
ForumindlægHej jeg behøver lidt hjælp ang. hvordan man skriver en motiveret ansøgning. Jeg vil helst være på den sikre side, da jeg ikke ved om mit gennemsnit også er højt nok til at komme ind via kvote 1 på studiet næste år. Hvis der er en venlig sjæl som selv har lavet en motiveret ansøgning, kunne jeg ri... -
Finanskrisen!
ForumindlægHej derude! Er dette forstået rigtigt: Hvorfor opstod den økonomiske krise? Vores krise er importeret fra USA. Økonomien gik for godt. Nationalbanken satte renten til 1% ved terrorangreb i 2001 for at opretholde økonomien. Bankerne lånte penge ud til alle og enhver, der ønskede det. Fo... -
Oversæt følgende sætninger til engelsk
Forumindlæg1. Jeg plejer at holde ferie i Italien. 2. Hans forældre arbejdede hårdt hver eneste dag i deres liv. 3. De hadede at gå i skole, og i dag var en særlig dårlig dag. 4. Katten var blevet dræbt af en stor hund. 5. De mødtes for ti år siden, og da de havde kendt hinanden i fem år, giftede de sig. 6.... -
Gym: C-, B- og A-niveau?
ForumindlægKære SP Jeg ved godt, at hvis man fx har matematik på C-niveau, så er det i et år man har det osv. Jeg har valgt matematik på A. Jeg vil godt forberede mig lidt till næste år, men jeg ved ikke, om jeg skal låne matematikbøger på A- eller C-niveau. Den måde jeg har forstået det på, er at a-niv... -
Gåde om pelle!! HJÆÆÆLP!!
ForumindlægJeg er blevet stillet denne gåde og er totalt lost. Pelle ser et nyt spil på ebay. Det koster 97,- kr. Han låner 50,- kr. af sin far og 50,- kr. af sin mor og køber spillet (50+50 = 100). Han får 3,- kr. tilbage. Af dem betaler han en til sin far og en til sin mor og beholder selv den sidste...
