Søgning på: matematik fp9 2024 december. Resultater: 16581 til 16600 af 32900
  • Lektiehjælp i Mat B niveau

    Forumindlæg
    Søger lektiehjælp i Mat på B niveau, god løn gives.
  • Opgave hjælp!

    Forumindlæg
    kig i dokumentet og se om du kan hjælpe mig:)
  • Tilbyder hjælp til folkeskoleelever og gymnasieelever :)

    Forumindlæg
    Kære læser, Leder du efter en hjælpelærer som har erfaring med at motivere og undervise børn i folkeskolen og gymnasiet? En hjælpelærer som tilbyder kvalitetsundervisning til en god pris? Så er du kommet til den rette profil :) Jeg er en ung kvinde på 24 år. Jeg har en bachelorgrad som it-medici...
  • forsikringsspørgsmål vedrørende trafikale spidssituationer

    Forumindlæg
    I en opgave hvor en færge kommer på afveje og ender på racer banen i Monte Carlo, hvor den kolliderer med en formel 1 bil, - det kunne være Rudi Füller, men det er dog ikke bestemt, skal det erhvervsretslige skyldspørgsmål fastlægges. Et af de spørgsmål jeg skal besvare er om det kan det betale s...
  • hjælp til 12beviser

    Forumindlæg
    Hey.... En som gerne vil hjælpe mig med 12beviser til HF B MAT. bla. cosinus-relation,sinus-relation, toppunktsformel. ville være en stor hjælp hvis der er en som kunne bearbejde 12beviser for mig, ( tilbyder 500kr) H.Michael
  • Partial Differentiation

    Forumindlæg
    Lad z er en funktion af x og y, hvor x og y er differentiable funktioner af t. Så er dz/dt = §z/§x * dx/dt + §z/§y * dy/dt Hvordan bevises det? Så skal x og y vel være afhængige af t, ikke uafhængige?
  • lommeregner

    Forumindlæg
    nogen der har en lommergner til salg? den der ti model man bruger i gymnasiet..
  • intervalstørrelse?

    Forumindlæg
    Hej folks. Nu har jeg prøvet og ledt efter det her i nogle timer, men har sgu ej fundet, hvad det vil sige? Jeg har fået en hjemmeregning for. en afgangsprøve. Og den første opgave lyder på, at jeg skal indsætte trekantsområdets byer i en tabel med en intervalstørrelse på 20.000 . HJÆLPE :D tak...
  • verbal kongruens

    Forumindlæg
    hey er der nogen der lige urtigt kan fortælle mig hvad verbal kongruens er??+
  • privatlærer

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg søger en privatlærer der kan hjælpe mig med mine lektier... Jeg går på gymnasiet 2.g.. Send mig en besked til min indbakke hvis du er interesseret..
  • Hvornår lukkes en tråd?

    Forumindlæg
    Hvilke kriterier benytter SP, når det besluttes at lukke en tråd? https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=359314 Spørgeren i dette link forbereder sig til sin eksamen og jeg kan ikke se at det er snyd.
  • sinus,cosinus,tan.. hjælp !

    Forumindlæg
    hey.. er der nogen der gider forklare mig hvad sinus,cosinus og tangens er.. trin for trin... tusind tak.. håber i ville hjælpe
  • mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen her på tirsdag. Men jeg er lidt usikker på hvordan det forløber. Det emne jeg trækker, skal jeg selv finde på eksempler, eller bruge dem fra bogen?
  • Mht. Gennemsnit

    Forumindlæg
    Ja så er jeg lige bestået. Jeg har fået nogle usædvanligt flotte karakterer, fik 10,9,11 og 9 til sidst, udover det fik jeg desværre to 7 taller i skriftlige prøver, men skal have en sygeeksamen i engelsk hvor jeg håber at kunne gøre godt for de to. De gode karakterer jeg fik i år, bliver trukke...
  • Sidste gennemsnit

    Forumindlæg
    Hey Indtil videre har jeg ikke fået nogen flotte karakterer og mine årsprøver er lige så dårlige. Så jeg vil høre om det har nogen betydning for mit endelige gennemsnit? Er det sådan at alle ens karakterer bliver lagt sammen til et sidste snit eller er det kun karaktererne fra 3.g?
  • Procentregning

    Forumindlæg
    Er procentregning ikke uhyggeligt svært? For slet ikke at tale om forholdsregning (uha!) Når jeg spørger, så er det, fordi jeg nærmest førte læserbrevskrig med mange læsere, der ikke kunne (eller ville) forstå, at 100 % ikke nødvendigvis er det samme som det hele.
  • Ligning

    Forumindlæg
    Hvordan regner man ligningen ud: 6x-2y-2= 0 ? ://
  • afstand mellem to parallelle linjer

    Forumindlæg
    hej ..jeg har brug for lidt hjælp : Du har givet to parallelle linjer: 4x+12y−60=0 og 3x+9y+18=0 Du skal bestemme afstanden mellem de to linjer. Nogle idea
  • fagsprog højsprog?

    Forumindlæg
    Hej alle. Hvad er fagsprog og højsprog? Skal bruge det til en fremlæggelse, og kan slet ikke huske noget. Håber i kan hjælpe ://
  • Grafer

    Forumindlæg
    Hej. Er der ikke nogle der kan forklare, hvad grafer er? Jeg forstår det ikke, og skal forstå det inden efterårsferien er slut, hvor jeg skal have lavet en opgave om det, og fremlægge det for min klasse. Syntes ikke, at nogle af de ting der kommer når jeg søger på Google, hjælper særlig meget.. ...