Søgning på: matematik fp9 december 2024. Resultater: 16581 til 16600 af 32900
-
Lektiehjælp i Mat B niveau
ForumindlægSøger lektiehjælp i Mat på B niveau, god løn gives. -
Opgave hjælp!
Forumindlægkig i dokumentet og se om du kan hjælpe mig:) -
Tilbyder hjælp til folkeskoleelever og gymnasieelever :)
ForumindlægKære læser, Leder du efter en hjælpelærer som har erfaring med at motivere og undervise børn i folkeskolen og gymnasiet? En hjælpelærer som tilbyder kvalitetsundervisning til en god pris? Så er du kommet til den rette profil :) Jeg er en ung kvinde på 24 år. Jeg har en bachelorgrad som it-medici... -
forsikringsspørgsmål vedrørende trafikale spidssituationer
ForumindlægI en opgave hvor en færge kommer på afveje og ender på racer banen i Monte Carlo, hvor den kolliderer med en formel 1 bil, - det kunne være Rudi Füller, men det er dog ikke bestemt, skal det erhvervsretslige skyldspørgsmål fastlægges. Et af de spørgsmål jeg skal besvare er om det kan det betale s... -
hjælp til 12beviser
ForumindlægHey.... En som gerne vil hjælpe mig med 12beviser til HF B MAT. bla. cosinus-relation,sinus-relation, toppunktsformel. ville være en stor hjælp hvis der er en som kunne bearbejde 12beviser for mig, ( tilbyder 500kr) H.Michael -
Partial Differentiation
ForumindlægLad z er en funktion af x og y, hvor x og y er differentiable funktioner af t. Så er dz/dt = §z/§x * dx/dt + §z/§y * dy/dt Hvordan bevises det? Så skal x og y vel være afhængige af t, ikke uafhængige? -
lommeregner
Forumindlægnogen der har en lommergner til salg? den der ti model man bruger i gymnasiet.. -
intervalstørrelse?
ForumindlægHej folks. Nu har jeg prøvet og ledt efter det her i nogle timer, men har sgu ej fundet, hvad det vil sige? Jeg har fået en hjemmeregning for. en afgangsprøve. Og den første opgave lyder på, at jeg skal indsætte trekantsområdets byer i en tabel med en intervalstørrelse på 20.000 . HJÆLPE :D tak... -
verbal kongruens
Forumindlæghey er der nogen der lige urtigt kan fortælle mig hvad verbal kongruens er??+ -
privatlærer
ForumindlægHej.. Jeg søger en privatlærer der kan hjælpe mig med mine lektier... Jeg går på gymnasiet 2.g.. Send mig en besked til min indbakke hvis du er interesseret.. -
Hvornår lukkes en tråd?
ForumindlægHvilke kriterier benytter SP, når det besluttes at lukke en tråd? https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=359314 Spørgeren i dette link forbereder sig til sin eksamen og jeg kan ikke se at det er snyd. -
sinus,cosinus,tan.. hjælp !
Forumindlæghey.. er der nogen der gider forklare mig hvad sinus,cosinus og tangens er.. trin for trin... tusind tak.. håber i ville hjælpe -
mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen her på tirsdag. Men jeg er lidt usikker på hvordan det forløber. Det emne jeg trækker, skal jeg selv finde på eksempler, eller bruge dem fra bogen? -
Mht. Gennemsnit
ForumindlægJa så er jeg lige bestået. Jeg har fået nogle usædvanligt flotte karakterer, fik 10,9,11 og 9 til sidst, udover det fik jeg desværre to 7 taller i skriftlige prøver, men skal have en sygeeksamen i engelsk hvor jeg håber at kunne gøre godt for de to. De gode karakterer jeg fik i år, bliver trukke... -
Sidste gennemsnit
ForumindlægHey Indtil videre har jeg ikke fået nogen flotte karakterer og mine årsprøver er lige så dårlige. Så jeg vil høre om det har nogen betydning for mit endelige gennemsnit? Er det sådan at alle ens karakterer bliver lagt sammen til et sidste snit eller er det kun karaktererne fra 3.g? -
Procentregning
ForumindlægEr procentregning ikke uhyggeligt svært? For slet ikke at tale om forholdsregning (uha!) Når jeg spørger, så er det, fordi jeg nærmest førte læserbrevskrig med mange læsere, der ikke kunne (eller ville) forstå, at 100 % ikke nødvendigvis er det samme som det hele. -
Ligning
ForumindlægHvordan regner man ligningen ud: 6x-2y-2= 0 ? :// -
afstand mellem to parallelle linjer
Forumindlæghej ..jeg har brug for lidt hjælp : Du har givet to parallelle linjer: 4x+12y−60=0 og 3x+9y+18=0 Du skal bestemme afstanden mellem de to linjer. Nogle idea -
fagsprog højsprog?
ForumindlægHej alle. Hvad er fagsprog og højsprog? Skal bruge det til en fremlæggelse, og kan slet ikke huske noget. Håber i kan hjælpe :// -
Grafer
ForumindlægHej. Er der ikke nogle der kan forklare, hvad grafer er? Jeg forstår det ikke, og skal forstå det inden efterårsferien er slut, hvor jeg skal have lavet en opgave om det, og fremlægge det for min klasse. Syntes ikke, at nogle af de ting der kommer når jeg søger på Google, hjælper særlig meget.. ...
