Søgning på: hitlers tale. Resultater: 16601 til 16620 af 59860
-
Det haster!!
ForumindlægHej jeg skal aflevere denne opgave i dag. Håber at nogle kan hjælpe mig med b, c og d. Tak på forhånd. -
Forsøgsbeskrivelse HJÆLP
ForumindlægJeg skal lave en forsøgsbeskrivelse, om destillation af sprit og vand. Har i nogle "råd" til hvordan man scorer højt på en forsøgsbeskrivelse? Ting man skal gøre/ikke gøre? -
har brug for hjælp
Forumindlæghælp forstår det ikke -
Mængdeberegninger
ForumindlægNogen der kan hjælpe? Der fremstilles 200 mL stamopløsning af saccharinnatrium med en koncentration på 1000 mg/L ud fra det faste stof saccharinnatrium, dihydrat -
Kosmetolog - egen klinik
ForumindlægSofie er kosmetolog: Hun har sin egen klinik I november måned omsatte hun for 42.300 kr I omsætningen er indregnet 25% Vis med en beregning, ar Sofies omsætning uden moms var 33,840 kr I november måned havde sofie følgende udgifter uden moms: Matrialer 950 kr Husleje 6500 kr El og varme 65... -
Kvote 1 (manglende fag)
ForumindlægHej. Er det sådan, at man godt kan søge kvote 1 selvom man mangler nogle af de fag el. mangler et niveau for at opfylde adgangskravene. Kan man stadig så søge kvote 1, eller SKAL man opfylder alle adgangskravene. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at søge medicin (ikke år), men til næste år. Jeg ... -
Har jeg tegnet grafen korrekt?
ForumindlægHejsa. Nogen der kort vil se, om jeg har tegnet denne graf korrekt. Opgaver lyder, at jeg skal tegne en graf ud fra denne linære sammenhæng: y=10x+20 Billede er vedhæftet Tak på forhånd -
Ekponciel funktion
ForumindlægEn opgaveformulering lyder således: “Udviklingen af en bakteriekultur kan beskrives ved udtrykket: f(x)=425·?1,07?^x, hvor x er tiden i timer og f (x) er antallet af bakterier” Spm. 1) “Hvor mange timer går der før der er 600 bakterier?” Her skal jeg bruge GeoGebra til at beregne dette. Jeg ... -
Eksamens spørgsmål
ForumindlægHej Jeg træk mudtlige Bioteknologi A. Det er en 24 timers eksam, så jeg skal trække onsdag og op til eksamen torsdag. Jeg har dog stadig ikke fået eksamensspørgsmålene. Der er ca. 15-16 stykker så det tager en del tid at forberede og øve alle. Jeg vil spørger om der er nogen der ved, krav til h... -
Observationssættets størrelse er 10, og middeltallet er 5.
ForumindlægHeeeej! Jeg har en opgave, som jeg fatter. Men har ingen ide om, hvordan man løser den? Nogen der kan hjælpe her: Observationssættets størrelse er 10, og middeltallet er 5. På forhånd, tak. -
Solve i Maple
ForumindlægHej, jeg har lige et spørgsmål til kommandoer i Maple. Jeg har en funktion, som jeg vil finde toppunktet af. Idéen var så at differentiere denne og finde ud af, hvornår f'(x)=0, hvilket jeg ville gøre ved at solve for x. Hvordan gøres dette? Og er der måske en formel for bare at finde toppu... -
vektorfunktioner forklaring
ForumindlægJeg aner ikke hvad den forklarer? -
Hjælp til opgave c omkring residualer
Forumindlæga) Jeg får a og b til hhv a=0.47976 og b=2.1488 b) s=0.1165816040 c) Men her ved jeg ikke hvad jeg skal gøre -
Hvad i alverden? Er divisoren 14 eller tager jeg fuldstændig fejl
ForumindlægHej SP Jeg sidder her og ved ik hvad jeg skal gøre med den her opgave håber nogen kan få mig på rette spor :) På forhånd tak -
Hjælpemider til eksamen?
ForumindlægHej jeg skal op til skriftlig eksamen i matematik, og havde lige et spørgsmål angående hvilke hjælpemidler man må bruge. Må jeg gerne bruge trekant beregneren i Wordmat, der beregner sider og vinkler ud, ve at man blot indsætter de informationer man kender? -
Sten og fjer g= 10m/s^2
ForumindlægHvordan løses dette? 1) antag denne antagelse er tilnærmelsesvis til stede for stenen. Angiv ved hjælp af den mekaniske energibesparelse, et udtryk for stenens sluthastighed. -
grundstoffer
ForumindlægHejsa alle... det her omhandler fysik/kemi, skal udfylde hele denne her tabel noget, men kan ikke finde ud af det sidste, har prøvet lidt men i må sige hvis det er forkert.. linket til den er nederst her.. -
Opgave besvarelser
ForumindlægNOGLE DER KAN LÆSE OG GIVE FEEDBAG, HVIS I HAR LYST TIL AT RETTE ER DET PERFEKT. 1: hvilke feriebilled vælger du? 2: Fortæl om en rejse du har været på. A: Ich finde die Fahrradreise sehr spanned, weil ich liebe bei mein Fahrrad fahren. Wenn das Wetter ist schon liebe ich gern Aktivität mac... -
Jeg fortrydder Psykologi B. HF 2. år
ForumindlægJeg sidder og piner mig over at jeg valgte Psykologi B. på mit andet hf år (innovationslinjen). Har lige nu Dansk A, Engelsk B, Filosofi C, Samfundsfag C -> B, KS fagene og så Psykologi B. Psykologi siger mig intet, og får det psykisk dårligt af at have det. Nogle der ved hvilke muligheder j... -
Opløse kræfter i 2 komposanter.
ForumindlægHej, Har fået en opgave idag hvor jeg skal opløse krafterne i 2 komposanter så jeg har en vandret og en lodret. Men hvordan er det nu lige det fungerer? Jeg mangler jo både vinkler og mål, og har svært ved at komme tilbage ind i tankegangen da det er lidt tid siden jeg har haft fysik. Er der en ...
