Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 16601 til 16620 af 160718
-
AT-eksamen Biologi/c & Historie/A
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i AT d. 24. Mit emne omhandler svinevelfærd i forbindelse med stress. Jeg mener, at jeg aldrig har formået at lave et 'godt' AT-forløb både med hensyn til synopsis og/eller fremlæggelse. Derfor er jeg endnu mere i tvivl i år, hvor det overordnede emne er "Ma... -
Samf A BNP eller BNP pr. indbygger tabel
ForumindlægUndersøg, i hvor høj grad Mette Skaks opfattelse af BRIK-landenes position i international politik (bilag 2a) kan understøttes af materialet i bilag 2b. Undersøgelsen skal understøttes af relevante beregninger (overvej hvilke tabeller der skal beregnes og hvilken form for beregning i skal bruge)... -
Nogen der vil gennemlæse denne opgave - Engelsk A! På forhånd mange tak :-)
ForumindlægHejsa jeg har været til engelsk eksamen i dag, og jeg ville gerne vide om det jeg har afleveret er helt ude i skoven eller om det er til at have med at gøre. Så derfor håber jeg lidt på at der er en venlig/ nogle venlige sjæle der vil læse min opgave igennem :) Opgaven hed: write an analytical e... -
Inspiration (Terroisme) - Engelsk A, Samfundsfag B.
ForumindlægHejsa alle sammen! Nu er SRP ugerne skudt i gang, og jeg har fået min problemformulering, som lyder: 1) Redegør for USA’s PATRIOT act og for de omstændigheder der førte til vedtagelsen af loven 2) Analyser og fortlk Jonathan Safran Foers roman Extremely Loud and Incredibly Close (2005) med... -
Hjælp til fund a novelle under temaet : dansker
ForumindlægHej derude, har trukket temaet dansker, og har brug for hjælp til fund af novelle eller andet læseligt til min prøve imorgen, tak på forhånd -
Tilstrækkelig metode i Historie A og Naturgeografi C
ForumindlægHej, Jeg sidder med en AT-synopsis der skal afleveres mandag morgen. Jeg skriver om emnet Heyerdahl og Kon-Tiki i ovenstående fagkombination. Jeg har valgt 2 kilder som jeg vil analysere, hvor den ene kilde er en bog af Heyerdahl om teoribeskrivelse, og den anden er en samtidig kritik af hans te... -
EL-Teknik A - Forslag til selvvalgt opgave
ForumindlægHej! Vi er 2 mennesker der sidder og er lidt fortvivlet over hvad det er vi kan vælge som selvvalgt opgave i EL-teknik, så kom gerne med forslag :) Et eksempel på en opgave ville være: - Lave en terning af dioder og programmere en Arduino. - Lave 4 på stribe spillet, med dioder -
SOP Hjælp! Samf C - Kom/IT A
ForumindlægJeg har et punkt "Redegør for en selvvagt teori til benyttelse af analysespørgsmålet" hvor jeg så skal analysere "The Great Hack: Cambridge Analyctica skandalen" Kunne godt bruge hjælp til at finde noget teori, jeg kan skrive om? - En gymnasie elev der er bag ud -
Kemi VS Biotek
ForumindlægHej alle, Jeg skal snart til at vælge studieretning her om et par måneder, og derfor ville jeg lige spørge om folkets holdning. Hvad er forskellen på Kemi A/B og Biotek A? Jeg har lidt en frygt for at biotek mest er en gimmick og springer over alt det basale i kemi, for at man har tid til biotek... -
mundtlig eksamen
ForumindlægEr der nogen derved hvornår de mundtlige eksamener cirka begynder i år? Jeg tager et studenterkursus i kemi b. Derfor ved jeg at jeg skal til eksamen her til sommer, men jeg vil gerne vide hvornår jeg tidligst kan komme op. -
Hjælp
ForumindlægHvordan var promblemregning 2013 december fsa? -
Matematik opgave - Vm(f) og Dm(f)
ForumindlægHej Alle. Jeg kigger på en opgave med følgende funktioner: f(x)=(e^x)-x Jeg har undersøgt monotoni forhold, voksende i ]0;uendelig[ aftagende i ]-uendelig;o[ og lok. min. i (0,f(0)) dvs. (0,1). Altså må Vm(f)=[1;úendelig[ korrekt? Til gengæld kan jeg ikke finde ud af at finde værdimængde og de... -
Matematik C uforståelige spørgsmåls eksam ! PliiiZz HELP
ForumindlægJeg skal op i Matematik eksam, og har fået spørgsmålne, som skal øve mig på og svar på det. Håber i kan hjlæpe mig med at svar på den opgave som jeg har indsættet !! Gør rede for lineære sammenhæng mellem to variable og for ligefrem proportionalitet. Omtal mindst et eksempel på anvendelse af den ... -
samfundsfag skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej alle Skal op i samfundsfag skriftlig eksamen (A niveau, STX) d. 31/6. er der nogen som har ideer til hvad emnerne for denne bliver i år? jeg har hørt at det muligvis kunne blive noget med ulighed. -
Do
ForumindlægHej. Jeg er lige kommet tilbage til Danmark den 10/10/2013 fra England. Jeg er født i Danmark, men jeg har et problem med skolen. Nu gå jeg på 10kl og vil gerne til STX gym efter. Jeg har ikke haft tysk før men tag fysik. Der er mange der siger at jeg skal tag ... -
Hvor mange fag..?
ForumindlægHej alle sammen..! Hvor mange fag er det man skal op til i de 3 år man går på gymnasiet..? -
uddannelse til dyrlæge, men hvilken retning?
Forumindlægjeg er lige startet på STX og har valgt(indtil videre) den samfundsfaglige retning, med samfundsfag, matematik og naturgeografi..sagen er at jeg ville have valgt den naturvidenskabelige, da jeg gerne vil være dyrlæge, men min UU vejleder fik mig af sporet..da jeg kun er i gang med grundforløbet ... -
Mate 2011
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan Matematik STX A 2011 ser ud`? Jeg ved ikke rigtig hvad skal jeg øve mig i :( -
Hjælp til valg af studieretning.
ForumindlægHej mennesker! Lige nu går jeg i 9 klasse og allerede den 6 januar skal jeg vælge en studieretning. Jeg er rigtig god til humanistiske fag, det er nemt for mig at få 12-taller i dem, men til gengæld har jeg store problemer med matematik. Hver gang jeg ser nogle tal, som skal regnes ud, får j... -
årsprøve i engelsk og (dansk)
ForumindlægHej er der nogen som ved hvor jeg kan finde en liste over tidligere engelsk delprøve 1 stx B opgaver henne så jeg kan øve mig. og hvor kan man fnde nogle tidligere dansk skriftlige opgaver?
